W The Legend of Zelda: Łzy królestwatam są Wola mędrcakluczowe przedmioty, którymi możesz handlować, aby wzmocnić swoje umiejętności Mędrca.
Wola mędrca znajduje się na wyspach nieba i pozwala ci się wzmocnić jeden umiejętności Mędrca. Biorąc to pod uwagę, musisz mądrze wybrać, który z nich chcesz zasilić.
Jeśli natknąłeś się na Wolę mędrca, ale termin „umiejętności mędrca” nic ci nie mówi, zagraj jeszcze trochę w główną historię i wróć tu później (chyba że nie masz nic przeciwko poniższym spoilerom rozgrywki).
Zanim wyruszysz, by zdobyć Wolę Mędrca, zalecamy dysponowanie kolekcją urządzeń Zonai, a także umiejętnością wiatru Tulina. Wiele z tych wysp znajduje się wysoko i jest irytujące, aby się tam dostać, a najlepiej jest użyć skrzydeł wzmacniających i balonów, aby się tam dostać.
Poniżej podajemy, gdzie znaleźć 11 Sage’s Wills i co one robią. Zaktualizujemy ten przewodnik, gdy znajdziemy więcej.
Jak korzystać z Woli Mędrca
Kiedy masz cztery Wole Mędrca, możesz je wymienić po cenie posąg bogini aby ulepszyć jedną ze swoich umiejętności Mędrca. Zamienią się one w „uroczystą przysięgę” z „przysięgi” w ekwipunku kluczowych przedmiotów.
Gdy ulepszysz umiejętność, to wszystko. Nie możesz handlować, wymieniać ani obniżać poziomu ulepszonych umiejętności, więc upewnij się, że najpierw ulepszysz te, które chcesz. Jest prawdopodobne, że będziesz w stanie ulepszyć wszystkie pięć z nich, więc nie stresuj się zbytnio pozostawieniem niektórych nieulepszonych. Nie możemy potwierdzić tego w 100%, ale zgadujemy, że wokół wysp na niebie jest 20 Woli Mędrca.
Po ulepszeniu Mędrzec będzie zadawał większe obrażenia, chociaż nie znamy szczegółów dotyczących sposobu dużo więcej szkód wyrządzają. Biorąc to pod uwagę, powinieneś nadać priorytet swoim ulubionym lub tym, których używasz najczęściej.
Lokalizacje Woli Mędrca
Archipelag nieba South Hyrule (-0950, -1751, 1013)
Wśród tych wysp są dwie połączone podniebne wyspy ze stawami na szczycie.
Wyższy staw ma skrzynię z magiczną laską, a niższy staw ma Wolę Mędrca, której szukasz. Aby spuścić wodę ze stawów, podnieś ultrahand maksymalnie wysoko barierki i przytrzymaj je tam przez chwilę. Opuść je z powrotem i użyj na nich Przywołania, a następnie zbierz łupy ze skrzyń na środku, gdy woda się skończy.
Możesz także bawić się kłodami drzew i tym podobnymi, aby utworzyć słupek do przyklejenia barier, ale użycie Recall było dla nas łatwiejsze.
Archipelag nieba South Eldin (1781, 0972, 1226)
Udaj się na wyspę pośrodku z trzech połączonych torami wagonowymi. Z miejsca, w którym wiozły cię wózki kopalniane (na najniższym poziomie wyspy), wejdź na górę. Spal te pnącza, aby zdobyć Wolę Mędrca:
Archipelag nieba Eldin (1765, 2266, 0827)
Ta jest szczególnie daleko od innych wysp, co sprawia, że dotarcie na nią jest wyzwaniem samym w sobie. Użyliśmy skrzydła z wentylatorami i przymocowanym drążkiem sterowym i przylecieliśmy ze szczytu Góry Śmierci.
Gdy tam dotrzesz, wyjmij pojedynczego Konstruktu z wyspy i udaj się do małych ruin, aby odebrać swoją Wolę Mędrca.
Wyspa Źródeł (3378, 0624, 1290)
W rzeczywistości jest to wyspa będąca częścią „Sydon z Zory” i trudno będzie się tu dostać bez wykonania zadania, więc upewnij się, że dotarłeś do tego punktu, zanim spróbujesz tu przylecieć na własną rękę.
