Apple rozpoczyna nową kampanię reklamową skupiającą się na pakiecie usług abonamentowych Apple One. W nowym filmie firma chwali się, że Apple One oferuje „najlepsze z Apple” w pakiecie „wszystko w jednym”.
30-sekundowe wideo zawiera podsumowanie każdej usługi zawartej w Apple One. Na przykład podkreśla, że Apple Arcade oferuje ponad 200 gier bez reklam, Apple TV+ ma jedne z największych gwiazd na świecie, a Apple Fitness+ zapewnia treningi w każdej kategorii.
Apple twierdzi, że Apple One to „subskrypcja na wszystko, co robisz”.
Z Apple One otrzymujesz Apple Music, Apple TV+, Apple Arcade, iCloud+, News+ i Fitness+. To jedna subskrypcja na wszystko, co robisz. Wypróbuj Apple One już teraz.
Firma Apple wprowadziła pakiet usług Apple One w październiku 2020 r. Pakiet składa się z różnych poziomów:
- Apple One Individual kosztuje 14,95 USD miesięcznie i zawiera 50 GB usługi iCloud, Apple Music dla jednego konta, Apple TV+ i Apple Arcade
- Plan rodzinny Apple One o wartości 19,95 USD miesięcznie obejmuje 200 GB iCloud, usługę Apple Music dla maksymalnie sześciu członków rodziny z funkcją Family Sharing oraz Apple TV+ i Apple Arcade.
- Apple One Premier kosztuje 30 USD i rozszerza plan rodzinny o dodatkowe 1,8 TB przestrzeni iCloud, dostęp do Apple News+ i Apple Fitness+.
Zobacz pełny film od Apple promujący pakiet subskrypcji poniżej.
FTC: Używamy automatycznych linków partnerskich do zarabiania. Więcej.
Sprawdź 9to5Mac na YouTube, aby uzyskać więcej informacji o Apple: