Dom kapitału prywatnego kupuje biznes McAfee


McAfee, jedna z najdłużej działających firm w sektorze cyberbezpieczeństwa, chce sprzedać swoje przedsiębiorstwo prywatnemu funduszowi kapitałowemu Symphony Technology Group (STG) w transakcji gotówkowej o wartości 4 miliardów dolarów, ponieważ firma stara się odzyskać pozycję organizacji skoncentrowanej na konsumentach.

Transakcja, która ma zostać sfinalizowana do końca roku, z zastrzeżeniem spełnienia zwykłych warunków, obejmie jednostkę przedsiębiorstwa, która w pewnym zakresie współpracuje z 86% z listy Fortune 100 i osiągnęła sprzedaż na poziomie 1,3 mld USD w 2020 r., Częściowo od biznes konsumencki prawie pięć lat po ponownym pojawieniu się marki McAfee po wyrzuceniu z Intela. Pojawia się zaledwie sześć miesięcy po McAfee przeprowadził pierwszą ofertę publiczną, która pozyskała ponad 600 mln USD.

Peter Leav, prezes i dyrektor generalny McAfee, powiedział, że STG jest właściwym partnerem do wzmocnienia biznesu. „Ten wynik jest świadectwem wiodących w branży rozwiązań firmy, a przede wszystkim wyjątkowego wkładu naszych pracowników” – powiedział.

„Ta transakcja pozwoli firmie McAfee skupić się wyłącznie na naszej działalności konsumenckiej i przyspieszy naszą strategię bycia liderem w dziedzinie bezpieczeństwa osobistego konsumentów” – dodał Leav.

„McAfee to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w dziedzinie zabezpieczeń korporacyjnych, która słynie z innowacji, jakości i przywództwa” – powiedział partner zarządzający STG, William Chisholm.

„Jesteśmy w pełni zaangażowani w realizację strategii firmy, która ma być wiodącą firmą zajmującą się bezpieczeństwem cybernetycznym typu urządzenie-chmura, współpracując z istniejącym światowej klasy zespołem McAfee, aby nadal zapewniać wyjątkową wydajność przedsiębiorstwom i klientom rządowym na całym świecie”.

Reklama

Od teraz do daty zamknięcia jednostka korporacyjna będzie nadal w pełni działać jako część McAfee, podczas gdy zespoły kierownicze firmy będą współpracować z STG nad planowaniem przejścia. Następnie firma McAfee zachowa swoją nazwę, a nazwa przedsiębiorstwa zostanie zmieniona.

Firma stwierdziła, że ​​„będzie nadal skupiać się wyłącznie na dostarczaniu wiodących rozwiązań w celu ochrony konsumentów i byciu liderem w dziedzinie bezpieczeństwa osobistego konsumentów”.

Eric Parizo, an Omdia analityk, powiedział tytuł naszej siostry SearchSecurity że transakcja wydawała się nieco nieunikniona, biorąc pod uwagę doniesienia o zwolnieniach i zamknięciach biur w roku, odkąd Leav wszedł na pokład, i powiedział, że prawdopodobnie jego celem było zorganizowanie szybkiego wyjścia dla poprzednich sponsorów McAfee, TPG i Thomy Bravo.

W komentarzach przesłanych e-mailem Parizo powiedział, że biorąc pod uwagę obecny stan konsumenckiego rynku cyberbezpieczeństwa, nie ocenia potencjału McAfee jako firmy konsumenckiej czystej gry konkurującej z takimi firmami jak Norton LifeLock, i możliwe, że firma może również zostaje zerwany, a jego myśl biznesowa dotycząca chmury Mvision jest szczególnie pożądana.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Emulator gry retro Delta już wkrótce na iPada, oto pierwsze spojrzenie

Zrzut ekranu Na początku tego miesiąca Riley Testut przyniósł swoje doskonały emulator gier Delta dla iPhone'a do App Store po raz pierwszy. Teraz...

Iman Vellani dzieli się swoją miłością do Attack on Titan i fandomu anime

Iman Vellani to gwiazda filmowa, której entuzjazm, humor i otwartość emanują z ekranu, a na żywo robią niesamowite wrażenie. 21-letnia...

Narzędzia reklamowe Meta oparte na sztucznej inteligencji nie działają i marnują pieniądze

To były Walentynki, kiedy platforma reklamowa Meta zaczęła szwankować. RC Williams, współzałożyciel agencji marketingowej 1-800-D2C z siedzibą w Filadelfii, ustawił jedno z...
Advertisment