Prawie dwa tygodnie po premierze nowych MacBooków Pro, szefowie Apple nadal udzielają wywiadów promujących nowe maszyny. Tym razem Tom Boger i Tim Millet z Apple’a usiadł z Rene Ritchie aby porozmawiać o nowych zapowiedziach MacBooka Pro i Apple Silicon, zespole Apple Pro Workflow i nie tylko.
Millet pełni funkcję wiceprezesa Apple ds. architektury platform, a Boger jest wiceprezesem ds. marketingu produktów Mac i iPad. W wywiadzie Boger wyjaśnił, że nowe MacBooki Pro są „ostatecznym wyrazem” strategii Apple polegającej na „zbudowaniu całego widżetu”:
„Te nowe MacBooki Pro są ostatecznym wyrazem tego, co mówiliśmy w Apple od wielu, wielu lat, a mianowicie: budujemy cały widżet. W tym przypadku aż do krzemu. Projektowanie czegoś od podstaw, gdzie zespół architektoniczny pracuje nad krzemem specjalnie dla tych produktów, a nie innych, jest czymś niespotykanym w branży. To jeden z powodów, dla których są to tylko produkty zmieniające zasady gry”.
Ponadto Millet mówił o wpływie zespołu Apple Pro Workflow:
„To podstawa tego, jak tworzymy rzeczy w Apple. Jako osoba, która buduje chipy od nieco ponad 30 lat, robienie tego w Apple zapewnia poziom skupienia, którego większość ludzi nie ma. Lubię mówić, że mój zespół nigdy nie musi zgadywać. Nigdy nie musimy zgadywać, jakie oprogramowanie będzie działać, w jaką obudowę będziemy budować. Mamy pewność, a to oznacza, że możemy być naprawdę wydajni w naszym skupieniu. Możemy celować w różne rzeczy”.
Cały film jest wart obejrzenia i można go znaleźć poniżej.
Sprawdź 9to5Mac na YouTube, aby uzyskać więcej informacji o Apple: