NVIDIA przyspiesza rewolucję w grach komputerowych Neural Graphics na targach GDC dzięki nowym grom komputerowym i narzędziom DLSS 3


Przed przyszłotygodniową konferencją Game Developers Conference (GDC) firma NVIDIA ogłosiła rozszerzoną listę gier i nowe wtyczki programistyczne dla NVIDIA DLSS 3. Najnowsza wersja opartej na sztucznej inteligencji technologii Deep Learning Super Sampling (DLSS) firmy NVIDIA jest teraz obsługiwana w asortymencie przebojowych gier i franczyz oraz jest zintegrowany z Unreal Engine, jednym z najpopularniejszych silników gier na świecie. Firma udostępnia również publicznie wtyczkę DLSS Frame Generation, aby jeszcze bardziej ułatwić programistom wdrażanie tej technologii.

„Grafika neuronowa zrewolucjonizowała gry od czasu jej wprowadzenia z technologią NVIDIA DLSS, a teraz wznosimy ją na nowy poziom” — powiedział Matt Wuebbling, wiceprezes ds. globalnego marketingu układów GeForce w firmie NVIDIA. „Super-franczyzy gier komputerowych, takie jak Diablo i Forza Horizon oraz nowy Redfall firmy Bethesda, podnoszą poprzeczkę w zakresie jakości obrazu dzięki oszałamiającej grafice, a jednocześnie korzystają z DLSS, aby rozgrywka była płynna jak jedwab”. Od momentu wprowadzenia na rynek w 2018 r. technologia NVIDIA DLSS napędza rewolucję w dziedzinie grafiki neuronowej w grach komputerowych. Grafika neuronowa przeplata sztuczną inteligencję i grafikę, tworząc przyspieszony proces renderowania, który stale się uczy i ulepsza. Zamiast natywnie renderować każdy piksel w klatce, technologia DLSS umożliwia grze renderowanie 1/8 pikseli, a następnie wykorzystuje rdzenie Tensor AI i GeForce RTX do rekonstrukcji pozostałych pikseli, radykalnie zwiększając liczbę wyświetlanych klatek na sekundę, zapewniając jednocześnie ostry, wysokiej jakości obraz obrazy, które rywalizują z natywną rozdzielczością.

Diablo IV, Forza Horizon 5, Redfall — DLSS 3 w największych grach i największych franczyzach

Do tej pory ponad 270 gier i aplikacji wykorzystuje NVIDIA DLSS jako akcelerator wydajności oparty na sztucznej inteligencji. DLSS 3, najnowsza wersja tej technologii, jest dostępna w 28 wydanych grach i została przyjęta 7 razy szybciej niż DLSS 2 w ciągu pierwszych sześciu miesięcy ich premier.

Wśród wyczekiwanych gier, które zostaną dodane do listy DLSS, jest Forza Horizon 5, uznana przez kilka mediów za najlepszą grę wyścigową wszechczasów w otwartym świecie i obecnie posiadająca najwyższą ocenę ze wszystkich gier wyścigowych śledzonych przez OpenCritic. Forza Horizon 5, która już obsługuje ray tracing, zostanie zaktualizowana do DLSS 3 28 marca.

Redfall, wyczekiwana, kooperacyjna strzelanka pierwszoosobowa Bethesdy z otwartym światem od Arkane Austin, wielokrotnie nagradzanego zespołu stojącego za Prey i Dishonored, zadebiutuje 2 maja wraz z DLSS 3.

Ponadto Diablo IV, najnowsza odsłona definiującej gatunek serii Diablo – której wiele gier uważa się za najlepsze w historii – zostanie uruchomiona 6 czerwca wraz z DLSS 3.

Reklama

„Wspieranie płynnej rozgrywki w Diablo IV jest priorytetem Blizzarda” — powiedział Michael Bukowski, dyrektor techniczny Diablo IV w Blizzard Entertainment. „Jesteśmy podekscytowani wysoką liczbą klatek na sekundę Diablo IV działającego na sprzęcie NVIDIA GeForce RTX z serii 40 i DLSS 3”.

Dodatkowe gry na PC, które zapowiadają obsługę technologii NVIDIA DLSS podczas GDC, to Deceive Inc., Gripper, Smalland: Survive the Wilds i THE FINALS.

Generowanie ramek DLSS publicznie dostępne dla programistów w GDC
NVIDIA udostępni publicznie wtyczki DLSS Frame Generation podczas GDC, umożliwiając jeszcze większej liczbie programistów zintegrowanie technologii zwiększania liczby klatek na sekundę w swoich grach i aplikacjach.

Dostęp do technologii DLSS Frame Generation będzie można uzyskać za pośrednictwem NVIDIA Streamline, otwartej platformy dla różnych dostawców, która upraszcza integrację technologii superrozdzielczości w grach i aplikacjach 3D.

Technologia DLSS jest stale ulepszana dzięki ciągłym szkoleniom na superkomputerze AI firmy NVIDIA. Publiczna wersja będzie zawierała najnowsze ulepszenia DLSS wprowadzone na początku tego roku, w tym:

  • DLSS Frame Generation lepiej wykorzystuje dane silnika gry, poprawiając stabilność interfejsu użytkownika i jakość obrazu podczas szybkiego ruchu.
  • DLSS Super Resolution poprawia tryb Ultra Performance, zapewniając lepszą stabilność szczegółów i ogólnie lepszą jakość obrazu.
  • DLAA poprawia jakość obrazu, redukuje smużenie i poprawia gładkość krawędzi w scenariuszach o wysokim kontraście.

Integracja Unreal Engine 5.2, dodanie DLSS 3 do gier Unreal Engine prostsze niż kiedykolwiek

Firmy NVIDIA i Epic ogłosiły integrację technologii NVIDIA DLSS 3 z popularnym silnikiem gier Unreal Engine (UE). Unreal Engine to otwarte i zaawansowane narzędzie do tworzenia grafiki 3D w czasie rzeczywistym, które zapewnia twórcom i twórcom gier swobodę i kontrolę w dostarczaniu najnowocześniejszych treści 3D w czasie rzeczywistym, interaktywnych doświadczeń i wciągających wirtualnych światów. Wtyczka DLSS 3 zadebiutuje w UE 5.2, ułatwiając każdemu programiście przyspieszenie wydajności gry lub aplikacji.

„NVIDIA DLSS 3 wprowadza naprawdę imponującą technologię generowania klatek, a wtyczka Unreal Engine 5.2 zapewni programistom doskonały wybór w zakresie poprawy jakości i wydajności ich gier” — powiedział Nick Penwarden, wiceprezes ds. inżynierii w Epic Games.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Kii Audio zaprezentuje nowy głośnik bezprzewodowy Kii Seven w High End w Monachium

Kii Audio zaprezentuje swój nowy, kompaktowy bezprzewodowy system muzyczny Kii Seven podczas wystawy High End Show 2024 w Monachium. Będzie to w...

Jak usunąć tło dowolnego obrazu w systemie iOS

Czy wiesz, że iOS sprawia, że ​​bardzo, bardzo łatwo jest natychmiastowo usunąć tło z dowolnego obrazu? Ta funkcja została wprowadzona po raz...

iPhone 16 Pro staje się jeszcze większy, ale czy to dobrze?

Jedna z największych zmian w iPhone'a 16 Pro i iPhone'a 16 Pro Max jest to, że oba modele będą wyposażone w większe wyświetlacze....
Advertisment