Kontrowersyjna strzelanka Six Days in Fallujah zadebiutuje w czerwcu na PC


Sześć dni w Faludżykontrowersyjna taktyczna strzelanka osadzona w jednej z najkrwawszych operacji wojny w Iraku prawie 20 lat temu, dostała niespodziewana data premiery w środę — 22 czerwca. Jest to wersja wczesnego dostępu dla komputerów z systemem Windows przez Steam.

Premiera 22 czerwca obejmie cztery kooperacyjne misje dla czterech graczy. „Misje te są osadzone na mapach miejskich, które są generowane proceduralnie za każdym razem, gdy grasz w grę, aby odtworzyć niepewność walki, a także nieograniczoną możliwość odtwarzania” – napisali w oświadczeniu deweloper Highwire Games i wydawca Victura.

Ilustrowany zwiastun wydany w środę Sześć dni w Faludżyrozgrywkę z lektorami personelu wojskowego USA, który widział tam walkę. Zwiastun zauważa, że ​​operacja, którą przedstawia — the Druga bitwa pod Faludżąw listopadzie 2004 r. — był „największym napadem miejskim od 1968 r.”, co oznacza ofensywa Tet rozpoczęty w tym roku przez armię Wietnamu Północnego.

Gracze będą mogli grać „kooperacyjnie jako operacje specjalne lub iraccy żołnierze walczący u boku sił koalicyjnych, a gracze zaczną spotykać cywilów w miarę postępu bitwy” – powiedział Victura w oświadczeniu. W okresie wczesnego dostępu planowane są dodatkowe misje kooperacyjne, w tym „misje kampanii fabularnej odtwarzające prawdziwe historie z drugiej bitwy pod Faludżą z perspektywy zarówno sił koalicyjnych, jak i irackich cywilów”.

Oczywiście w walkach od drzwi do drzwi zginęło nie tylko wielu irackich cywilów (tzw Międzynarodowy Czerwony Krzyż liczył 800), operacja nadal wywołuje traumę u wielu amerykańskich żołnierzy i marines, którzy ją przeżyli. Sześć dni w Faludży został po raz pierwszy zaproponowany już w 2009 roku jako współpraca pomiędzy Atomic Games i Konami; to było natychmiast i ostro skrytykowana w mediach głównego nurtu, powodując wycofanie się Konami z projektu. Atomic Games zbankrutowało dwa lata później.

Reklama

Gry High Wire podjął projekt w 2021 roku. Studio zostało założone przez Jaime’a Griesemera, projektanta gier dla serii Halo i Infamous; Wśród deweloperów Highwire jest także Jared Noftle, ​​współzałożyciel Airtight Games (Zamordowany: Podejrzany o duszę, Ciemna Pustka); Marty O’Donnell, reżyser dźwięku i kompozytor przy serii Halo i Destiny; a także kilku byłych dyrektorów ds. projektowania, artystów postaci, pojazdów i broni z Bungie.

Victura została założona przez Petera Tamte, byłego wiceprezesa Bungie Studios, który był również zaangażowany w oryginalną wersję Sześć dni w Faludży.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

MediaTek zwiększa wydajność flagowego smartfona dzięki układowi Dimensity 9300+

Firma MediaTek zaprezentowała dziś Dimensity 9300+, najnowszy flagowy procesor mobilny w ofercie Dimensity firmy MediaTek. Dimensity 9300+ oferuje zwiększone częstotliwości taktowania i...

Raport: Apple rozważa potencjalne partnerstwo z Rivianem

Wcześniej w tym roku, Apple anulowało trwający od dziesięciu lat projekt Titan inicjatywę dotyczącą samochodów elektrycznych, ale nowe sprawozdanie z DigiTimes twierdzi, że...

Czy Hitmonlee i Hitmonchan mogą być błyszczący w Pokémon Go?

Hitmonlee i Hitmonchan, kopiące i uderzające Pokémony z Kanto, można spotkać na wolności w PokemonGo. Tak, zarówno Hitmonlee, jak i...
Advertisment