Krainy Czarów Tiny Tiny dołączają do Elden Ring w iluzorycznej tradycji murów


grałem Krainy czarów Tiny Tiny konkretnie do rób przerwy od Pierścień Eldena. Ale oto jestem dzisiaj podczas lunchu, łupiąc broń i zabijając ciała w nowym spinoffie Borderlands od Gearboxa, i co znajdę? Iluzoryczna ściana. Nie mogę przed nimi uciec!

Pierścień Eldena trafił na nagłówki (niespodzianka) dwa tygodnie temu, kiedy gracze odkryli obecnie niesławna „super” iluzoryczna ściana. W przeciwieństwie do większości fałszywych barier jednorazowych w całym tekście Pierścień Eldena, ta potworność wymaga aż 50 ciosów, zanim zniknie. Bardzo prawdopodobne, że jest to błąd, ale przypomina o tym, ile rzeczywisty Iluzoryczne ściany są rozrzucone po rozległym Lands Between i kilku poprzednich grach w katalogu FromSoftware.

Krainy czarów Tiny Tiny, z drugiej strony, nie jest do końca subtelną grą. W rzeczywistości jest tak prosto w twarz, jak się pojawia. Więc wyobraź sobie moje zdziwienie, gdy przesunęłam aparat po ścianie i zobaczyłam komunikat „wręcz”. – Proszę, nie – powiedziałem. „Proszę, Boże, nie”. Sięgnąłem po ścianę i stopniowo wyparował w bardzo FromSoftowy sposób, i wiedziałem wtedy i tam, że będę musiał znaleźć każdą z tych perfidnych palisad — ponieważ za tą ścianą była jedna z Krainy Czarów‘ Szczęśliwa kostka. Te przedmioty kolekcjonerskie nie tylko uwalniają mnóstwo łupów, gdy zostaną trafione, ale także na stałe zwiększają szansę na znalezienie wysokiej jakości przedmiotów. Warto ich szukać!

W powyższym filmie możesz zobaczyć, jak mój idiotyczny tyłek przeszukuje ograniczony obszar na dole katedry przez 55 sekund, zanim odkryję zdradę Gearboxa. Ten eteryczny dźwięk, który dobiega z dołu schodów, jest znakiem rozpoznawczym pobliskiej Szczęściej Kostki, więc naturalnie przeczesuję cały obszar.

Najwyraźniej istnieje garstka tych nieszczerych przeszkód w Krainy Czarów. I chociaż zdecydowanie nie są odniesieniem do Pierścień Eldena (byłby to imponujący jedenastogodzinny dodatek ze strony Gearboxa), prawdopodobnie naśmiewają się z jednej z uświęconych tradycją FromSoftware – takiej, której historia obejmuje m.in. LOS, Wolfenstein 3Da najlepiej Dungeons & Dragons. Ostatnie głębokie nurkowanie Vice zbadali historię iluzorycznych ścian i jak ich nazwa, jeśli nie ich współczesna funkcja, wzięła się z wybitnej gry fabularnej na stole.

Biorąc pod uwagę, że Krainy CzarówGłównym zamysłem narracji i projektowania jest to, że rozwija się w ramach kampanii na stole (jak wyobraża sobie tytułowa megalomanka), iluzoryczne ściany mają sens w tej fantazji.

Reklama

Ale to wcale mnie nie wkurza!



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Buckshot Roulette przekroczyła 1 milion sprzedaży po uruchomieniu Steam

Buckshotowa ruletka to brzydka, podła gra co stawia graczy w sytuacji bez wyjścia, przeciwko złowrogiemu handlarzowi ze strzelbą. Gra jest...

Jak wynika z raportu, iPhone 15 Pro Max pokonuje Samsunga i jest najlepiej sprzedającym się smartfonem na świecie

Otrzymaliśmy dziś nowy raport od Counterpoint Research na temat stanu globalnych dostaw smartfonów. Najnowszy iPhone z najwyższej półki cieszył się większą popularnością...

Microsoft wzmacnia inicjatywę cybernetyczną po uderzającym raporcie z USA

Microsoft podwaja swoje możliwości niedawno uruchomioną inicjatywę „Bezpieczna przyszłość”. (SFI), rozszerzając program – którego celem jest rozwiązanie problemów z oprogramowaniem i lukami w...
Advertisment