NVIDIA przyspiesza rewolucję w grach komputerowych Neural Graphics na targach GDC dzięki nowym grom komputerowym i narzędziom DLSS 3


Przed przyszłotygodniową konferencją Game Developers Conference (GDC) firma NVIDIA ogłosiła rozszerzoną listę gier i nowe wtyczki programistyczne dla NVIDIA DLSS 3. Najnowsza wersja opartej na sztucznej inteligencji technologii Deep Learning Super Sampling (DLSS) firmy NVIDIA jest teraz obsługiwana w asortymencie przebojowych gier i franczyz oraz jest zintegrowany z Unreal Engine, jednym z najpopularniejszych silników gier na świecie. Firma udostępnia również publicznie wtyczkę DLSS Frame Generation, aby jeszcze bardziej ułatwić programistom wdrażanie tej technologii.

„Grafika neuronowa zrewolucjonizowała gry od czasu jej wprowadzenia z technologią NVIDIA DLSS, a teraz wznosimy ją na nowy poziom” — powiedział Matt Wuebbling, wiceprezes ds. globalnego marketingu układów GeForce w firmie NVIDIA. „Super-franczyzy gier komputerowych, takie jak Diablo i Forza Horizon oraz nowy Redfall firmy Bethesda, podnoszą poprzeczkę w zakresie jakości obrazu dzięki oszałamiającej grafice, a jednocześnie korzystają z DLSS, aby rozgrywka była płynna jak jedwab”. Od momentu wprowadzenia na rynek w 2018 r. technologia NVIDIA DLSS napędza rewolucję w dziedzinie grafiki neuronowej w grach komputerowych. Grafika neuronowa przeplata sztuczną inteligencję i grafikę, tworząc przyspieszony proces renderowania, który stale się uczy i ulepsza. Zamiast natywnie renderować każdy piksel w klatce, technologia DLSS umożliwia grze renderowanie 1/8 pikseli, a następnie wykorzystuje rdzenie Tensor AI i GeForce RTX do rekonstrukcji pozostałych pikseli, radykalnie zwiększając liczbę wyświetlanych klatek na sekundę, zapewniając jednocześnie ostry, wysokiej jakości obraz obrazy, które rywalizują z natywną rozdzielczością.

Diablo IV, Forza Horizon 5, Redfall — DLSS 3 w największych grach i największych franczyzach

Do tej pory ponad 270 gier i aplikacji wykorzystuje NVIDIA DLSS jako akcelerator wydajności oparty na sztucznej inteligencji. DLSS 3, najnowsza wersja tej technologii, jest dostępna w 28 wydanych grach i została przyjęta 7 razy szybciej niż DLSS 2 w ciągu pierwszych sześciu miesięcy ich premier.

Wśród wyczekiwanych gier, które zostaną dodane do listy DLSS, jest Forza Horizon 5, uznana przez kilka mediów za najlepszą grę wyścigową wszechczasów w otwartym świecie i obecnie posiadająca najwyższą ocenę ze wszystkich gier wyścigowych śledzonych przez OpenCritic. Forza Horizon 5, która już obsługuje ray tracing, zostanie zaktualizowana do DLSS 3 28 marca.

Redfall, wyczekiwana, kooperacyjna strzelanka pierwszoosobowa Bethesdy z otwartym światem od Arkane Austin, wielokrotnie nagradzanego zespołu stojącego za Prey i Dishonored, zadebiutuje 2 maja wraz z DLSS 3.

Ponadto Diablo IV, najnowsza odsłona definiującej gatunek serii Diablo – której wiele gier uważa się za najlepsze w historii – zostanie uruchomiona 6 czerwca wraz z DLSS 3.

Reklama

„Wspieranie płynnej rozgrywki w Diablo IV jest priorytetem Blizzarda” — powiedział Michael Bukowski, dyrektor techniczny Diablo IV w Blizzard Entertainment. „Jesteśmy podekscytowani wysoką liczbą klatek na sekundę Diablo IV działającego na sprzęcie NVIDIA GeForce RTX z serii 40 i DLSS 3”.

Dodatkowe gry na PC, które zapowiadają obsługę technologii NVIDIA DLSS podczas GDC, to Deceive Inc., Gripper, Smalland: Survive the Wilds i THE FINALS.

Generowanie ramek DLSS publicznie dostępne dla programistów w GDC
NVIDIA udostępni publicznie wtyczki DLSS Frame Generation podczas GDC, umożliwiając jeszcze większej liczbie programistów zintegrowanie technologii zwiększania liczby klatek na sekundę w swoich grach i aplikacjach.

Dostęp do technologii DLSS Frame Generation będzie można uzyskać za pośrednictwem NVIDIA Streamline, otwartej platformy dla różnych dostawców, która upraszcza integrację technologii superrozdzielczości w grach i aplikacjach 3D.

Technologia DLSS jest stale ulepszana dzięki ciągłym szkoleniom na superkomputerze AI firmy NVIDIA. Publiczna wersja będzie zawierała najnowsze ulepszenia DLSS wprowadzone na początku tego roku, w tym:

  • DLSS Frame Generation lepiej wykorzystuje dane silnika gry, poprawiając stabilność interfejsu użytkownika i jakość obrazu podczas szybkiego ruchu.
  • DLSS Super Resolution poprawia tryb Ultra Performance, zapewniając lepszą stabilność szczegółów i ogólnie lepszą jakość obrazu.
  • DLAA poprawia jakość obrazu, redukuje smużenie i poprawia gładkość krawędzi w scenariuszach o wysokim kontraście.

Integracja Unreal Engine 5.2, dodanie DLSS 3 do gier Unreal Engine prostsze niż kiedykolwiek

Firmy NVIDIA i Epic ogłosiły integrację technologii NVIDIA DLSS 3 z popularnym silnikiem gier Unreal Engine (UE). Unreal Engine to otwarte i zaawansowane narzędzie do tworzenia grafiki 3D w czasie rzeczywistym, które zapewnia twórcom i twórcom gier swobodę i kontrolę w dostarczaniu najnowocześniejszych treści 3D w czasie rzeczywistym, interaktywnych doświadczeń i wciągających wirtualnych światów. Wtyczka DLSS 3 zadebiutuje w UE 5.2, ułatwiając każdemu programiście przyspieszenie wydajności gry lub aplikacji.

„NVIDIA DLSS 3 wprowadza naprawdę imponującą technologię generowania klatek, a wtyczka Unreal Engine 5.2 zapewni programistom doskonały wybór w zakresie poprawy jakości i wydajności ich gier” — powiedział Nick Penwarden, wiceprezes ds. inżynierii w Epic Games.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Switch 2 zostanie ujawniony przed kwietniem 2025 roku, obiecuje Nintendo

Nintendo rzuciło graczom Switcha długo oczekiwaną kość, ogłaszając ją wyniki finansowe na koniec rokupotwierdzając, że następca konsoli zostanie zaprezentowany przed kwietniem 2025 r....

Według doniesień Apple opracowuje niestandardowe procesory do centrów danych z naciskiem na wnioskowanie AI

Według doniesień Apple pracuje nad stworzeniem własnych chipów zaprojektowanych specjalnie dla swoich centrów danych. Wiadomość ta pochodzi z niedawnego raportu „Wall Street...

Rzuć krytyczne spojrzenie na narzędzie sprawdzające IR35 HMRC

Dziękuję, że dołączyłeś! Uzyskaj dostęp do swojego Profesjonalny+ Treść poniżej. 7 maja 2024 r Rzuć krytyczne spojrzenie na narzędzie sprawdzające IR35 HMRC Udostępnij ten przedmiot w swojej...
Advertisment