Polaris drażni całkowicie elektrycznego Rangera, po raz pierwszy we współpracy z Zero Motorcycles


Pierwszy samochód sportowy o napędzie elektrycznym, który pojawił się w nowa współpraca między Polaris i Zero Motorcycles będzie zasilanym bateryjnie narzędziem Ranger obok siebie. Firmy nie podały żadnych szczegółów na temat zasięgu pojazdu, akumulatora ani ceny, ale powiedziały, że produkcja nowego UTV (lub użytkowego pojazdu terenowego) ma rozpocząć się w grudniu 2021 roku.

Ranger jest najlepiej sprzedającą się marką w gamie pojazdów użytkowych Polaris z Minnesoty. Rzecznik powiedział, że wkrótce pojawi się więcej szczegółów, ale celem jest „zbudowanie lepszego Rangera z większym momentem obrotowym, większą mocą, większą ciągnością i możliwościami potrzebnymi do zapewnienia klientom przewagi. Electric pozwala Polaris to zrobić. ”

Polaris i Zero Motorcycles podpisały w zeszłym roku 10-letnią umowę na produkcję szeregu pojazdów elektrycznych, w tym ATV, UTV i skuterów śnieżnych. Obie firmy mają nadzieję wykorzystać to, co ich zdaniem było przeoczonym rynkiem elektryfikacji, począwszy od pojazdów terenowych i skuterów śnieżnych. Ostatecznie mają nadzieję na stworzenie elektrycznej wersji każdego typu pojazdu z gamy Polaris do 2025 roku.

„W związku z rosnącym zainteresowaniem pojazdami zelektryfikowanymi inwestujemy w elektryfikację, aby sprostać potrzebom obecnych klientów, a także przyciągnąć przyszłych kierowców sportów motorowych” – powiedział w oświadczeniu Mike Speetzen, tymczasowy dyrektor generalny firmy Polaris. „Całkowicie nowy elektryczny Ranger to nasze najnowsze przedsięwzięcie mające na celu przewodzenie branży w dziedzinie zelektryfikowanych, sportowych pojazdów mechanicznych”.

W przeciwieństwie do pojazdów ATV, które można rozpoznać po siedzeniu okrakiem i sterowaniu kierownicą, pojazdy UTV są wykorzystywane bardziej do pracy niż rekreacji. Duże, potężne pojazdy są powszechnie używane do przewożenia sprzętu i zapasów w miejscach, które sprawiają, że korzystanie z ciężarówki jest niepraktyczne lub niemożliwe. Nazywa się je również side-by-side, ponieważ mogą pomieścić zarówno kierowcę, jak i pasażera.

Rangers z napędem gazowym firmy Polaris mają zwykle cenę od 20000 do 22000 USD i są popularnymi pojazdami wśród pracowników rolnych, myśliwych i innych miłośników spędzania czasu na świeżym powietrzu.

Reklama

Elektryczny Ranger jest projektowany i rozwijany przez Polaris i Zero w zakładzie w Wyoming w stanie Minnesota, a produkcja ma odbywać się w zakładzie Polaris w Huntsville w stanie Alabama. Oczekuje się, że pierwsze pojazdy trafią do salonów na początku przyszłego roku.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Przenośny głośnik Bose SoundLink Max idzie o krok dalej

Bose podkręcił głośność przenośnego głośnika Bluetooth, korzystając z najnowszego modelu z uznanej linii SoundLink. Nowy przenośny głośnik Bose SoundLink Max to zupełnie...

Plany Google dotyczące sztucznej inteligencji obejmują teraz cyberbezpieczeństwo

Ponieważ ludzie próbują znaleźć więcej zastosowań generatywnej sztucznej inteligencji, które w mniejszym stopniu ograniczają się do robienia fałszywych zdjęć, a zamiast tego są...

Apple nielegalnie przesłuchiwał pracowników sprzedaży detalicznej w Nowym Jorku

W poniedziałek Apple zostało uderzone decyzją amerykańskiej Rady Pracy dotyczącą tego, czy firma nielegalnie przesłuchuje swoich pracowników w sprawie działalności związkowej. W...
Advertisment