Everywoman in Tech, ponowne wykorzystanie ciepła w centrum danych — podcast dotyczący cotygodniowego przestoju komputera


W tym odcinku Clare McDonald, Caroline Donnelly i Brian McKenna rozmawiają o nagrodach Everywoman in Tech i pokrewnym Tech Forum; „kotły cyfrowe”, które ponownie wykorzystują ciepło centrum danych do basenów i innych obiektów; oraz oprogramowanie NetSuite do planowania zasobów finansowych przedsiębiorstwa (ERP) jako usługa wykorzystywane do transformacji biznesowej w Księdze Rekordów Guinnessa.

Po beztroskiej pogawędce w okolicach Dnia Świętego Patryka, podczas której zespół trio nagrywał, Clare wyrusza w trasę.

Ujawnienie i różnorodność

Clare mówi o swoim udziale w ostatnim Nagrody Everywoman 2023 Women in Tech i związane z nimi Tech Forumw którym ona jest regularna.

Wprowadzone po raz pierwszy w 2011 r., co roku nagrody mają na celu uhonorowanie kobiet w technologiach z wielu sektorów i organizacji. Hasłem przewodnim Tech Forum w tym roku było hasło „ludzie, planeta, postęp”. Clare wybrała temat ujawnienia z dyskusji.

Tylko inkluzywna i bezpieczna kultura może zapewnić kontekst, w którym pracownicy mogą wygodnie ujawniać swoją tożsamość LGBTQ+. „Nie można po prostu rzucić pustych zasad i mieć nadzieję, że będą pasować wszystkim w organizacji” — mówi Clare. Technologiczne rozwiązania problemów społecznych i biznesowych zapewnią postęp tylko wtedy, gdy wykorzystana zostanie pełna różnorodność organizacji, obejmująca neurodywergencję i szereg identyfikacji płciowych.

Zespół prowadzi dyskusję na temat tworzenia bardziej inkluzywnych kultur, zwłaszcza w działach IT i firmach, w których piłka nożna, piwo i pizza nie będą atrakcyjne dla wszystkich płci i grup etnicznych. I zastanawiają się nad brutalną rzeczywistością patriarchalnej dominacji poza oazą wydarzenia Everywoman i tym podobnych. Walka trwa i wymaga sojuszu również ze strony męskich agentów zmian.

Reklama

Cyfrowe bojlery do basenów

Caroline kontynuuje dyskusję na temat historii, która w tamtym tygodniu cieszyła się dużym zainteresowaniem mediów głównego nurtu. Tak było w przypadku Deep Green, brytyjskiego startupu, który zapewnia mini-centra danych, zwane „kotłami cyfrowymi”, które składają się z serwerów, których ciepło odpadowe jest zamieniane na ciepłą wodę, z której mogą korzystać lokalne firmy. Przykładem, który poruszył wyobraźnię mediów w tygodniu nagrywania podcastu, był Exmouth Leisure Centre, w którym znajduje się pierwsze cyfrowe wdrożenie kotła, ogrzewając swój basen. Należy zauważyć, że w tej konfiguracji serwery nie są zanurzane w wodzie.

Caroline zauważa, że ​​istnieją już zaawansowane tego przykłady, zwłaszcza w Skandynawii. Pstrąg I homar gospodarstw zostało poddanych ponownemu wykorzystaniu ciepła. A w historii basenu Devon pisze o tym, jak kolokacyjny gigant Equinix zaczął budować farmę na dachu jednego ze swoich centrów danych w Paryżu, aby wykorzystać ciepło odpadowe. Francuzi kochają swoje jedzenie.

Jednym z ogólnych trendów, które wybiera, jest umieszczanie mocy obliczeniowej centrum danych blisko miejsc, w których znajdują się użytkownicy, w społeczeństwach, które są coraz bardziej zdigitalizowane. I ponowne wykorzystanie ciepła centrum danych w innym miejscu niż Slough.

Ośrodki rekreacyjne znajdują się pod presją cen energii i grozi im zamknięcie lub ograniczenie usług. Caroline sugeruje, że byłoby dobrze, gdyby więcej osób pływało w Wielkiej Brytanii, dla korzyści zdrowotnych. A im więcej osób to zrobi, tym bardziej prawdopodobne jest, że rekordy zostaną pobite. To prowadzi do Briana dyskusja o transformacji biznesu w Księdze Rekordów Guinnessaczęściowo możliwe dzięki korzystaniu przez firmę z oprogramowania do zarządzania finansami NetSuite, dostarczanego jako usługa.

Rekordy Guinnessa nadal przecierają cyfrowy szlak

O firmie pisaliśmy już wcześniej, na jej stronie szersza podróż do chmury. To było w 2018 roku i wtedy Rob Howe, dyrektor IT w Guinness World Records, mówił o tym, jak technologie chmurowe wspierają ciągłe dążenie organizacji do dywersyfikacji działalności.

Tym razem w podcaście Brian opowiada, jak to zrobić Księga Rekordów Guinnessa korzystała z finansowego oprogramowania ERP firmy NetSuite jako usługi w celu dalszego wspierania transformacji cyfrowej. Przeprowadził wywiad z Andym Woodem, dyrektorem finansowym firmy, podczas wydarzenia SuiteConnect organizowanego przez Oracle NetSuite.

Przedsięwzięcie istnieje od 1955 roku. W ciągu ostatnich 20 lat przeszło od publikowania corocznej księgi rekordów – wciąż najpopularniejszego prezentu bożonarodzeniowego – do doradztwa i tworzenia treści cyfrowych w telewizji, Internecie i mediach społecznościowych.

Ponieważ firma GWR zdywersyfikowała swoją działalność i zwiększyła swój zasięg biurowy na całym świecie, potrzebowała finansowego ERP opartego na chmurze, który oferowałby elastyczność – od sprzedaży kilku produktów tym samym detalistom każdego roku do złożonej organizacji z wieloma zespołami , zamykając setki transakcji rocznie z setkami różnych klientów. A NetSuite umożliwił to, łącząc się również z instancją Salesforce.

Zespół prowadzi ogólną pogawędkę w podcaście na temat bicia rekordów jako zjawiska społecznego. I zastanawiają się Światowy rekord Guinnessa wydany przez Computer Weeklyza najdłużej ukazującą się cotygodniową kolumnę z łamigłówkami, The Puzzler, napisaną przez Jima Howsona, począwszy od 1966 r., a nagrodzoną w 1999 r.


Muzyka podcastu dzięki uprzejmości Josepha McDade’a



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

30 kwietnia 2024 r. — Beats Solo 4 i Solo Buds, aktualizacja CarPlay nowej generacji

Posłuchaj podsumowania najważniejszych artykułów dnia z 9 do 5Mac. Dostępny jest 9to5Mac Daily w iTunes i aplikacji Podcasty firmy Apple, Zszywacz, Dostroić,...

NVIDIA RTX Remix otrzymuje DLSS 3.5 z rekonstrukcją promieni

NVIDIA RTX Remix umożliwia modderom ponowne wyobrażenie sobie klasycznych gier z pełnym ray tracingiem, znanym również jako path tracing, oraz aktualizację modeli i...

Pracownicy Google zwolnieni za protest przeciwko izraelskiej umowie złożyli skargę do NLRB

Inżynier oprogramowania, który został zwolniony z Google w związku z wewnętrznymi protestami w biurach firmy, twierdzi, że firma zemściła się na nim za...
Advertisment