Google ujawnia zamiar wspierania gier na żywo w ramach przyszłych partnerstw


Google „pozycjonuje się jako partner technologiczny dla wydawców gier wideo na żywo”, oferując swoją technologię gier w chmurze firmom zewnętrznym. To interesujące stwierdzenie dotyczące przyszłej trajektorii infrastruktury gier w chmurze, biorąc pod uwagę niedobór aktualizacji od czasu zamknięcia platformy gier Stadia w styczniu 2023 r.

Dyrektor Google Cloud ds. rozwiązań dla przemysłu gier, Jack Buser, udzielił wywiadu firmie Axios w artykule opublikowany na początku tego tygodnia, nakreślił ambicje firmy, aby iść naprzód w świecie post-Stadia. Google Cloud szuka partnerstwa z wydawcami, jego technologia jest oferowana potencjalnym klientom jako platforma wsparcia dla gier na żywo. „Google jest całkowicie zaangażowany w gry, które są tak dużą częścią naszego przesyłania wiadomości” – powiedział Buser. „Google jest całkowicie zaangażowany w gry, które stanowią tak dużą część naszego przekazu. Kiedy podjęliśmy decyzję w sprawie Stadia, po prostu myśleliśmy, że jesteśmy zaangażowani w gry jako branżę”.

Kontynuował: „To właśnie w tym momencie, kiedy zasadniczo musieliśmy podejmować decyzje dotyczące Stadia, zdaliśmy sobie sprawę, że w Google Cloud jesteśmy najlepsi, gdy pomagamy innym ludziom tworzyć te rzeczy, niekoniecznie sami”. Axios opisuje w artykule, że serwery, zarządzanie danymi w chmurze oraz „przeszukiwalna analiza graczy i gier” (za pośrednictwem BigQuery) są składnikami pakietu wsparcia. Google Cloud przewiduje, że usługi te będą skuteczne w rozwiązywaniu szerokiego zakresu problemów technicznych. Skoki liczby graczy mogą wystąpić w okresach wysokiej aktywności, a firma pozycjonuje swoje usługi wsparcia jako szczególnie biegłe w radzeniu sobie z takimi skokami aktywności.

Składnik przesyłania strumieniowego w chmurze, znany również jako „Immersive Stream for Games”, nie jest zawarty w pakiecie. Wydaje się, że jest na zawsze zamknięty w zamkniętej platformie Stadia: „Nie oferujemy tej opcji przesyłania strumieniowego, ponieważ była ona powiązana z samą Stadią. Niestety, kiedy zdecydowaliśmy się nie iść naprzód ze Stadia, tego rodzaju [business-to-business] ofiara nie mogła już być oferowana”.

Ubisoft, Niantic i Unity zostali wymienieni jako obecni klienci. Google poszukuje innych dużych wydawców, którzy mogliby skorzystać z jego usług pomocy technicznej. Amazon i Microsoft mają już ugruntowaną pozycję dzięki własnym usługom w chmurze i infrastrukturze serwerowej. Konferencja Game Developers Conference 2023 ma się odbyć pod koniec marca. Wydaje się prawdopodobne, że dział Cloud stara się zabezpieczyć partnerstwa przed tym wydarzeniem, w oczekiwaniu na stworzenie rozgłosu.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Przenośny głośnik Bose SoundLink Max idzie o krok dalej

Bose podkręcił głośność przenośnego głośnika Bluetooth, korzystając z najnowszego modelu z uznanej linii SoundLink. Nowy przenośny głośnik Bose SoundLink Max to zupełnie...

Plany Google dotyczące sztucznej inteligencji obejmują teraz cyberbezpieczeństwo

Ponieważ ludzie próbują znaleźć więcej zastosowań generatywnej sztucznej inteligencji, które w mniejszym stopniu ograniczają się do robienia fałszywych zdjęć, a zamiast tego są...

Apple nielegalnie przesłuchiwał pracowników sprzedaży detalicznej w Nowym Jorku

W poniedziałek Apple zostało uderzone decyzją amerykańskiej Rady Pracy dotyczącą tego, czy firma nielegalnie przesłuchuje swoich pracowników w sprawie działalności związkowej. W...
Advertisment