Indyjski dostawca usług IT, HCLTech, ma na celu cyfrową transformację cyfrowych doświadczeń fanów futbolu amerykańskiego New York Jets i New York Giants.
Dzięki umowie z MetLife Stadium, siedzibą obu zespołów, HCLTech – znany jako HCK Technologies przed niedawnym rebrandingiem – będzie starał się uczynić stadion najbardziej zaawansowanym cyfrowo w USA.
Umowa obejmuje wprowadzenie najnowszej technologii cyfrowej, aby poprawić wrażenia kibiców na stadionie i cyfrowo dzięki wciągającej funkcjonalności czasu rzeczywistego.
„Stworzenie niezapomnianego, pozytywnego doświadczenia dla każdego, kto odwiedza MetLife Stadium, jest kluczowym elementem naszej misji” — powiedział Ron VanDeVeen, prezes i dyrektor generalny MetLife Stadium. „HCLTech zapewnia głęboki poziom wiedzy i zrozumienia, jeśli chodzi o budowanie efektywnego doświadczenia cyfrowego. Wybierając partnera technologicznego, HCLTech był dla nas oczywistym wyborem, aby pomóc MetLife Stadium wyróżnić się jako lider w dziedzinie doświadczeń kibiców w przyszłości”.
Kluby sportowe i wydarzenia coraz częściej sięgają po technologię cyfrową, aby zwiększyć liczbę fanów i ich zaangażowanie. Ale ponieważ te organizacje nie mają dużych zespołów IT, zamiast tego zmieniają dostawców usług IT.
Oprócz ostatniej umowy ze stadionem MetLife, HCLTech ma również umowy z Krykiet w Australii i Volvo Ocean Race.
Gdzie indziej, Manchester United niedawno zwrócił się do usług IT od DXC Technology do cyfrowej transformacji swojej działalności i coachingu, gdzie lepsze wykorzystanie danych do interakcji z fanami jest kluczową ambicją.
„Poprawa wrażeń fanów jest najwyższym priorytetem” – powiedział John Mara, dyrektor generalny New York Giants. „Nasze partnerstwo z HCLTech pozwoli nam na dalszy rozwój i wykorzystanie innowacyjnych możliwości zaangażowania na każdym wydarzeniu”.
Prezes New York Jets, Hymie Elhai, powiedział, że współpraca z HCLTech pozwoliłaby klubowi na skorzystanie z ogromnej wiedzy technologicznej i „odtworzenie tego, co to znaczy być fanem na MetLife Stadium, gdy przechodzimy przez erę cyfrową”.