Rząd musi przejąć inicjatywę w zakresie różnorodności STEM


Posłowie zwrócili się do rządu o wyjaśnienie, w jaki sposób nowo utworzony Departament Nauki, Innowacji i Technologii pomoże zwiększyć różnorodność i integrację w brytyjskim STEM.

Komitet Nauki i Technologii Izby Gmin (STC) po raz pierwszy wszczęła dochodzenie w listopadzie 2021 r., aby ocenić przyczyny za i rozwiązania problemu braku różnorodności w brytyjskim STEM i zgodnie z oczekiwaniami stwierdzono niedostateczną reprezentację niektórych grup na wszystkich poziomach rurociągu STEM.

W swoim najnowszym Różnorodność i integracja w STEM W raporcie STC stwierdzono, że Departament Nauki, Innowacji i Technologii powinien skupić się na zwiększaniu różnorodności i integracji w STEM.

Stwierdzono również, że gdy nowy departament przejmie kontrolę nad tym tematem, sektory edukacji i badań będą mogły „podążać za [its] Ołów”.

STC wydało kilka zaleceń dotyczących pracy na rzecz bardziej zróżnicowanej przyszłości STEM, ale ze względu na rozległy charakter sektora i wiele powodów, dla których przejawia się brak różnorodności, STC przyznało, że jest mało prawdopodobne, aby pojedyncze interwencje lub polityki rozwiązały problem, a zamiast tego „ „systemowe” podejście powinno być stosowane w celu rozwiązania problemu braku reprezentacji w edukacji i pracy STEM.

Greg Clark, poseł i przewodniczący komisji STC, powiedział: „Pomimo wielu dobrych intencji ze strony rządu, podmiotów finansujących badania, uniwersytetów i społeczeństwa obywatelskiego na przestrzeni lat, STEM nadal ma problem z różnorodnością. Żadna interwencja nie może tego rozwiązać, jest to złożone wyzwanie, które wymaga rozwiązania systemowego. Oprócz lepszych danych potrzebujemy ukierunkowanych interwencji, które naprawdę coś zmienią.

Reklama

„Powstający Departament Nauki, Innowacji i Technologii musi przyjąć ten płaszcz, aby osiągnąć swój cel, jakim jest uczynienie Wielkiej Brytanii supermocarstwem naukowym i technologicznym. Jesteśmy przekonani, że różnorodne pochodzenie, perspektywy i idee nie tylko mają sens biznesowy, ale są niezbędne dla uczciwego i sprawiedliwego społeczeństwa, w którym chcemy żyć”.

Wiele problemów związanych z niedostateczną reprezentacją w sektorach STEM zaczyna się na wczesnym etapie, ponieważ szkoła odgrywa dużą rolę w informowaniu o kierunku kariery, jaki ludzie obierają w późniejszym życiu.

Studiowanie przedmiotów STEM może być ważne nie tylko dla zawodów STEM, ale także dla innych aspektów życia, ale te sektory nie będą w stanie odzwierciedlić populacji, której służą, bez odpowiedniej różnorodności, a siła robocza STEM traci potencjalne talenty.

Jest wiele stoi na przeszkodzie różnorodności w sektorze technologicznymw tym brak widocznych i dostępnych wzorców do naśladowania, brak wsparcia dla nauczycieli, brak dostępu dla osób z mniej uprzywilejowanych środowisk społeczno-ekonomicznych oraz słaba kultura odpychająca niedostatecznie reprezentowane grupy od dziedzin STEM.

Dziewczęta mają tendencję do unikania przedmiotów takich jak matematyka, fizyka i informatyka powyżej poziomu GCSE, co, jak spekulowano w raporcie, było częściowo spowodowane społecznymi stereotypami, które spychały dziewczęta na określone ścieżki.

Według raportu, informatyka jest jednym z najgorszych przedmiotów w tym zakresie – liczba dziewcząt zdających egzaminy GCSE i A-Level rośnie, ale chłopcy wciąż przewyższają liczbę dziewcząt na obu poziomach. Dopiero w 2022 r 17 264 dziewcząt przystąpiło do egzaminu GCSE w przeciwieństwie do 63 856 chłopców i o godz Dziewczęta na poziomie A stanowią tylko 15% kandydatów na informatykę.

