Jak zbudować miasto w Manor Lords


Uprawa Twojego miasto W Panowie dworscy nie jest tak proste, jak dodanie do niego kolejnych rzeczy. Jasne, musisz dodać działki i rodziny, ale musisz także zbudować mnóstwo infrastruktury, aby zapewnić tym rodzinom żywność, paliwo i odzież (i piwo). Utrzymanie wszystkich zależności i prostych wymagań dotyczących aktualizacji jest samo w sobie ogromnym zadaniem, nie mówiąc już o zbudowaniu tego wszystkiego.

Nasz Panowie dworscy przewodnik po budowie miasta przeprowadzi Cię przez proces zakładania osady od początku gry, przez poziomy osadnictwa aż do (małego) miasta. Wyjaśnimy również, co zbudować najpierw i jak przemieszczać się po (ograniczonej) rodzinie, aby wykonać pracę.


Jak zwiększyć poziom osady z wioski do miasta

Aby awansować Panowie dworscybędziesz musiał zwiększyć swoje poziom rozliczenia. Jest to miara tego, ile działek mieszczańskich zbudowałeś i jak bardzo są zmodernizowane. Za każdym razem, gdy awansujesz o jeden poziom osady, otrzymasz punkt rozwoju, który możesz wydać na odblokowanie nowej technologii dla swojego miasta.

  • Mała wioska: mam 5 działki mieszczańskie (poziom 1)
  • Średnia wioska: ma 5 działek mieszczańskich (poziom 1 lub wyższy) I 2 działki mieszczańskie (poziom 2)
  • Duża wioska: mam 10 działek mieszczańskich (poziom 1 lub wyższy) I 5 działek mieszczańskich (poziom 2)
  • Małe Miasto: mam 10 działek mieszczańskich (poziom 1 lub wyższy), 7 działek mieszczańskich (poziom 2 lub wyższy)I 3 działki mieszczańskie (poziom 3)
  • Średnie miasto: mam 10 działek mieszczańskich (poziom 1 lub wyższy), 10 działek mieszczańskich (poziom 2 lub wyższy)I 10 działek mieszczańskich (poziom 3)
  • Duże Miasto: mam 30 działek mieszczańskich (poziom 1 lub wyższy), 20 działek mieszczańskich (poziom 2 lub wyższy)I 15 działek mieszczańskich (poziom 3)

Wymagania te nakładają się na siebie, więc wszystkie działki poziomu 2 wliczają się do wymagań poziomu 1 lub wyższego, a wszystkie działki poziomu 3 wliczają się zarówno do poziomu 1, jak i poziomu 2. Oznacza to, że możesz dotrzeć do średniego miasta, mając tylko 10 działki mieszczańskie (ale będziesz musiał wykazać się ciągłą kreatywnością, przenosząc rodziny w poszukiwaniu pracy).

Wykorzystaj te wymagania jako wytyczne dotyczące liczby działek, które powinieneś mieć. Jeśli będziesz się rozwijać zbyt szybko, Twoje miasto nie będzie w stanie sprostać wymaganiom mieszkańców wioski. Staraj się trzymać blisko minimalnej liczby potrzebnych działek mieszczańskich.

Należy również pamiętać, że działki w budowie nie wliczają się do żadnego z wymagań; w pewnym sensie zostają wstrzymane do czasu zakończenia budowy. Dlatego może wyglądać, że całkowita liczba działek spadnie w trakcie ich ulepszania.

Reklama

Dla naszych celów skupmy się na przekształceniu miasta z początkowej osady w dużą wioskę. A zaczyna się od…


Zaplanuj rolnictwo (ale nie rozpoczynaj uprawy)

Zanim cokolwiek się stanie, zatrzymaj grę, pomniejsz obraz i naciśnij przycisk Budowa. Po lewej stronie ekranu znajdują się opcje nakładki, które umożliwiają umieszczenie nakładki mapy cieplnej na górze mapy.

Zdjęcie: Słowiańska magia/Koń z kapturem przez wielokąt

Na razie skup się na emmer (pszenica), lenI płodność jęczmienia. Żyzność pokazywana przez nakładkę to w zasadzie ilość danej uprawy, którą wyprodukuje ten kawałek ziemi.

W menu Budowa wybierz Rolnictwo i Pole. Umożliwi to umieszczenie czterech punktów w celu utworzenia działki rolnej. Śmiało, zbuduj kilka pierwszych działki rolne. Przez jakiś czas nie będziemy ich używać, ale po prostu tam posiedzą, dopóki nie zbudujesz farmy i nie przypiszesz do niej rodziny. Wczesne umieszczenie ich oznacza, że ​​przypadkowo nie zabudujesz żyznych pól uprawnych.


