Dwie firmy, które oparły swój biznes na akcesoriach komputerowych, zbliżają się do siebie. Targus, firma najbardziej znana dziś ze swoich futerałów i toreb na laptopy ogłosił, że przejmuje Sanho. Możesz nie znać samego Sanho, ale bardziej prawdopodobne jest, że rozpoznasz linię akcesoriów USB-C firmy Hyper i HyperDrive, które są sprzedawane na Amazon, w Best Buy, i gdziekolwiek.
Dyrektor generalny Targus, Mikel Williams, powiedział, że umowa „pozwala Targus na zwiększenie możliwości i wsparcia rozwijającej się marki technologicznej Hyper, a także zapewnia Hyper dostęp do nowych kanałów, klientów i globalnego zasięgu zasobów sprzedażowych i marketingowych”. Williams dodał, że „Hyper ma silną i ekscytującą markę, która ma doskonały zasięg w społeczności Apple i, co ważne, połączenie to przyciąga również naprawdę utalentowanych ludzi do naszego zespołu”.
Ten „zasięg”, o którym wspomina Williams, jest prawdopodobnie odniesieniem do koncentratorów USB-C, które Hyper specjalnie zaprojektował, aby pasowały i łączyły się z urządzeniami Apple MacBook i iPad Pro.
Firma niedawno wprowadziła również na rynek bardziej wydajne Koncentratory USB-C „Gen2” które oferują wyższą wydajność niż wcześniejsze modele. „Skupiamy się na pierwszych na rynku, nagradzanych innowacyjnych produktach, które przyniosą długoterminową wartość połączonej firmie” – powiedział Daniel Chin, dyrektor generalny Hyper.
Chin będzie nadal nadzorował Hyper jako prezes. Targus i Hyper zachowają odrębne marki i pozostaną w swoich siedzibach. (Targus ma siedzibę w Anaheim w Kalifornii, a Hyper działa poza obszarem Doliny Krzemowej).