NVIDIA RTX Remix otrzymuje DLSS 3.5 z rekonstrukcją promieni


NVIDIA RTX Remix umożliwia modderom ponowne wyobrażenie sobie klasycznych gier z pełnym ray tracingiem, znanym również jako path tracing, oraz aktualizację modeli i tekstur za pomocą nowoczesnych funkcji renderowania, które współpracują z efektami ray tracingu, aby zapewnić poziom wierności graficznej znany z Portalu z RTX, naszą nową wersją klasycznej gry Valve, bazującą na ray tracingu. Za pomocą kilku dodatkowych kliknięć można włączyć obsługę NVIDIA DLSS i NVIDIA Reflex, zwiększając wydajność i czyniąc rozgrywkę jeszcze bardziej responsywną.

Po uruchomieniu otwartej bety RTX Remix w styczniu wprowadzamy dziś nowe funkcje i optymalizacje, których głównym celem jest dodanie technologii NVIDIA DLSS 3.5 z Ray Reconstruction, modelu sztucznej inteligencji, który tworzy wyższej jakości obrazy oparte na ray tracingu na potrzeby intensywnego ray tracingu gry i aplikacje. Dodatkowo przyglądamy się niektórym modyfikacjom RTX Remix, które są w toku, i sprawdzamy, czy Half-Life 2 RTX: An RTX Remix Project, aby zademonstrować możliwości zestawu narzędzi.

Aktualizacja NVIDIA RTX Remix do DLSS 3.5 z rekonstrukcją promieni

W zeszłym miesiącu zaktualizowaliśmy Portal za pomocą RTX, aby dodać obsługę NVIDIA DLSS 3.5 z Ray Reconstruction. Ten zaawansowany renderer neuronowy oparty na sztucznej inteligencji udoskonala dostępne wcześniej techniki renderowania, aby zwiększyć wierność, responsywność i jakość efektów opartych na ray tracingu, zapewniając wszystkim graczom GeForce RTX jeszcze lepsze wrażenia.

Teraz do zestawu narzędzi do modowania NVIDIA RTX Remix dodano obsługę DLSS 3.5 z Ray Reconstruction, otwierając drogę dla wielu innych klasycznych tytułów z wyższą jakością obrazów wykorzystujących technologię ray tracingu. Za pomocą zaledwie kilku kliknięć mody RTX Remix można zaktualizować do wersji DLSS 3.5, usprawniając śledzenie promieni, tak jak w Portalu z RTX.

Reklama

DLSS 3.5 z Ray Reconstruction jest szczególnie przydatny w narzędziu do modowania, takim jak RTX Remix, ponieważ radzi sobie z różnorodnymi treściami, które normalnie byłyby wyzwaniem dla tradycyjnych, ręcznie dostrojonych urządzeń odszumiających. Modderzy nie muszą się martwić ręcznym dostrajaniem środowisk do różnych scen i warunków oświetleniowych — model sztucznej inteligencji obsługujący Ray Reconstruction został już przeszkolony w zakresie różnych scenariuszy i może dostosowywać się automatycznie.

Oprócz dodania Ray Reconstruction do otwartej bety Remix, wprowadzamy nowe ulepszenia zestawu narzędzi i środowiska wykonawczego, które poprawiają jakość obrazu modów, rozszerzają kompatybilność i ułatwiają proces modowania. Pięć z tych zmian pochodzi od naszej społeczności GitHub, która stworzyła nowy kod, który został teraz włączony do Remiksu:

  • Twórca modów „Pixelcluster” poprawił działanie modów RTX Remix dla użytkowników Steam Deck i Linux AMD, dzięki optymalizacji sterowników RADV
  • Twórca moda „mmdanggg2” poprawił spójność odległych świateł, dzięki czemu są one poprawnie aktualizowane podczas zmiany lub zmiany ich orientacji
  • Twórca moda „jdswebb” ulepszył działanie wypiekania terenu i innych funkcji w grach korzystających z leworęcznego układu współrzędnych
  • Twórca moda „xoxor4d” wprowadził kilka ulepszeń, które usprawniają proces tagowania tekstur, który jest niezbędny do prawidłowego skonfigurowania gry z RTX Remix
  • Twórca moda „xoxor4d” dodał także opcję używania AABB do różnicowania instancji, a tym samym lepszego śledzenia ich w różnych klatkach. Dla graczy oznacza to mniej duchów i migotania animowanych obiektów oraz ruchomych siatek. Zobacz różnicę w przykładzie ze scenariusza testowego poniżej.