Załóż spichlerz i magazyn

Panowie dworscy umieszczają spichlerz i magazyn

Zdjęcie: Słowiańska magia/Koń z kapturem przez wielokąt

Po odłożeniu pól uprawnych czas udać się do swojego miasta. Wyznacz drogę mniej więcej tam, gdzie chcesz zacząć – najlepiej w pobliżu miejsca, w którym zrzucono twoich osadników. Ustawiać spichlerz (2 drewna, 10 kamienia) i a magazyn (2 drewna). Po ich zbudowaniu przypisz do każdego rodzinę.

Rodziny te zabiorą cały zapas, który został bezceremonialnie wyrzucony na ziemię i bezpiecznie go przechowają. Po odzyskaniu dwóch stosów zaopatrzenia usuń przypisanie rodzin (na razie). Będziesz ich potrzebować gdzie indziej, na przykład…


Zbieraj zasoby

W tym momencie powinieneś mieć około 4 drewna z zasobów początkowych. To wystarczy, aby zbudować wszystko, czego potrzebujesz, aby zebrać zasoby, gdy zostanie jeden.

  • Obóz rejestrowanie (1 drewno) — umieść to w lesie, gdzie jest mnóstwo drewna
  • Chata drwala (1 drewno) — umieść to w innym kawałku lasu
  • Obóz myśliwski (bezpłatny) — umieść to blisko (ale nie wewnątrz) czerwonego okręgu wokół ikony dzikich zwierząt
  • Chata zbieracza (1 drewno) — umieść je obok ikony złoża jagód

W miarę ich tworzenia przypisz do każdej po jednej rodzinie. To sprawia, że ​​jedna rodzina nie jest przydzielona do zajmowania się jakąkolwiek konstrukcją, którą musisz wykonać, przywożąc drewno, drewno opałowe, mięso, skóry i jagody. Narysuj kilka dróg, aby przyspieszyć podróż pomiędzy Twoim miastem a wszystkimi obozami, które właśnie zbudowałeś.


Zbuduj rynek

Manor Lords budują targowisko

Zdjęcie: Słowiańska magia/Koń z kapturem przez wielokąt

Następnie nadszedł czas, aby przygotować się na serce swojego miasta: rynek. Targowiska to miejsca, gdzie całe dobro Twojego miasta trafia do mieszkańców wioski. Rzeczywista mechanika dystrybucji towarów jest nieco zagmatwana, ale zasadniczo chcesz, aby Twój rynek znajdował się w centrum miasta, z odgałęzieniami działek miejskich.


Zbuduj dwie działki mieszczańskie z ogrodami warzywnymi i kolejnym punktem zaczepienia

Zaczynając od drogi wokół (lub w pobliżu) Twojego targowiska, narysuj dwa działki mieszczańskie które są wystarczająco szerokie, aby zwiększyć przestrzeń mieszkalną na każdej działce (to powinno kosztować łącznie 4 sztuki drewna). Uczyń je również dość głębokimi, aby miały duże miejsce na przedłużenie podwórka — zwykle staramy się, aby były około cztery razy dłuższe niż szersze.

Manor Lords buduje dużą działkę mieszczańską z dużą ilością miejsca na rozbudowę

Zdjęcie: Słowiańska magia/Koń z kapturem przez wielokąt

Po ich zbudowaniu zbuduj na każdym ogród warzywny, a następnie zbuduj powiększoną przestrzeń życiową. Tworzenie ogrodu nie zajmuje dużo czasu, ale drugi dom zajmuje trochę czasu, więc zaprojektowanie ogrodu oznacza, że ​​możesz posadzić rośliny w ziemi bez konieczności czekania. Te dwa przydomowe ogrody warzywne zapewnią Twojemu miastu wystarczającą ilość warzyw na długi czas.

W międzyczasie umieść drugi słupek zaczepowy (1 drewno), a następnie zamów kolejnego wołu za 25 bogactw regionalnych. To zakończy bogactwo regionalne, z którym zacząłeś, ale ten drugi wół będzie ogromnie pomocny w poruszaniu się po materiałach budowlanych.


Zbuduj trzy kolejne działki mieszczańskie

Teraz możesz zbudować jeszcze trzy działki mieszczańskie o rozsądnej wielkości. Zachowaj ich szerokość, aby móc pomieścić więcej rodzin z rozszerzeniami, ale nie musisz się tak bardzo martwić o rozszerzenia — po prostu upewnij się, że je mają.


Zbuduj piec na węgiel drzewny, studnię, tartak i garbarnię

Po wybudowaniu pięciu działek mieszczańskich (poziom 1) otrzymasz swój pierwszy punkt rozwoju. Każda z opcji ma wiele zalet i wad dotyczących tego, gdzie je wydać, ale dla uproszczenia, odblokuj spalanie węgla drzewnego. Dzięki temu możesz zbudować piec węglowy (2 drewna), który zamienia 1 drewno opałowe w 2 węgiel drzewny — w zasadzie podwaja ilość dostępnego paliwa. (Jeśli masz mało nieprzydzielonych rodzin, możesz przełączać jedną rodzinę między chatą drwala a piecem na węgiel drzewny.)