Skrzynia z Wolą Mędrca jest w rzeczywistości przymocowana do bossa Flux Construct II tutaj. Możesz go po prostu zdjąć, otworzyć skrzynię i wyjść, jeśli nie masz ochoty walczyć z bossem.
Wyspa Starview (-3457, -0263, 1939)
Wewnątrz tej kuli znajduje się lekka łamigłówka. Rozwiązanie go odblokuje Kapliczkę Majów, ale prawie rozwiązanie go i zrobienie czegoś innego na prawie ostatnim kroku da Ci Wolę Mędrca.
Aby rozwiązać zagadkę, zacznij od obrócenia korby na środku, aż światło trafi w lustro. Następnie podążaj za światłem, obracając korbami, aby dostawały nowe lusterka. Zanim wycelujesz ostatnią korbą w środek, wyceluj w leżący poziomo mechanizm świetlny przed małymi ruinami. Spowoduje to otwarcie ruin, dzięki czemu będziesz mógł zabrać ze skrzyni Wolę mędrca. Oto widok naszej konfiguracji oświetlenia, widziany znad dozownika urządzenia:
Wielkie wiosenne niebo Lanayru (2910, 0525, 0929)
Wewnątrz tej obracającej się kuli musisz odłączyć wentylator od korby pośrodku, a następnie obrócić korbę tak, aby otwór na kulę był mniej więcej w połowie otwarty w następujący sposób:
Gdy to zrobisz, możesz wyskoczyć z dziury i zawrócić z powrotem na dolne piętro kuli, gdzie znajduje się skrzynia z Wolą Mędrca.
Archipelag Faron Sky (-0360, -2586, 0894)
Tak jak wszyscy inni bossowie Flux Construct strzegący Sage’s Wills, możesz po prostu odpiąć skrzynię od Flux Construct III, otworzyć ją i wyjść.
Niebiański Archipelag South Necluda (2567, -3612, 0894)
Ponownie możesz wybrać walkę z Konstruktem Flux III lub Ultrahand z niego skrzynię, zabrać Wolę Mędrca i wyjść (jeśli chcesz).
Archipelag Nieba Wschodniego Gerudo (-1959, -1812, 1140)
Jeśli wylądowałeś na samym szczycie tej wyspy, zeskocz na dół i poszybuj na dół. Skrzynia z Wolą Mędrca znajduje się na dolnym poziomie wyspy, ale trzeba ją otworzyć za pomocą światła i lustra.
Jeśli nie masz żadnych zapasowych luster w kapsule, wejdź na środkowe piętro, złap kilka i zrzuć je na dolne piętro. (Chociaż uważaj, aby nie wyrzucić ich całkowicie z wyspy nieba.)
Będziesz musiał użyć światła słonecznego, aby aktywować oprawę oświetleniową na dolnym piętrze. Rozpaliliśmy ognisko, czekaliśmy do rana i wycelowaliśmy takim lustrem, żeby dostać się do skrzyni:
Archipelag nieba południowej Hebry (-3075, 2150, 0647)
Jeśli wylądowałeś w dolnej części tych dwóch wysp, będziesz musiał użyć haków i drewna, aby stworzyć gondolę, aby przejść przez linię. Gondola nie może jechać w górę\ ze względu na grawitację, więc przymocowaliśmy dwa takie wentylatory, które skutecznie nas podniosły:
Archipelag nieba West Hebra (-4470, 2175, 1252)
Ta wyspa jest domem dla Króla Gleeoka, którego musisz pokonać, aby otworzyć skrzynię za nim. King Gleeok to trudny przeciwnik, a jeśli nie masz wysokiej jakości zbroi i broni, czeka Cię ciężka walka.
Aby go wyjąć, będziesz chciał użyć oczu Keese na swoich strzałach, aby szybko przybić głowy. Gdy wszystkie trzy głowy zostaną ogłuszone, możesz go swobodnie atakować. Możesz także skorzystać z prądów wstępujących, które tworzy, aby aktywować czas pocisku Linka za pomocą jego łuku i strzały, co daje większą szansę na wycelowanie strzałów w jego głowę.