Ciekawy e-mail od Apple trafia do klientów programu aktualizacji iPhone’a. Wiadomość informuje wiele osób, które jesienią ubiegłego roku zdecydowały się na zakup iPhone’a 15, że ukończona wymiana została „anulowana”, a spłacana pożyczka „wznowiona”.
Raporty od użytkowników pojawiły się dziś rano Reddit, Xoraz Fora MacRumors o usterce Apple (via MacPlotki).
Wiadomość e-mail pochodzi od firmy Apple i nie wygląda na atak typu phishing, ponieważ pochodzi z domeny apple.com.
Większość skarg pochodzi od klientów programu aktualizacji iPhone’a, którzy twierdzą (a nawet przedstawiają dowód), że pomyślnie dokonali wymiany iPhone’a 14 lub innego urządzenia we wrześniu 2023 r. Niektórzy nawet osobiście wymieniali swoje urządzenie w sklepie Apple Store.
Jednak dzisiejszy błędny e-mail firmy Apple brzmi: „Nigdy nie otrzymaliśmy Twojego iPhone’a”, transakcja została „anulowana”, a poprzednia pożyczka „wznowiona” siedem miesięcy później.
Nie otrzymaliśmy żadnej wiadomości od Apple w tej sprawie, ale można śmiało powiedzieć, że możesz zignorować te e-maile, jeśli wiesz, że proces został już zakończony.
Czy otrzymałeś dzisiaj tego samego e-maila? Podziel się w komentarzach!
Górne zdjęcie autorstwa Jeffa Benjamina
FTC: Korzystamy z automatycznych linków partnerskich generujących dochód. Więcej.