Umowa Apple z MLS zawiera klauzulę rezygnacji, jeśli wystarczająca liczba osób nie zapisze się


Apple i MLS oficjalnie rozpoczęli 10-letnią współpracę w zeszły weekend Karnet sezonowy MLS. Chociaż wydaje się, że wszystko poszło zgodnie z planem na weekend otwarcia w Apple TV, nowy raport z Atletyczny zawiera wcześniej nieznaną ciekawostkę dotyczącą umowy między Apple a MLS: Apple może odejść w dowolnym momencie.

Umowa między Apple a MLS ma obowiązywać przez dziesięć lat i daje Apple wyłączne prawa do transmisji strumieniowej wszystkich meczów MLS. Według tego nowego raportu z AtletycznyUmowa zawiera jednak również klauzulę opt-out. Pozwoliłoby to Apple „odstąpić od umowy, jeśli liga nie zbierze określonej liczby subskrybentów”.

Umowa MLS z Apple jest wciąż w powijakach, a szczegółowe warunki paktu były trudne do zdobycia. Źródła zaznajomione z umową sugerowały jednak w ciągu ostatnich kilku miesięcy, że umowa ligi z Apple zawiera klauzulę „opt-out”, która pozwala Apple odejść od umowy, jeśli liga nie zdobędzie określonej liczby subskrybentów do przepustki sezonowej w określonym przedziale czasowym. Garber nie potwierdził ani nie zaprzeczył takiej klauzuli.

Zapytany komisarz MLS, Don Garber, ani nie potwierdził, ani nie zaprzeczył klauzuli opt-out. Powiedział jednak, że Apple i MLS nie ujawnili publicznie żadnych szczegółowych warunków umowy i to się nie zmieni:

„Nigdy nie rozmawialiśmy o tym, jakie są szczegółowe warunki (umowy)” – powiedział – „i nie będziemy teraz o tym rozmawiać. To 10-letnia współpraca. Oboje jesteśmy bardzo, bardzo zaangażowani w to. Jestem głęboko przekonany, że ta firma i nasza liga będą ze sobą bardzo długo.”

Niekoniecznie jest zaskakujące, że w umowie między Apple a MLS znajduje się klauzula opt-out. W końcu Apple to jedna z najpotężniejszych firm na świecie. Ten smakołyk pokazuje jednak, jak ważna jest umowa dla MLS.

Przepustka sezonowa MLS jest dostępne za pośrednictwem aplikacji Apple TV. Cena wynosi 14,99 USD miesięcznie lub 99 USD za sezon. Usługa oferuje nieograniczony dostęp do wszystkich meczów Major League Soccer 2023.

Reklama

Podążaj za szansą: Świergot, InstagramI Mastodont

FTC: Używamy automatycznych linków partnerskich przynoszących dochód. Więcej.





Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Buckshot Roulette przekroczyła 1 milion sprzedaży po uruchomieniu Steam

Buckshotowa ruletka to brzydka, podła gra co stawia graczy w sytuacji bez wyjścia, przeciwko złowrogiemu handlarzowi ze strzelbą. Gra jest...

Jak wynika z raportu, iPhone 15 Pro Max pokonuje Samsunga i jest najlepiej sprzedającym się smartfonem na świecie

Otrzymaliśmy dziś nowy raport od Counterpoint Research na temat stanu globalnych dostaw smartfonów. Najnowszy iPhone z najwyższej półki cieszył się większą popularnością...

Microsoft wzmacnia inicjatywę cybernetyczną po uderzającym raporcie z USA

Microsoft podwaja swoje możliwości niedawno uruchomioną inicjatywę „Bezpieczna przyszłość”. (SFI), rozszerzając program – którego celem jest rozwiązanie problemów z oprogramowaniem i lukami w...
Advertisment