IFS włącza sztuczną inteligencję i automatyzację do systemu ERP, aby pomóc firmom zwiększyć produktywność


Kiedy w styczniu tego roku nowy dyrektor generalny IFS, Mark Moffat, objął stery, odziedziczył szybko zmieniającą się firmę planowanie zasobów przedsiębiorstwa (ERP) biznes. Jego poprzednik, Darren Roos, rozpoczął swoje stanowisko sześć lat temu od obietnicy harmonii i rozwoju. Roos twierdził wówczas, że jednostki biznesowe IFS, choć prowadzone w duchu przedsiębiorczości, muszą być bardziej scentralizowane. Był to okres rozwoju firmy, którego kulminacją były imponujące wyniki finansowe za rok 2023 i wzrost przychodów z chmury o 46%.

Dla Moffata rok 2024 będzie prawie taki sam, chociaż dla przejmowanej firmy trudno to sobie wyobrazić. Rozmawiałem z Computer Weekly na początku tego rokuMoffat zasugerował, że fuzje i przejęcia są nadal w dużej mierze częścią strategii IFS, jednak sytuacja na rynku nie jest do końca właściwa. Zamiast tego nacisk jest włączony sztuczna inteligencja (AI)automatyzację procesów i osadzanie generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) możliwości pomagające klientom w rozwiązywaniu problemów związanych z produktywnością. Dołącz do kolejki. Wydaje się, że jest to obecnie ta sama strategia dla wszystkich dostawców ERP.

To powiedziawszy, szybkość, z jaką firmie IFS udało się połączyć w jedną całość różne produkty i przejęcia, zrobiła wrażenie na Mickeyu North Rizzie, wiceprezesie grupy ds. praktyki oprogramowania dla przedsiębiorstw w IDC. Powiedziała, że ​​firma IFS „połączyła swoje rozwiązania znacznie szybciej” niż konkurencja. Ma przez to na myśli Informchociaż dodaje, że w ostatnich latach obie firmy zdecydowanie skupiały się na atakowaniu podobnych rynków.

Ale ta szybkość, zdolność do szybkiego poruszania się i integrowania nowych technologii w komponowanym formacie sprawią, że oglądanie IFS będzie interesujące, szczególnie z AI. North Rizza stwierdziła, że ​​firma IFS pod wieloma względami pokazała swoim klientom, że będzie działać szybko, nie tracąc koncentracji, co powinno jej dobrze pomóc w sprzedaży zalet zintegrowanej sztucznej inteligencji, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że IFS, według słów North Rizza , „trochę powolny” dostęp do GenAI i zautomatyzowanego przepływu pracy w porównaniu z innymi dostawcami.

„Bez względu na to, czy jest to system ERP, zarządzanie aktywami przedsiębiorstwa, usługi terenowe, usługi dla przedsiębiorstw czy zarządzanie, firma IFS naprawdę powiązała to z branżami, w których jest dobra, i pozostała wierna branżom, w których jest dobra – lotnictwie i obronności, energetyce, budownictwie i inżynierii, produkcji, usługom i telekomunikacji.” – spytała North Rizza. „Myślę, że to wiele o nich mówi”.

Koniec ze starszym IT, na rzecz sztucznej inteligencji

Chodzi o to, że IFS, jak Infor i Sage, znają swoją grę i nie zamierzają się zbytnio rozprzestrzeniać. Nie oznacza to jednak, że nie jest gotowa mówić o swoich ambicjach. Kiedy Moffat dołączył do zespołu w styczniu, powiedział, że chce, aby system IFS stał się „odruchową odpowiedzią dla CIO, który zastępuje starszą technologię w obszarze funkcjonalnym przedsiębiorstwa, prawdopodobnie w ten sam sposób, w jaki odruchową reakcją byłby SAP dla finansów; Dzień roboczy dla HCM [human capital management]; lub Salesforce dla CRM [customer relationship management]”.

Reklama

Jest to prawie cel każdego dyrektora generalnego w tej dziedzinie, ale sztuczna inteligencja to nowe narzędzie, które napędza różnicowanie. Jednak tak wielu klientów na całym świecie nadal nie przeszło na rozwiązania oparte na chmurze, więc czy to sprawia, że ​​mówienie o sztucznej inteligencji wydaje się przedwczesne? Zdaniem Martina Gunnarssona, starszego wiceprezesa ds. badań i rozwoju IFS, tak nie jest. Uważa to za niezbędne w przypadku dualnego podejścia, twierdząc, że „głównym celem” firmy jest „przyspieszenie przejścia naszych klientów na rozwiązania oparte na chmurze”. Ale daje też jasno do zrozumienia, że ​​wielu klientów może chcieć pozostać w siedzibie firmy i że IFS musi szanować i honorować to zobowiązanie.

