Szef Xbox przeprasza, gdy Starfield, opóźnienia Redfall budzą obawy dotyczące składu 2022


Opóźnienia w grze zdarzają się cały czas i zawsze są rozczarowujące. Ale w tym tygodniu zapowiedź opóźnień dwóch tytułów Bethesdy i ekskluzywne konsole Xbox — Starfield, od Bethesda Game Studios i Redfallz Arkane — uderzył szczególnie mocno.

Dwie gry otrzymały daty 2022 podczas zeszłorocznego letnia prezentacja Xboxi reprezentują pierwsze prawdziwe owoce Przejęcie Bethesdy przez Microsoft za 7,5 miliarda dolarów. Będą to pierwsze gry Bethesdy od czasu wykupu, które nie zostaną wydane na PlayStation i zostaną dodane pierwszego dnia do biblioteki Xbox Game Pass. Starfieldw szczególności był gorąco oczekiwany, będąc pierwszą dużą grą RPG od twórców The Elder Scrolls 5: Skyrim oraz Fallout 4 za siedem lat.

Oba zostały teraz przesunięte na pierwszą połowę 2023 roku. Co najważniejsze, oznacza to, że Xbox nie ma żadnych znaczących wydań z wewnętrznych studiów zaplanowanych na 2022 rok. Fani są oczywiście niezadowoleni; w zeszłym roku Microsoft obiecał, że to przyniesie „co najmniej jedna” gra własna co kwartał do przepustki do gry.

Szef Xbox, Phil Spencer, zgłosił się na Twittera, aby zaoferować wsparcie w związku z opóźnieniem, a także pomoc skruchy. „Te decyzje są trudne dla zespołów podejmujących mecze i naszych fanów. Chociaż w pełni popieram danie zespołom czasu na wydanie tych wspaniałych gier, gdy będą gotowe, słyszymy opinie ” on napisał. „Oczekuje się zapewnienia jakości i spójności, będziemy nadal pracować, aby lepiej sprostać tym oczekiwaniom”.

Ale jakie są te oczekiwania i dlaczego rozmowa wokół nich jest tak napięta? Opóźnienie w przypadku tytułu tak złożonego i ambitnego jak Starfield nie jest bezprecedensowy, a takie zapowiedzi zazwyczaj spotykają się ze sporą rezygnacją i „opóźniona gra może w końcu być dobra, ale zła gra jest zła na zawsze” – cytuje Miyamoto. Tak było z pewnością w przypadku ostatnie i podobne opóźnienie do tego, co było flagowym tytułem Nintendo 2022, sequel do The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Mniej było z Starfield oraz Redfall.

Problem polega na tym, że pusty harmonogram Xbox na 2022 r. wskazuje na długą drogę, przed którą stoi Microsoft, aby odwrócić trwającą od lat szał przejmowania studia Spencera – co w tym roku zakończyło się zdumiewającym Zakup Activision Blizzard za 68,7 miliarda dolarów — do rzeczywistego oprogramowania. W ciągu czterech lat dział gier Microsoftu rozrósł się do konstelacji studiów o bezprecedensowej wielkości i zakresie, i istnieją uzasadnione pytania, które można zadać na temat zdolności organizacji Xbox do zarządzania tym ogromnym procesem rozwoju.

Reklama

Gry – czy to ze studiów przejętych od 2018 roku, czy z bardziej ugruntowanych części imperium Xbox – po prostu nie wychodzą. Bardzo niewiele powiedziano lub powiedziano o grach na placu zabaw” Bajka i Teorii Ninja Piekielne Ostrze 2które zostały ogłoszone lata temu. Laboratoria nieumarłych Stan rozkładu 3, Koalicja Idealna ciemność, i rzadkie wiecznie dzikie są wszyscy podobno błąka się w piekło rozwoju lub rozległe restarty. Przejęcia inXile, Tango Gameworks i Double Fine muszą jeszcze przejść poza fazę „wciąż wymaganej umową do wydawania gier na PlayStation”.

Rare’s Everwild, po raz pierwszy ogłoszony w 2019 roku.
Obraz: Rzadki/Microsoft

Nawet Turn 10 Studios, na którym wcześniej można było liczyć, że co dwa lata będzie wydawać nową Forza Motorsport jak w zegarku, nie wydało gry od 2017 roku. (Jego ponowne uruchomienie serii jest jedyną możliwością wydania pod koniec 2022 roku Xbox, ale w żadnym wypadku nie jest to dane.)

Chociaż żadne z tych przypadków nie jest zaskakujące, a nawet niepokojące w odosobnieniu, razem nie dają zdrowego obrazu zarządzania projektami w Xbox Game Studios. Niepokój z tego powodu może wyjaśniać, dlaczego Xbox podjął – z perspektywy czasu, nierozsądną – decyzję o ustaleniu stałej daty z listopada 2022 r. Starfield w zeszłym roku, pomimo powszechnych zakłóceń harmonogramów związanych z pandemią, ambicji projektu i nieco chwiejnych wyników Bethesda Game Studios w zakresie dopracowywania i naprawiania swoich gier.

Jason Schreier z Bloomberga powiedział że słyszał, że ta data premiery sprawiła, że ​​niektórzy Starfield programiści „niezwykle martwili się”, że może stać się „następną” Cyberpunka”, nawiązując do nieudanego, niedokończonego wydania gry CD Projekt.

Miejmy nadzieję, że uniknięto tej ewentualności, a presja na personel Bethesdy złagodniała dzięki opóźnieniu — w takim przypadku może to być tylko dobra rzecz. I prawdą jest, że Microsoft zgromadził tak wiele talentów i tak wiele godnych pozazdroszczenia właściwości podczas szaleństwa akwizycji, że nieuchronnie będzie w stanie zaoferować właścicielom Xbox i subskrybentom Game Pass mnóstwo gier na dłuższą metę.

Ale opóźnienia do Starfield oraz Redfall rzuciły ostre światło na zdolność konsoli Xbox do zarządzania swoim rozległym imperium deweloperskim, niezależnie od tego, czy faktycznie są tego symptomatyczne. Nic dziwnego, że Spencer uważa, że ​​jeśli chodzi o dostarczanie „jakości i spójności”, jego zespoły wciąż mają coś do udowodnienia.





Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Badania pokazują, że liczba scen seksu w filmach gwałtownie spada — oto dlaczego

Tyle czasu poświęcono krzyczeniu w Internecie na temat scen seksu w filmach i telewizji – niezależnie od tego, czy są bezpłatneniezależnie...

Przegląd Microsoftu po serii niepowodzeń traktuje bezpieczeństwo jako „najwyższy priorytet”.

Po latach firma Microsoft uczyniła bezpieczeństwo swoim priorytetem numer jeden dla każdego pracownika Problemy z bezpieczeństwem i narastająca krytyka. Po zjadliwym raporcie...

Megan Thee Stallion i inne gwiazdy wybierają swoje dziwactwa w My Hero Academia

Moja Akademia Bohaterów powraca w tę sobotę z wyczekiwana premiera swojego siódmego sezonu. Najnowszy sezon niezwykle popularnego anime akcji o...
Advertisment