Twitter nie jest już „wysokiego ryzyka” według swojego największego nabywcy reklam


Największa na świecie agencja reklamowa nie uważa już Twittera za platformę „wysokiego ryzyka”, ponieważ Linda Yaccarinoc – była szefowa reklamy NBCUniversal – jest ustawiona w kolejce do zastąpić Elona Muska jako CEO Twittera. Według źródeł rozmawiających z Financial TimesGroupM, należąca do WPP, usunęła w poniedziałek klasyfikację „wysokiego ryzyka” i poinformowała swoich klientów, że firma jest „ostrożnie optymistyczna” co do nominacji Yaccarino.

Według Financial TimesGroupM czekał na ponowne zapełnienie zespołu kierowniczego wyższego szczebla Twittera oraz na poziom szkodliwych treści na platformie mediów społecznościowych — co wzrosła pod przywództwem Muska — do „powrotu do normalności”. Podobno GroupM współpracuje z Twitterem w celu poprawy „bezpieczeństwa marki”, aby zapobiec wyświetlaniu reklam obok problematycznych treści.

Grupa M odmówiła Financial Times‘prośba o komentarz. Podobnie skontaktowaliśmy się, aby potwierdzić szczegóły w raporcie i zaktualizujemy tę historię, jeśli otrzymamy odpowiedź.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Przewodnik po Dniu Społeczności Pokémon Go Axew

Pokemon Go organizuje wydarzenie Axew Community Day 10 czerwca od 14:00 do 17:00 czasu lokalnego. Chcemy przypomnieć mieszkańcom sprawdzić niebezpieczne warunki...

Recenzja ASUS GeForce RTX 4060 Ti TUF OC

Wstęp ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4060 Ti OC to poważnie wyglądająca, fabrycznie podkręcona, zaprojektowana na zamówienie wersja najnowszego wejścia firmy NVIDIA do klasy...

Avatar 2, Fast X i każdy nowy film do obejrzenia w domu w ten weekend

Oel ngati kameieCzytelnicy wielokąta! Co tydzień podsumowujemy najważniejsze nowości w streamingu i VOD, podkreślając największe i najlepsze nowe filmy do obejrzenia w...
Advertisment