Embracer sprzedaje dewelopera Borderlands Gearbox firmie Take-Two


Szwedzki konglomerat gamingowy Embracer Group zawarł umowę sprzedaży Gearbox Interactive Gwiazda rocka spółkę-matkę Take-Two za 460 milionów dolarów. W komunikat prasowy opublikowany w czwartekEmbracer ogłosił, że Take-Two nabędzie pełną własność firmy Pogranicza (w tym Krainy Czarów Małej Tiny), Świat ojczysty, Ryzyko deszczu, Towarzysze broniI Diuk Nukem franczyzowych w umowie, która ma zostać sfinalizowana do czerwca 2024 r.

Take-Two Entertainment przejmie także studia Gearbox z siedzibą w Quebecu w Montrealu i Frisco w Teksasie. Embracer zachowa jednak kilka aktywów Gearbox, w tym Gearbox Publishing San Francisco (którego nazwa zostanie zmieniona), Cryptic Studios, Lost Boys Interactive, Pozostałość franczyzowa, Hiper Łamacz Światłaoraz „inne godne uwagi niezapowiedziane premiery gier”.

Nabyte aktywa — które według Take-Two uwzględnić dwa Pogranicza tytuły, dwa Świat ojczysty tytuły i „co najmniej jedną ekscytującą nową własność intelektualną”, która jest już w fazie rozwoju – będzie nadal kierowana przez dyrektora generalnego Gearbox, Randy’ego Pitchforda, w ramach oddziału 2K Take-Two.

„Jesteśmy podekscytowani możliwością powitania Randy’ego Pitchforda i jego zespołu pełnych pasji, utalentowanych programistów w 2K i nie możemy się doczekać, aby jako współpracownicy wypuścić w przyszłości wiele projektów” – powiedział prezes 2K Davida Ismailera. „Uwielbialiśmy współpracować z Gearbox przy każdej iteracji Pogranicza franczyzy i jesteśmy podekscytowani możliwością aktywnego rozwoju kolejnej części serii.”



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

SK hynix opracowuje mobilne rozwiązanie NAND nowej generacji ZUFS 4.0

Firma SK hynix ogłosiła dzisiaj, że opracowała Zoned UFS, czyli ZUFS 4.0, mobilne rozwiązanie NAND do zastosowań AI na urządzeniach. SK hynix...

Sztuczna inteligencja Microsoftu to bot skonfigurowany do przetwarzania ściśle tajnych informacji

Dyrektor ds. technicznych ds. misji strategicznych i technologii firmy Microsoft, William Chappell, ogłosił, że wdrożył model wielkojęzykowy GPT-4 w odizolowanym, pozbawionym powietrza środowisku...

Microsoft twierdzi, że potrzebuje gier takich jak Hi-Fi Rush następnego dnia po zabiciu swojego studia

Dziś, dzień po ogłoszeniu przez Microsoft że zamknie cztery studia gierMatt Booty, szef Xbox Game Studios, spotkał się w ratuszu, aby omówić przyszłe...
Advertisment