Google ujawnia zamiar wspierania gier na żywo w ramach przyszłych partnerstw


Google „pozycjonuje się jako partner technologiczny dla wydawców gier wideo na żywo”, oferując swoją technologię gier w chmurze firmom zewnętrznym. To interesujące stwierdzenie dotyczące przyszłej trajektorii infrastruktury gier w chmurze, biorąc pod uwagę niedobór aktualizacji od czasu zamknięcia platformy gier Stadia w styczniu 2023 r.

Dyrektor Google Cloud ds. rozwiązań dla przemysłu gier, Jack Buser, udzielił wywiadu firmie Axios w artykule opublikowany na początku tego tygodnia, nakreślił ambicje firmy, aby iść naprzód w świecie post-Stadia. Google Cloud szuka partnerstwa z wydawcami, jego technologia jest oferowana potencjalnym klientom jako platforma wsparcia dla gier na żywo. „Google jest całkowicie zaangażowany w gry, które są tak dużą częścią naszego przesyłania wiadomości” – powiedział Buser. „Google jest całkowicie zaangażowany w gry, które stanowią tak dużą część naszego przekazu. Kiedy podjęliśmy decyzję w sprawie Stadia, po prostu myśleliśmy, że jesteśmy zaangażowani w gry jako branżę”.

Kontynuował: „To właśnie w tym momencie, kiedy zasadniczo musieliśmy podejmować decyzje dotyczące Stadia, zdaliśmy sobie sprawę, że w Google Cloud jesteśmy najlepsi, gdy pomagamy innym ludziom tworzyć te rzeczy, niekoniecznie sami”. Axios opisuje w artykule, że serwery, zarządzanie danymi w chmurze oraz „przeszukiwalna analiza graczy i gier” (za pośrednictwem BigQuery) są składnikami pakietu wsparcia. Google Cloud przewiduje, że usługi te będą skuteczne w rozwiązywaniu szerokiego zakresu problemów technicznych. Skoki liczby graczy mogą wystąpić w okresach wysokiej aktywności, a firma pozycjonuje swoje usługi wsparcia jako szczególnie biegłe w radzeniu sobie z takimi skokami aktywności.

Składnik przesyłania strumieniowego w chmurze, znany również jako „Immersive Stream for Games”, nie jest zawarty w pakiecie. Wydaje się, że jest na zawsze zamknięty w zamkniętej platformie Stadia: „Nie oferujemy tej opcji przesyłania strumieniowego, ponieważ była ona powiązana z samą Stadią. Niestety, kiedy zdecydowaliśmy się nie iść naprzód ze Stadia, tego rodzaju [business-to-business] ofiara nie mogła już być oferowana”.

Ubisoft, Niantic i Unity zostali wymienieni jako obecni klienci. Google poszukuje innych dużych wydawców, którzy mogliby skorzystać z jego usług pomocy technicznej. Amazon i Microsoft mają już ugruntowaną pozycję dzięki własnym usługom w chmurze i infrastrukturze serwerowej. Konferencja Game Developers Conference 2023 ma się odbyć pod koniec marca. Wydaje się prawdopodobne, że dział Cloud stara się zabezpieczyć partnerstwa przed tym wydarzeniem, w oczekiwaniu na stworzenie rozgłosu.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

T-FORCE i T-CREATE należące do Team Group zdobywają cztery nagrody na gali Red Dot Design Award 2024

Team Group Inc. od lat angażuje się w rozwój szerokiej gamy produktów pamięciowych i zdobył międzynarodowe uznanie za długoterminowe wysiłki. Dzisiaj Team...

Firma Intel ogłasza wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2024 r

Firma Intel Corporation ogłosiła dzisiaj wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2024 r. „Robimy stały postęp w realizacji naszych priorytetów i odnotowaliśmy solidny...

Byli badacze Apple zakładają startup skupiający się na bezpieczeństwie iOS

Dwóch byłych pracowników Apple, którzy pracowali dla firmy jako badacze cyberbezpieczeństwa, zakłada teraz własny startup. Zwany Podwójny Tystartup koncentruje się na pomaganiu...
Advertisment