Wierzymy, że organizacje, które wcześnie wdrożą sztuczną inteligencję i zaczną ją rozwijać, podwoją przychody w ciągu najbliższych kilku lat

Mickey North Rizza, IDC

Gunnarsson powiedział, że IFS chce uczynić sztuczną inteligencję „integralną i niewidoczną częścią” codziennych operacji swoich klientów dzięki funkcjom takim jak generatywna sztuczna inteligencja i modele dużych języków (LLM). „Umożliwi im to wyciąganie wniosków z ogromnych ilości danych kontekstowych w czasie rzeczywistym, usprawniając procesy, takie jak raportowanie, prognozowanie i podejmowanie decyzji” – powiedział.

Dla North Rizza jest to cel zrozumiały, ale ona na to wskazuje najnowszy raport IDCz którego wynika, że ​​50% organizacji twierdzi, że obciążenia związane z aplikacjami produkcyjnymi są nadal przestarzałe. „Byliśmy tym zszokowani, ale potem zapytaliśmy ich, dokąd chcą udać się w przyszłości” – powiedziała North Rizza. „Odkryliśmy, że te organizacje stwierdziły 44% z tego [legacy] zostanie wyeliminowana przez generatywną sztuczną inteligencję w ciągu najbliższych 18 miesięcy”.

Istotą tego jest potrzeba modernizacji. Według North Rizza organizacje rozumieją, że muszą wykorzystywać GenAI w swoich strategiach modernizacji, ale nie ma pewności, jak najlepiej to zrobić. „Niektóre organizacje chcą to zrobić samodzielnie, ale większość twierdzi, że musi z kimś współpracować” – mówi. „Szukają dostawców, którzy zastosowaliby takie podejście w przypadku GenAI”.

Dostosuj i skaluj

Gunnarsson jest optymistą, jeśli chodzi o poparcie propozycji IFS. Szybkość wdrożenia jest naprawdę ważna na przykład w przypadku każdej organizacji migrującej do chmury, a komponowalne podejście IFS pozwala na to, co Gunnarsson nazywa „wdrożeniami etapowymi”, zaprojektowanymi tak, aby umożliwić firmom dostosowanie się do nowych wymagań i skalowanie na skalę międzynarodową.

„Strategia IFS polegająca na uwzględnianiu złożoności i oferowaniu adaptowalnych, przyszłościowych rozwiązań wyróżnia tę firmę na rynku ERP” – powiedział Gunnarsson – „szczególnie na tle dostawców mniej przygotowanych do radzenia sobie ze zawiłościami globalnych branż wymagających dużych aktywów”.

Dla North Rizza ma to kluczowe znaczenie dla tego, jak postrzega IFS i potrzebę modernizacji klientów. Oczekuje, że w przypadku GenAI i sztucznej inteligencji w ogóle większość ulepszeń w ciągu najbliższych 18 miesięcy będzie polegać na wzroście produktywności. Wbudowane funkcje AI w ERP powinien to umożliwić. Organizacje szukają przypadków użycia – chcą dobrego powodu, aby się zaangażować, i to właśnie w tym przypadku dostawcy tacy jak IFS mogą zacząć zdobywać popularność – powiedziała.

„W miarę jak wzrost produktywności zacznie nabierać tempa w tym roku, przełoży się to na stronę przychodów, ponieważ organizacje nagle myślą: «Hej, skoro już to zrobiliśmy, moglibyśmy to zrobić dla innych». produktów i usług” – stwierdził North Rizza. „Wierzymy, że ci, którzy wcześnie wdrożą sztuczną inteligencję i zaczną ją ulepszać, podwoją przychody w ciągu najbliższych kilku lat”.

To słuszna uwaga, którą wielu sprzedawców odnotuje z zainteresowaniem. North Rizza opowiada o pojawieniu się tego, co IDC nazywa „biznesem zorganizowanym na podstawie doświadczenia”, w którym tworzona jest wartość dla pracowników, klientów i partnerów ekosystemowych. W sercu tego leży GenAI i automatyzacja, coś, czego z pewnością nie brakuje żadnemu dostawcy ERP, w tym IFS.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Jak zdobyć owce w Manor Lords

Owce są naprawdę przydatnym rodzajem zwierząt gospodarskich dla twojego Panowie dworscy miasto. Dostają wełnę (która zamienia się w włóczkę...

Assassin’s Creed Mirage to najnowsza gra AAA dostępna na iPhone’a i iPada

Włączono chip A17 Pro pierwszy AAA konsola gry, które pojawią się na iPhone’ach 15 Pro i Pro Max. Teraz ogłoszono, że najnowszy...

Kobo i iFixit są partnerami w zakresie części OEM i instrukcji napraw

Czytniki elektroniczne mogą być stosunkowo tanie w porównaniu z typowym smartfonem, ale zepsucie się nadal stanowi problem, biorąc pod uwagę, jak trudno jest...
Advertisment