Branżowa „karta raportu” pokazuje, że Apple Podcasts powiększa swoją przewagę jako najlepsza platforma w ogóle


Niedawno opublikowana branżowa „karta raportu” wykazała, że ​​Apple Podcasts nadal jest najbardziej lubianą platformą podcastów dla twórców. Ankieta pochodzi z ludzie w Podnews a wyniki są oparte na opiniach „135 różnych twórców podcastów”.

Ta karta raportu przedstawia „opinie twórców podcastów i słuchaczy na temat używanych przez nich platform podcastów”. Wyniki są podzielone na kategorie, w tym aplikacje, katalogi, analizy i spostrzeżenia, monetyzację, innowacje, standardy i relacje z twórcami.

Ostatnia kategoria „ogólna”, w której pyta się wydawców podcastów o „ogólne wrażenie” tych usług, pokazuje sukces Apple w tym roku (wyniki na 5):

  1. Podcasty Apple: 3,6 (w porównaniu z 3,2)
  2. Spotify: 3.2 (w porównaniu z 3.0)
  3. YouTube: 2.7
  4. Muzyka Amazon: 2,5
  5. Podcasty Google: 2.0 (w porównaniu z 2.6)

W rzeczywistości Apple Podcasts znalazło się na szczycie prawie każdej kategorii, przegrywając tylko ze Spotify w „katalogach” i „innowacjach”. Nawet w tych kategoriach Spotify zapewnił sobie bardzo niewielką przewagę nad podcastami Apple.

Niektóre cytaty z podcasterów o tym, jak „Apple poprawiło swoją grę” w zeszłym roku:

Reklama
  • „Apple Podcasts jest zaskakująco pomocny i dostępny, nawet w przypadku programów średniej wielkości”.
  • ”Apple naprawdę bardzo w to zainwestowało. Kiedyś ssali! Chwała im!”
  • „Jedynym, który mi odpisał, było Apple po kilku dniach oczekiwania”.
  • „Apple Podcasts to jedyna firma, w której udało mi się dotrzeć do ludzi.”
  • „Apple robi lepszą robotę, pokazując się, dostarczając informacji i będąc otwartym”.

Podnews podsumowuje to tak:

Ogólnie rzecz biorąc: Apple odnotowało znaczny wzrost w rankingu twórców, chociaż Spotify również odnotował wzrost wyniku. Podcasty Google pokazują, jak przez cały czas, rozczarowujący spadek pozycji; ale YouTube jest już w trudnej sytuacji w stosunku do Apple i Spotify, mimo że tak naprawdę jeszcze niczego nie uruchomił.

Jesteśmy zachwyceni widząc poprawę zarówno dla Apple, jak i Spotify; ale chętnie pomagają branży nadal koncentrować się na lepszych narzędziach dla twórców i słuchaczy.

Pełne wyniki karty raportu mogą być znaleziono o godz Podnews. Jak zawsze, nie zapomnij o świetnej ofercie podcastów na stronie 9 do 5 Sieć.

FTC: Używamy automatycznych linków partnerskich przynoszących dochód. Więcej.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Parowanie części stosowane przez firmę Apple zostało zakazane w stanie Oregon [U]

Praktyka parowanie części – które mogą uniemożliwić zewnętrznym warsztatom wymianę uszkodzonych urządzeń na części – zostało zakazane przez stan Oregon i wchodzi w...

MSI ogłasza SPATIUM M580 FROZR: przełomowy dysk SSD PCIe Gen 5, który na nowo definiuje prędkość i niezawodność

MSI, światowy lider w dziedzinie sprzętu komputerowego do gier, z radością ogłasza wprowadzenie na rynek długo oczekiwanego, potężnego dysku SSD, SPATIUM M580 FROZR,...

Inżynierowie Vision Pro przeszli na składany iPhone; opóźniony do 2027 r

Nowy raport na temat łańcucha dostaw powtarza wcześniejsze raporty, nad którymi pracowała wcześniej część inżynierów Wizja Pro zostali przeniesieni do pracy A składany...
Advertisment