Jeśli jesteś twórcą modów i jesteś zainteresowany współpracą z nami, aby uczynić RTX Remix jeszcze lepszym, dowiedz się, jak udostępnić kod w naszym GitHubie Open Source RTX Remix.

Jeśli jesteś modderem wersji beta RTX Remix, zainstaluj najnowszą aktualizację, otwierając NVIDIA Omniverse Launcher i klikając menu obok przycisku „Uruchom”. Aktualizacja aplikacji RTX Remix zapewnia także najnowszą wersję RTX Remix Runtime zawierającą technologię DLSS 3.5 Ray Reconstruction. Najnowszą wersję RTX Remix Runtime można także pobrać z GitHub.

Wymień stare środowisko wykonawcze RTX Remix w swoich projektach modów i zapewnij wszystkim graczom dostęp do Ray Reconstruction, postępując zgodnie z instrukcjami tutaj.

Jeśli jesteś zainteresowany wypróbowaniem wersji beta RTX Remix po raz pierwszy, pobierz i zainstaluj otwartą wersję beta NVIDIA RTX Remix, aby uzyskać dostęp do wszystkich jej funkcji, w tym generatywnych narzędzi AI, które mogą ulepszać tekstury, zwiększając ich rozdzielczość i dodając właściwości materiału PBR . Jeśli nie masz pewności, czego potrzebujesz lub jak korzystać z RTX Remix, zapoznaj się z naszym pełnym podsumowaniem Remiksu tutaj.

A jeśli chodzi o pełne uwagi do nowego wydania, udaj się tutaj.

Prezentacja modów RTX Remix
Na ModDB i RTX Remix Showcase Discord modderzy przesyłają i dokumentują swoje projekty RTX Remix, które są w fazie rozwoju. Obejmują one pliki rtx.conf umożliwiające aktywację ray tracingu i DLSS w klasycznych grach, aż po pełne remastery, takie jak Portal z RTX, Portal: Prelude RTX i Half-Life 2 RTX: An RTX Remix Project. Rzućmy okiem na trzy trwające prace nad modami RTX Remix poniżej, aby zobaczyć, że społeczność wykorzystuje swój potężny zestaw narzędzi.

Mroczny Mesjasz Mocy i Magii, autorstwa wiltOS Technologies
Niewielki zespół modderów pod szyldem wiltOS Technologies pracował nad aktualizacją pierwszoosobowej gry RPG akcji Ubisoft i Arkane Studios z 2006 roku, osadzonej w uniwersum Might & Magic Fantasy.

Aby zaprezentować swoje postępy, firma wiltOS Technologies udostępniła ekskluzywne nowe zrzuty ekranu Dark Messiah of Might and Magic Co-Op i RTX Remix Mod, zawierające ulepszone tekstury, zremasterowane modele, zwiększone szczegóły geometryczne, pełne śledzenie promieni i technologię NVIDIA DLSS 3.5 z funkcją Ray Reconstruction. Dzięki rekonstrukcji promieni poprawia się przejrzystość tekstur, poprawia się wierność śledzenia promieni i poprawia się renderowanie przezroczystości.

Możesz śledzić postępy wiltOS Technologies w tym fantastycznie wyglądającym projekcie na ModDB, Knockout!, YouTube i Discordzie RTX Remix Showcase.

Jeśli jesteś modderem i chcesz pomóc zespołowi wiltOS Technologies, skontaktuj się z kierownikiem projektu i twórcą Davidem Wiltosem na Twitterze lub złóż wniosek bezpośrednio wchodząc na jego stronę internetową. Ponadto, jeśli masz jakieś uwagi, zespół z chęcią je pozna, aby móc stworzyć jeszcze lepszy mod – skontaktuj się z nami, korzystając z powyższych linków.