W raporcie podkreślono również, że w przypadku wielu nauk humanistycznych sytuacja jest odwrotna, a chłopcy rzadziej wybierają studia.

Podczas gdy dziewczęta uzyskują średnio nieco lepsze oceny niż chłopcy, wybierając przedmioty STEM, STC stwierdziło, że osiągnięcia uczniów z różnych grup etnicznych były zróżnicowane. Na przykład na podstawie danych z STEM Learning ustalono, że w przypadku wyników z matematyki GCSE uczniowie pochodzenia chińskiego uzyskiwali dobre wyniki niezależnie od płci, podczas gdy uczniowie pochodzenia czarnokaraibskiego osiągali gorsze wyniki niż ich rówieśnicy, co utrudnia zwiększenie reprezentacji w sektor STEM.

Podobne tendencje zaobserwowano, patrząc na wyniki fizyki GCSE, a STEM Learning twierdził, że doprowadziło to do pewnych różnic w pochodzeniu etnicznym uczniów uczęszczających na fizykę na poziomie A-Level. Podczas gdy uczniowie z Czarnych Karaibów są bardziej zainteresowani informatyką na poziomie GCSE i A-Level, wyniki tej grupy są nadal niskie.

W raporcie zwrócono uwagę na brak kobiecych wzorców w niektórych przedmiotach, a organizacja charytatywna Teach First powiedziała: „Żadne imię kobiety nie pojawia się wyraźnie w krajowym programie nauczania przedmiotów ścisłych GCSE. W przykładowej analizie specyfikacji podwójnych przedmiotów ścisłych GCSE z trzech głównych komisji egzaminacyjnych odkryliśmy, że tylko dwie kobiety-naukowcy zostały wyraźnie wymienione. W przeciwieństwie do tego, wspomniano o ponad 40 mężczyznach-naukowcach lub nazwano ich imionami koncepcje lub materiały”.

STC stwierdziło, że wzorce do naśladowania w przedmiotach STEM są ważnym krokiem naprzód w tworzeniu bardziej zróżnicowanego sektora w przyszłości, stwierdzając, że „wszystkie dzieci” powinny mieć możliwość zobaczenia przykładów ludzi takich jak one w określonej dziedzinie, a taka reprezentacja można łatwo dodać do szkolnych programów nauczania bez większych problemów.

Wyznaczenie celu, zgodnie z którym do 2023 r. wszystkie dzieci będą nauczane przez nauczyciela posiadającego kwalifikacje w zakresie przedmiotu STEM, którego uczą, było jednym z zaleceń zawartych w raporcie, w którym stwierdzono, że „korzyści” wynikają z tego, że eksperci merytoryczni prowadzą program nauczania STEM.

STC stwierdziło również, że wśród nauczycieli STEM brakuje różnorodności, mówiąc, że 15 655 czarnych nauczycieli musiałoby zostać dodanych do ogólnej populacji nauczycieli, aby ich liczba dorównała liczbie czarnych uczniów w edukacji.

Teach First, z którym współpracuje Fundacja Mission 44 Lewisa Hamiltonapowiedział posłom pracującym nad zwiększeniem różnorodności społeczności nauczycieli, co przyczyni się do lepszych „osiągnięć uczniów”.

Zarówno zapewnienie nauczycielom doświadczenia w nauczanym przez nich przedmiocie STEM, jak i zwiększenie różnorodności nauczycieli STEM można osiągnąć jedynie poprzez stałe wsparcie.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

26 kwietnia 2024 r. — Najnowsze informacje na temat możliwego zakazu TikTok w USA

Posłuchaj podsumowania najważniejszych artykułów dnia z 9 do 5Mac. Dostępny jest 9to5Mac Daily w iTunes i aplikacji Podcasty firmy Apple, Zszywacz, Dostroić,...

A multi-cam home studio powered by MacBook Pro & Thunderbolt

After years of waffling, I decided that it was time to update my workspace to be more friendly to on-camera work, reviews, tutorials,...

Sprzedałem MacBooka i teraz przesiadłem się na komputer stacjonarny

Kiedy MacBooki Air M3 ukazał się w zeszłym miesiącu, zrobiłem stary, dobry podwójny facepalm, z którego kapitan Picard byłby dumny. The kształt...
Advertisment