Twitter nie jest już „wysokiego ryzyka” według swojego największego nabywcy reklam


Największa na świecie agencja reklamowa nie uważa już Twittera za platformę „wysokiego ryzyka”, ponieważ Linda Yaccarinoc – była szefowa reklamy NBCUniversal – jest ustawiona w kolejce do zastąpić Elona Muska jako CEO Twittera. Według źródeł rozmawiających z Financial TimesGroupM, należąca do WPP, usunęła w poniedziałek klasyfikację „wysokiego ryzyka” i poinformowała swoich klientów, że firma jest „ostrożnie optymistyczna” co do nominacji Yaccarino.

Według Financial TimesGroupM czekał na ponowne zapełnienie zespołu kierowniczego wyższego szczebla Twittera oraz na poziom szkodliwych treści na platformie mediów społecznościowych — co wzrosła pod przywództwem Muska — do „powrotu do normalności”. Podobno GroupM współpracuje z Twitterem w celu poprawy „bezpieczeństwa marki”, aby zapobiec wyświetlaniu reklam obok problematycznych treści.

Grupa M odmówiła Financial Times‘prośba o komentarz. Podobnie skontaktowaliśmy się, aby potwierdzić szczegóły w raporcie i zaktualizujemy tę historię, jeśli otrzymamy odpowiedź.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Spoglądanie przez przezroczysty laptop Lenovo w przyszłość science-fiction

Rok po naprężeniu mięśni badawczo-rozwojowych za pomocą a składany laptop Lenovo, które rozszerzyło swój ekran za pomocą prostego naciśnięcia przycisku, powraca do tematu...

MWC 2024: ThinkPady Lenovo stają się szybsze i łatwiejsze w użyciu

Podczas Laptop ThinkBook z przezroczystym wyświetlaczem Lenovo, które zaprezentowało na MWC 2024, to tylko weryfikacja koncepcji, firma zapowiedziała także odświeżone wersje kilku ThinkPadów...
Advertisment