Renderer Deus Ex Echelon, autor: Onno Jongbloed

Deus Ex od Ion Storm to jedna z najwyżej ocenianych gier komputerowych wszechczasów, ale wcześniej nie była kompatybilna z RTX Remix. Zmieniło się to teraz wraz z wydaniem nowego modułu renderującego Echelon firmy Onno Jongbloed, który dodaje potok renderowania o stałych funkcjach zgodny z Remiksem, umożliwiając wreszcie graczom ulepszenie tak ukochanej klasycznej gry.

Chociaż prace nad tym modem są jeszcze w początkach, można już w niego grać, wybrane światła są teraz w pełni oparte na ray tracingu, a technologia DLSS Ray Reconstruction jeszcze bardziej poprawia przejrzystość tekstur i wierność śledzenia promieni.

Aby pobrać i grać na swoim systemie GeForce RTX, postępuj zgodnie z instrukcjami tutaj i pobierz najnowszą wersję z Github. Jeśli jesteś modderem i chcesz współpracować z programistą przy przezwyciężaniu pozostałych wyzwań, udaj się na kanał Discord projektu RTX Remix Showcase.

Nowa aktualizacja postępu gry Half-Life 2 RTX

Half-Life 2 RTX: Projekt remiksu RTX jest opracowywany przez cztery z najlepszych zespołów zajmujących się modami do Half-Life 2, obecnie współpracujących jako Orbifold Studios. Korzystając z najnowszej wersji RTX Remix beta, modderzy odbudowują materiały z właściwościami PBR, dodając dodatkowe szczegóły geometryczne za pomocą edytora Hammer firmy Valve i wykorzystując technologie NVIDIA, w tym pełne śledzenie promieni, DLSS 3.5, Reflex i RTX IO, aby zapewnić fantastyczne wrażenia dla graczy Gracze korzystający z GeForce RTX.

Od czasu naszej poprzedniej prezentacji Orbifold Studios ciężko pracowało nad remasteringiem gry przy użyciu wysokiej jakości zasobów PBR, w pełni wykorzystując środowisko wykonawcze Remix do integracji najnowocześniejszej grafiki z Half-Life 2. Wykorzystując mapowanie paralaksy okluzji (POM) ), materiały światowe, takie jak tekstura metalowych ścian widoczna powyżej, będą miały symulowaną głębię i samocieniowanie, podczas gdy wydajne renderowanie wielokątów Remixa pozwala na tworzenie zasobów o liczbie wielokątów wielokrotnie większej niż w oryginalnych modelach z 2004 roku.

Dowiedz się więcej i zarejestruj się, aby pomóc zespołowi w ukończeniu modyfikacji Half-Life 2 RTX: strona internetowa projektu remiksu RTX.

Pobierz teraz wersję beta remiksu RTX

Jeśli chcesz stworzyć własny mod oparty na ray tracingu do klasycznej gry, możesz pobrać wersję beta NVIDIA RTX Remix wraz z filmami instruktażowymi, które przeprowadzą Cię przez cały proces. Sprawdź ModDB, aby znaleźć najnowsze mody RTX Remix i odwiedź NVIDIA Studio, aby dowiedzieć się więcej o oprogramowaniu akcelerowanym RTX, takim jak Omniverse, Adobe Substance i Blender.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

OneXPlayer X1 Mini to najbardziej wyposażony w funkcje przenośny komputer do gier w historii

Obrazy: OneXPlayerAle gdybym miał wybierać pomiędzy wersją 10,95-calową a 8,8-calową, niezauważoną, z baterią 65 Wh tej samej wielkości (tak, są tego samego...

GRID oferuje duże zniżki na popularną zdemontowaną dekorację iPhone’a

Gdy w przyszłym miesiącu zbliżamy się do Dnia Ojca, nasze przyjaciółmi w GRID Studio prowadzą w tym tygodniu wyprzedaż z pewnymi znaczącymi rabatami...

Modny tracker Lily 2 firmy Garmin jest nadal w sprzedaży za 50 dolarów taniej

Jako zagorzały biegacz rozumiem potrzebę śledzenia wskaźników sprawności. To powiedziawszy, w ostatnich tygodniach zirytowało mnie również natłok powiadomień, które otrzymuję na nadgarstku...
Advertisment