Branżowa „karta raportu” pokazuje, że Apple Podcasts powiększa swoją przewagę jako najlepsza platforma w ogóle


Niedawno opublikowana branżowa „karta raportu” wykazała, że ​​Apple Podcasts nadal jest najbardziej lubianą platformą podcastów dla twórców. Ankieta pochodzi z ludzie w Podnews a wyniki są oparte na opiniach „135 różnych twórców podcastów”.

Ta karta raportu przedstawia „opinie twórców podcastów i słuchaczy na temat używanych przez nich platform podcastów”. Wyniki są podzielone na kategorie, w tym aplikacje, katalogi, analizy i spostrzeżenia, monetyzację, innowacje, standardy i relacje z twórcami.

Ostatnia kategoria „ogólna”, w której pyta się wydawców podcastów o „ogólne wrażenie” tych usług, pokazuje sukces Apple w tym roku (wyniki na 5):

  1. Podcasty Apple: 3,6 (w porównaniu z 3,2)
  2. Spotify: 3.2 (w porównaniu z 3.0)
  3. YouTube: 2.7
  4. Muzyka Amazon: 2,5
  5. Podcasty Google: 2.0 (w porównaniu z 2.6)

W rzeczywistości Apple Podcasts znalazło się na szczycie prawie każdej kategorii, przegrywając tylko ze Spotify w „katalogach” i „innowacjach”. Nawet w tych kategoriach Spotify zapewnił sobie bardzo niewielką przewagę nad podcastami Apple.

Niektóre cytaty z podcasterów o tym, jak „Apple poprawiło swoją grę” w zeszłym roku:

Reklama
  • „Apple Podcasts jest zaskakująco pomocny i dostępny, nawet w przypadku programów średniej wielkości”.
  • ”Apple naprawdę bardzo w to zainwestowało. Kiedyś ssali! Chwała im!”
  • „Jedynym, który mi odpisał, było Apple po kilku dniach oczekiwania”.
  • „Apple Podcasts to jedyna firma, w której udało mi się dotrzeć do ludzi.”
  • „Apple robi lepszą robotę, pokazując się, dostarczając informacji i będąc otwartym”.

Podnews podsumowuje to tak:

Ogólnie rzecz biorąc: Apple odnotowało znaczny wzrost w rankingu twórców, chociaż Spotify również odnotował wzrost wyniku. Podcasty Google pokazują, jak przez cały czas, rozczarowujący spadek pozycji; ale YouTube jest już w trudnej sytuacji w stosunku do Apple i Spotify, mimo że tak naprawdę jeszcze niczego nie uruchomił.

Jesteśmy zachwyceni widząc poprawę zarówno dla Apple, jak i Spotify; ale chętnie pomagają branży nadal koncentrować się na lepszych narzędziach dla twórców i słuchaczy.

Pełne wyniki karty raportu mogą być znaleziono o godz Podnews. Jak zawsze, nie zapomnij o świetnej ofercie podcastów na stronie 9 do 5 Sieć.

FTC: Używamy automatycznych linków partnerskich przynoszących dochód. Więcej.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Doskonałe słuchawki douszne QC Ultra firmy Bose osiągają najniższy poziom w historii

Jeśli poprzeczka dla słuchawek dousznych z redukcją szumów wydaje się obecnie wysoka, dzieje się tak dlatego, że Bose i Sony wydają się ją...

Challengers i 7 Days in Hell Andy’ego Samberga są dziwnie podobne

Czasami może wydawać się zaskakujące, że tenis nie jest inspiracją dla kolejnych filmów. Jego starcia gladiatorów jeden na jednego są...

Recenzja No Rest for the Wicked z wczesnym dostępem: fragmenty świetnego ARPG

Nie zazna spokoju, kto przeklęty jest nudne z założenia. Przedmioty lecznicze w RPG akcji zatrzymują się przez 10 sekund...
Advertisment