The Wywoływacz jest sekretny archetyp W Pozostałość 2i jest częścią Zapomniane Królestwo DLC. Podobny do Pozostałość 2innych tajnych klas tej klasy, będziesz musiał naprawdę poszukać engramu tej klasy ukrytego w świecie, jeśli chcesz go znaleźć, ponieważ Stary flet jest bardzo trudno znaleźć.
W tym Pozostałość 2 przewodniku, przeprowadzę Cię przez proces rozpoczynania Zapomniane Królestwo DLC i jak odblokować archetyp Invokera.
Jeśli chcesz uzyskać oryginalne zajęcia, oto jak to zrobić odblokuj wszystkie archetypy Pozostałość 2.
Jak rozpocząć DLC Przebudzony Król
Zakładając, że posiadasz już postać, udaj się do dowolnego punktu kontrolnego i aktywuj Tryb przygodowy. Rzuć ponownie nowy scenariusz w trybie przygodowym, jeśli już go masz, i wybierz Zapomniane Królestwo.
Jeśli grasz po raz pierwszy Zapomniane Królestwogra zapyta Cię, czy chcesz zagrać w DLC jako „Jeden strzał.” Powiedz tak. Oznacza to, że będziesz mieć pewność, że zobaczysz nową zawartość w Yaesha, a nie wszystko, co widziałeś już w grze podstawowej lub pierwszym DLC.
Po skonfigurowaniu drugiego DLC otwórz nowy obszar Yaesha i skieruj się do Błyszcząca Grota.
Jak odblokować archetyp Rytualisty w Remnant 2
Będziesz musiał rozegrać solidny kawałek Zapomniane Królestwo DLC, zanim będziesz mógł odblokować Invokera.
Swoją przygodę w Yaesha zaczniesz w Starożytny baldachim obszar, w którym w końcu znajdziesz Stary flet. Najpierw jednak musisz wprowadzić istotne zmiany w środowisku.
Wykonuj główne zadanie, aż w końcu opuścisz główny obszar Starożytnego Baldachimu i wejdziesz do niego ponownie przez Opuszczona pracownia. Aktywuj Opuszczona Cytadela kryształowy punkt kontrolny i idź dalej. Pociągnij dźwignię, aby opuścić gigantyczny posąg i cytadelę na ziemię.
Ta nowa cytadela pozwoli ci wejść do Bezkrwawego Tronu, ale na razie zignoruj to. Zamiast tego zejdź pobliską windą na dół do zatopionej wieży. Następnie zejdź na dół zapadnięta wieżaschody i wiele drabin, aż dotrzesz na sam dół. Poszukaj drzwi na tyłach piwnicy i podążaj ścieżką.
W końcu natkniesz się na duży pokój wypełniony piaskiem i kilkoma pułapkami na strzałki strzelającymi co kilka sekund. Zignoruj na razie strzałki i spójrz na piaski i w prawo. Zobaczysz, w prawym tylnym rogu pokoju dwie kupki piasku zaczynają tworzyć się obok siebie.
Dotrzyj do tych dwóch stosów, przechodząc przez piasek. (Rzutki są tu bardzo niebezpieczne, więc bądź ostrożny).
Kiedy już dotrzesz do stosów piasku, przystąpisz do zabawnej części zadania! Stań pomiędzy dwoma stosami piasku, ustaw pięciominutowy minutnik na zegarku lub telefonie, zdejmij ręce od kontrolera lub myszy i klawiatury i idź zrobić sobie kanapkę. Nad następnym trzy do pięciu minut, Twoja postać będzie powoli zagłębiać się w piasek. W końcu „umrą” i wyskoczą po drugiej stronie, w nowym, tajemniczym pokoju.
Wstań i idź do przodu. Znajdziesz ołtarz z Stary flet siedząc na tym.
Chwyć flet i wróć do Oddział 13. Idź porozmawiać Wallace’a jak zwykle i zapłać mu za przekształcenie Starego Fletu w Flet Duchowy. Kiedy już go zdobędziesz, Spirit Flute da ci dostęp do Wywoływacz archetyp.
Chodzi o Invokera rzucanie wielu zaklęć. Może leczyć, zadawać obrażenia i osłabiać cele. Jego główną zaletą jest Wizjoner, co podwaja liczbę ładunków umiejętności podstawowych dla wszystkich archetypów. Aktywacja umiejętności skraca czas odnowienia wszystkich innych umiejętności o niewielki procent, a broń ciężka otrzymuje podwójną amunicję.