Manor Lords stawiają studnię

Zdjęcie: Słowiańska magia/Koń z kapturem przez wielokąt

Naciśnij przycisk Budowa i użyj woda podziemna nakładka, aby znaleźć miejsce dla swojego miasta Dobrze (1 drewno). Trochę zapomnieliśmy o studni (ups), więc powyższy obraz jest nieco niesprawny.

Następnie musimy zamienić trochę drewna w deski, więc zbuduj piła (2 drewna). Przypisz rodzinę, gdy zostanie zbudowana — możesz wstrzymać obóz drwali i skorzystać z nich, jeśli zajdzie taka potrzeba — i pozwolić im pracować. Uważaj na swoje zapasy, a kiedy trafisz w 20 desek, zatrzymaj piłę. Następnie możesz ponownie ustawić rejestrowanie tej rodziny.

Zbuduj także garbarnię (4 drewna). Spowoduje to pobranie i przekształcenie wszystkich skór zebranych przez Twoich myśliwych skóra. A skóra to wszystko, czego potrzebujesz, aby zaspokoić zapotrzebowanie na odzież swoich działek miejskich.


Zbuduj drewniany kościół

Panowie dworscy postawili drewniany kościół

Zdjęcie: Słowiańska magia/Koń z kapturem przez wielokąt

Mając bezpiecznie przechowywane 20 desek z tartaku, zbuduj drewniany kościół (5 belek, 20 desek, 10 kamieni). To powinno zużyć ostatni kamień startowy.


Ulepsz swoje działki miejskie

Manor Lords ulepszają działkę mieszczańską do poziomu 2

Zdjęcie: Słowiańska magia/Koń z kapturem przez wielokąt

Gdy kościół zostanie wybudowany (nie musisz nawet przypisywać do niego rodziny), możesz rozpocząć modernizację pięciu działek miejskich w swoim mieście. Każde ulepszenie kosztuje 4 drewna i wszystkie wymagania działki muszą (obecnie) zostać spełnione. Jeśli zaczyna Ci brakować czegokolwiek, być może będziesz musiał dokonać aktualizacji w czasie, gdy zapasy trafią na rynek.

Gdy Twoje dwie pierwsze działki zostaną ulepszone do działki mieszczańskiej (poziom 2), otrzymasz kolejny punkt rozwoju. The ciężki pług to bezpieczny zakład, jeśli chcesz się dostać rolnictwo (i mieć dostępną żyzną ziemię), ale zastawianie sideł to kolejna dobra opcja, ponieważ zwiększa podaż mięsa w Twoim mieście.

Działki poziomu 2 odblokowują także nowe warsztaty dla rozszerzeń. Nie martw się o nie od razu. Zamiast tego obserwuj, jak Twoje działki miejskie zaczynają zarabiać Bogactwo regionalne. Gdy zdobędziesz 25 bogactw regionalnych, zbuduj kilka kurników na podwórkach (będziesz potrzebować kilku). To zaopatruje rynek w jaja, spełniając (lub przynajmniej zaczynając spełniać) wymagania innego rodzaju żywności.


Rozwijaj swoje miasto

W tym momencie twoją osadą jest Duża Wioska. Następnym krokiem jest Małe Miasto, ale w przypadku następnej rundy ulepszeń będziesz musiał stworzyć znacznie więcej infrastruktury. Będziesz potrzebować obozu kamieniarzy, gliny z kopalni, która zamienia się w dachówki w piecu glinianym, oraz farmy jęczmienia wraz ze słodownią, browarem i tawerną. Będziesz także potrzebować stałego zaopatrzenia w co najmniej trzy rodzaje żywności. I będziesz musiał zamienić jedną ze swoich działek mieszczańskich (poziom 2) w szewca.

To dużo pracy, ale wszystkie podstawy wykonałeś już podczas pierwszych kilku aktualizacji. Kiedy już to wszystko zacznie działać, będziesz mógł rozpocząć ulepszanie działek mieszczańskich do poziomu 3 i przedostawanie się do pozostałych poziomów osad.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Switch 2 zostanie ujawniony przed kwietniem 2025 roku, obiecuje Nintendo

Nintendo rzuciło graczom Switcha długo oczekiwaną kość, ogłaszając ją wyniki finansowe na koniec rokupotwierdzając, że następca konsoli zostanie zaprezentowany przed kwietniem 2025 r....

Według doniesień Apple opracowuje niestandardowe procesory do centrów danych z naciskiem na wnioskowanie AI

Według doniesień Apple pracuje nad stworzeniem własnych chipów zaprojektowanych specjalnie dla swoich centrów danych. Wiadomość ta pochodzi z niedawnego raportu „Wall Street...

Rzuć krytyczne spojrzenie na narzędzie sprawdzające IR35 HMRC

Dziękuję, że dołączyłeś! Uzyskaj dostęp do swojego Profesjonalny+ Treść poniżej. 7 maja 2024 r Rzuć krytyczne spojrzenie na narzędzie sprawdzające IR35 HMRC Udostępnij ten przedmiot w swojej...
Advertisment