Twitter nie jest już „wysokiego ryzyka” według swojego największego nabywcy reklam


Największa na świecie agencja reklamowa nie uważa już Twittera za platformę „wysokiego ryzyka”, ponieważ Linda Yaccarinoc – była szefowa reklamy NBCUniversal – jest ustawiona w kolejce do zastąpić Elona Muska jako CEO Twittera. Według źródeł rozmawiających z Financial TimesGroupM, należąca do WPP, usunęła w poniedziałek klasyfikację „wysokiego ryzyka” i poinformowała swoich klientów, że firma jest „ostrożnie optymistyczna” co do nominacji Yaccarino.

Według Financial TimesGroupM czekał na ponowne zapełnienie zespołu kierowniczego wyższego szczebla Twittera oraz na poziom szkodliwych treści na platformie mediów społecznościowych — co wzrosła pod przywództwem Muska — do „powrotu do normalności”. Podobno GroupM współpracuje z Twitterem w celu poprawy „bezpieczeństwa marki”, aby zapobiec wyświetlaniu reklam obok problematycznych treści.

Grupa M odmówiła Financial Times‘prośba o komentarz. Podobnie skontaktowaliśmy się, aby potwierdzić szczegóły w raporcie i zaktualizujemy tę historię, jeśli otrzymamy odpowiedź.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Ile Google zapłacił Apple za bycie wyszukiwarką Safari w 2022 roku

Nie jest tajemnicą, że Google płaci Apple’owi ogromne pieniądze za bycie domyślną wyszukiwarką dla przeglądarki Safari na iOS i macOS. W 2021...

Asus nie chce powiedzieć, czy czytnik kart SD w ROG Ally zostanie kiedykolwiek naprawdę naprawiony

1) Czy Asus rzeczywiście znalazł naprawę sprzętową wadliwych czytników kart SD? Jeśli ktoś w ten sposób zwróci swojego sojusznika Asusowi i otrzyma...

Czego można się spodziewać po Apple Watch Ultra 3 w tym roku

Słyszeliśmy wiele plotek na temat „Apple Watch X”, który byłby całkowicie przeprojektowanym zegarkiem Apple Watch z okazji 10. rocznicy powstania produktu. Jednak...
Advertisment