Łzy Królestwa sprzedały się w 10 milionach egzemplarzy w zaledwie trzy dni


The Legend of Zelda: Łzy królestwa stał się Zelda najszybciej sprzedającą się grą franczyzy. Według Nintendo, gra sprzedała się w 10 milionach egzemplarzy na całym świecie w ciągu trzech dni od premiery 12 maja. Aby dać ci wyobrażenie o tym, gdzie to się układa wśród najlepszych gier Switcha, Oddech dziczyw swoim sześcioletnim okresie istnienia, sprzedał się w prawie 30 milionach egzemplarzy, podczas gdy Mario Kart 8 sprzedał się w 53 milionach egzemplarzy.

Reasumując, Łzy Królestwa sprzedała jedną trzecią kopii swojego poprzednika i 20 procent najlepiej sprzedającej się gry na Switcha wszechczasów w ciągu zaledwie trzech dni.

Jest to gra sprzedawana na sześcioletnim sprzęcie zablokowana na osobliwe 30 klatek na sekundę, która w dużej mierze odbywa się w ustawieniach, które gracze widzieli i eksplorowali wcześniej. Nintendo to Nintendo, jasne, a firma ma coś w rodzaju „magii” – jeśli nie bystrego przenikliwości biznesowej – którą inni wydawcy próbują, ale nie mogą mieć nadziei na odtworzenie. Ale tego rodzaju liczby w tak krótkim okresie czasu powinny powiedzieć coś o tym, jak gracze zareagują na proste przesłanki wykonane wyjątkowo dobrze. I to także dla jednego gracza! Nie widać przepustki bojowej!

Dzięki sukcesowi poza bramą Łzy Królestwa, Nintendo szykuje dubbingi w tym roku z Mario film, który zarobił gładki miliard i otwarcie Super Nintendo World w Los Angeles. Czas pokaże, czy Łzy Królestwa usiądzie Mario Kart 8 jako najlepiej sprzedająca się gra Switcha, ale nie sądzę, żebyśmy musieli długo czekać, aby to zobaczyć.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Apple rozważa nowe warunki umowy, które zmienią sposób, w jaki płaci twórcom programów TV+

Gdy ucichnie szaleńcze zainteresowanie inwestorów wokół streamingu, każde studio na nowo ocenia sposób, w jaki prowadzi działalność, co pokazuje, co zleca i swoje...

TikTok i Universal Music Group kończą spór nowym porozumieniem

Universal Music Group podpisała „wielowymiarową” umowę z TikTok, na mocy której lista artystów – w tym Taylor Swift, Drake i Olivia Rodrigo –...

Dyrektor generalny SK hynix mówi, że produkcja HBM z 2025 r. jest prawie wyprzedana

SK hynix zorganizowało dziś konferencję prasową, na której przedstawił swoją wizję i strategię na erę sztucznej inteligencji w swojej siedzibie głównej w Icheon...
Advertisment