Program dla Poczty był „farsą”, która nigdy nie przewidywała wypłat dużych odszkodowań


Poczta nigdy nie zamierzała wypłacać dużych sum pieniędzy w ramach zadośćuczynienia finansowego byłym kierownikom poczty dotkniętym problemami z oprogramowaniem księgowym.

Podczas ostatniego Skandal na poczcie podczas publicznego dochodzenia, podczas którego przedstawiono zeznania byłej starszej dyrektor Poczty Angeli van den Bogerd, ujawniono, że była dyrektor naczelna Paula Vennells oczekiwała, że ​​wynagrodzenie zastępcy naczelnika poczty będzie wynosić symboliczne „płatności i przeprosiny”. Stało się tak pomimo tego, że życie kierowników oddziałów zostało zrujnowane po tym, jak obwiniano ich i karano za błędy Horizon.

Program mediacji wprowadzono w lipcu 2013 r., po przeprowadzeniu dochodzenia przez firmę zajmującą się księgowością kryminalistyczną Second Sights i zidentyfikował obawy dotyczące systemu Horizon zawierał błędy i błędy.

Podczas spotkania w lutym 2014 r. pomiędzy ówczesną dyrektor naczelną Urzędu Pocztowego Paulą Vennells i tymczasową radą generalną Chrisem Aujardem, a także Ronem Warmingtonem i Ianem Hendersonem z Second Sight, Vennells zażądał aktualizacji programu mediacji.

Podczas ostatniej rozprawy zapoznano się z notatkami ze spotkań w 2014 r. sporządzonymi przez Aujard, które ujawniły zaskoczenie Urzędu Pocztowego wysokim poziomem roszczeń odszkodowawczych.

„Paula Vennells zauważyła, że ​​przewidywany poziom roszczeń wynosi obecnie około 100 milionów funtów, w odpowiedzi na co Second Sight zauważył, że ich obliczenia „z tyłu koperty” opiewały na kwotę od 25 do 50 milionów funtów” – czytamy w notatkach. .

Reklama

W notatkach czytamy dalej: „Paula Vennells zauważyła, że ​​znacznie odbiegały one od liczb, które miały na myśli przy opracowywaniu programu, a które były znacznie mniejsze i bardziej przypominały symbol lub przeprosiny. Zdarzyło się, że ani zarząd, ani kierownictwo akcjonariusza nie zgodzili się na wypłatę dużych kwot w ramach rekompensaty”.

Zapytany o to podczas przesłuchania Van den Bogerd powiedział, że zawsze panowało wrażenie, że Urząd Pocztowy nie będzie ponosił ogromnych zobowiązań odszkodowawczych, a wręcz znacznie mniejszych niż to, o którym mowa w tym miejscu.

Van den Bogerd nie zgodził się z twierdzeniem adwokata śledczego, że program mediacji, mający na celu uregulowanie roszczeń z kierownikami poczty, był „farsą”.

Stwierdziła, że ​​według niej Urząd Pocztowy na początku szczerze mówił o programie mediacji, jednak w miarę jego postępów organizacja była zaskoczona poziomem roszczeń odszkodowawczych.

Naciskana przez przewodniczącego śledczego Wyna Williamsa przyznała, że ​​zdaniem Urzędu Pocztowego duże płatności nigdy nie zostaną zrealizowane, i przyznała, że ​​nigdy nie została ona przekazana kandydatom na zastępców do programu mediacji.

Całkowite koszty skandalu „Horyzont”, w tym trzy programy zadośćuczynienia finansowego, wynoszą obecnie ponad 1,2 miliarda funtów.

Skandal na poczcie był po raz pierwszy zaprezentowany przez Computer Weekly w 2009 rokuukazujący historie siedmiu podoficerów i problemy, jakich doświadczyli z powodu oprogramowania księgowego (zobacz poniżej kalendarium artykułów Computer Weekly na temat skandalu).

Przeczytaj także: Co musisz wiedzieć o aferze Horizon.

Obejrzyj także: Dokument ITV – Pan Bates kontra poczta: prawdziwa historia.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

iPad Air 2024 vs. iPad Pro 2024: porównanie specyfikacji

EdytorUkład Apple M2Układ Apple M2Układ Apple M4Układ Apple M4Układ Apple M1Układ Apple M2Układ Apple M2Typ ekranu11-calowy wyświetlacz Liquid Retina13-calowy wyświetlacz Liquid Retina11-calowy wyświetlacz...

Stany Zjednoczone wspierają gaz, podczas gdy świat przechodzi na energię odnawialną

Jak wynika z corocznego globalnego przeglądu energii elektrycznej przeprowadzanego przez zespół doradców ds. energetyki Ember, ilość energii elektrycznej i emisji gazów cieplarnianych z...

7 maja 2024 r. – Podsumowanie wydarzenia Apple „Let luźne”: nowe iPady!

Posłuchaj podsumowania najważniejszych artykułów dnia z 9 do 5Mac. Dostępny jest 9to5Mac Daily w iTunes i aplikacji Podcasty firmy Apple, Zszywacz, Dostroić,...
Advertisment