Największa na świecie agencja reklamowa nie uważa już Twittera za platformę „wysokiego ryzyka”, ponieważ Linda Yaccarinoc – była szefowa reklamy NBCUniversal – jest ustawiona w kolejce do zastąpić Elona Muska jako CEO Twittera. Według źródeł rozmawiających z Financial TimesGroupM, należąca do WPP, usunęła w poniedziałek klasyfikację „wysokiego ryzyka” i poinformowała swoich klientów, że firma jest „ostrożnie optymistyczna” co do nominacji Yaccarino.
Według Financial TimesGroupM czekał na ponowne zapełnienie zespołu kierowniczego wyższego szczebla Twittera oraz na poziom szkodliwych treści na platformie mediów społecznościowych — co wzrosła pod przywództwem Muska — do „powrotu do normalności”. Podobno GroupM współpracuje z Twitterem w celu poprawy „bezpieczeństwa marki”, aby zapobiec wyświetlaniu reklam obok problematycznych treści.
Grupa M odmówiła Financial Times‘prośba o komentarz. Podobnie skontaktowaliśmy się, aby potwierdzić szczegóły w raporcie i zaktualizujemy tę historię, jeśli otrzymamy odpowiedź.