Ludzie z pewnością są pod presją miażdżącej reklamy iPada firmy Apple


Uznanie należy się: reklama nowego iPada Pro jest bez zarzutu. W reklamie prasa hydrauliczna, tego typu miażdży Skittles przez cały dzień na TikTok, powoli schodzi na cały splot artystycznych przedsięwzięć. Gdy w 2024 r. duża metalowa płyta spadnie niczym akcje Tesli, miażdży instrumenty muzyczne i niszczy klasyczne rzeźby. Tubki z farbą pękają jak balony, wysyłając kaskadę kolorów na starannie skonstruowane płótno Apple. Wreszcie spełnia swoje zadanie. To zgromadzenie dzieł mających reprezentować całą historię ludzkiej kreatywności zostaje zniszczone przez niepowstrzymaną siłę prasy hydraulicznej Apple.

A potem, gdy prasa powoli rośnie, cały ten artystyczny bałagan znika. Pozostaje nowy, pięknie elegancki iPad Pro firmy Apple.

Intencja Apple jest jasna: wszystko, co można zrobić z tymi wszystkimi rzeczami, można teraz zrobić za pomocą jednego iPada. Czy technologia nie jest niezwykła? To taktyka, która w przeszłości bardzo dobrze sprawdziła się w przypadku reklamodawców Apple, a oni poruszali tę koncepcję już wcześniej — szczególnie we wczesnych reklamach iPoda i iPhone’a.





Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Mac Pro i Studio otrzymają ukłon w stronę M4 dopiero w połowie 2025 roku

Jednak przez cały 2024 rok wszystkie laptopy Apple (z wyjątkiem MacBooka Air) będą wyposażone w chip M4, który firma właśnie dałem iPada Pro,...

Mówi się, że AirTag 2 ponownie zostanie ogłoszony w 2025 roku

Minęły trzy lata od premiery Apple AirTag, moduł do śledzenia przedmiotów, który integruje się z urządzeniami Apple. Niewiele jednak słyszano o planach...

We wtorek Sonos zapowiada swój „najbardziej pożądany produkt wszechczasów”.

Sonos dokucza zarówno w e-mailach, jak i poza nim Media społecznościowe, że „najbardziej pożądany produkt wszechczasów” „wkrótce” pojawi się 21 maja (w najbliższy...
Advertisment