Giganci futbolu amerykańskiego wkraczają w erę cyfrową dzięki HCLTech


Indyjski dostawca usług IT, HCLTech, ma na celu cyfrową transformację cyfrowych doświadczeń fanów futbolu amerykańskiego New York Jets i New York Giants.

Dzięki umowie z MetLife Stadium, siedzibą obu zespołów, HCLTech – znany jako HCK Technologies przed niedawnym rebrandingiem – będzie starał się uczynić stadion najbardziej zaawansowanym cyfrowo w USA.

Umowa obejmuje wprowadzenie najnowszej technologii cyfrowej, aby poprawić wrażenia kibiców na stadionie i cyfrowo dzięki wciągającej funkcjonalności czasu rzeczywistego.

„Stworzenie niezapomnianego, pozytywnego doświadczenia dla każdego, kto odwiedza MetLife Stadium, jest kluczowym elementem naszej misji” — powiedział Ron VanDeVeen, prezes i dyrektor generalny MetLife Stadium. „HCLTech zapewnia głęboki poziom wiedzy i zrozumienia, jeśli chodzi o budowanie efektywnego doświadczenia cyfrowego. Wybierając partnera technologicznego, HCLTech był dla nas oczywistym wyborem, aby pomóc MetLife Stadium wyróżnić się jako lider w dziedzinie doświadczeń kibiców w przyszłości”.

Kluby sportowe i wydarzenia coraz częściej sięgają po technologię cyfrową, aby zwiększyć liczbę fanów i ich zaangażowanie. Ale ponieważ te organizacje nie mają dużych zespołów IT, zamiast tego zmieniają dostawców usług IT.

Oprócz ostatniej umowy ze stadionem MetLife, HCLTech ma również umowy z Krykiet w Australii i Volvo Ocean Race.

Reklama

Gdzie indziej, Manchester United niedawno zwrócił się do usług IT od DXC Technology do cyfrowej transformacji swojej działalności i coachingu, gdzie lepsze wykorzystanie danych do interakcji z fanami jest kluczową ambicją.

„Poprawa wrażeń fanów jest najwyższym priorytetem” – powiedział John Mara, dyrektor generalny New York Giants. „Nasze partnerstwo z HCLTech pozwoli nam na dalszy rozwój i wykorzystanie innowacyjnych możliwości zaangażowania na każdym wydarzeniu”.

Prezes New York Jets, Hymie Elhai, powiedział, że współpraca z HCLTech pozwoliłaby klubowi na skorzystanie z ogromnej wiedzy technologicznej i „odtworzenie tego, co to znaczy być fanem na MetLife Stadium, gdy przechodzimy przez erę cyfrową”.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Ryan Gosling zorganizował potężną walkę z Jimmym Kimmelem

Nikogo nie dziwi tournée prasowe Ryana Goslinga Jesienny facet było absolutną przyjemnością. Podobnie jak jego liczne występy promujące lalka Barbie...

Najlepsze oferty czwartku: Magic Keyboard Folio 199 USD, słuchawki Bowers & Wilkins Px7 2Se 319 USD i więcej

Najlepsze oferty z czwartku są teraz dostępne na żywo i nagłówki przez Folio Apple Magic Keyboard dla iPada 10. generacji Na 199 dolarów....

Delicious in Dungeon zostało zainspirowane dziwaczną grą wideo RPG

Pyszne w Dungeonjeden z naszych ulubione anime tego roku jak dotądopiera się na uznanej mandze stworzonej przez Ryōko Kui w 2014...
Advertisment