Tesla może zajmować się reklamą, Elon Musk ogłoszone na zgromadzeniu akcjonariuszy we wtorek. Tesla od dawna opiera się tradycyjnej reklamie i przez lata odnotowała znaczny wzrost, głównie dzięki przekazowi ustnemu. Ale teraz, gdy jest właścicielem Twittera, Musk najwyraźniej odkrył znaczenie branży reklamowej.
„Twitter jest w dużym stopniu zależny od reklam, więc nigdy wcześniej tak naprawdę nie korzystałem z reklam, a teraz mam firmę, która jest w dużym stopniu uzależniona od reklam. Więc myślę, że powinienem powiedzieć, że reklama jest niesamowita, każdy powinien to robić!” — powiedział Musk na scenie. Musk zwrócił również uwagę, że Tesla może skorzystać z reklamy, rzucając światło na funkcje, o których ludzie mogą nie wiedzieć, powiedział Musk. „Spróbujemy trochę reklamy i zobaczymy, jak to pójdzie”.
Nie jest jasne, jak mogą wyglądać potencjalne reklamy Tesli, ale we wtorkowym wywiadzie dla CNBC Musk powiedział, że jeśli reklama ma charakter informacyjny i rozrywkowy, „może zacząć zbliżać się do treści”. Dodał, że reklamy muszą być „informacyjne” i „idealnie estetyczne”.
W ubiegłym roku samochody Tesli cieszyły się dużym zainteresowaniem, ale w obliczu zmian makroekonomicznych w produkcji pojazdów elektrycznych (i silniejszego pokazu ze strony konkurencji) firma może w końcu skorzystać z reklamy. I chociaż Musk wkrótce go wręczy CEO kieruje do kogoś innego na Twitterzewydaje się, że byłoby to doskonałe miejsce do rozpoczęcia każdej kampanii reklamowej Tesli.