Apple chce zarobić więcej na reklamach


Jest więcej oznak, że Apple jest agresywnie rozwija swoją działalność reklamową. W dzisiejszym wydaniu Marka Gurmana Biuletyn Power On, Gurman mówi, że platforma reklamowa Apple VP Todd Teresi dąży do zwiększenia rocznych przychodów do „dwucyfrowych”, w porównaniu z dzisiejszymi około 4 miliardami dolarów rocznie. Oznacza to (co najmniej) potrojenie obecnej działalności reklamowej.

Gurman twierdzi, że Apple przetestowało już dodawanie sponsorowanych wyników do wyników wyszukiwania w aplikacji Mapy, podobnie jak w programie App Store Search Ads. W przyszłości reklamy mogą również zacząć pojawiać się w witrynach sklepowych Apple Books i Apple Podcasts.

Przychody z reklam Apple pochodzą obecnie z kilku źródeł; Reklamy w wyszukiwarce App Store, reklamy w Apple News i Apple Stocks (sekcje z wiadomościami) oraz część reklam podczas transmisji MLB Friday Night Baseball.

Oprócz wyświetlania reklam w innych aplikacjach giełdowych, Apple ogłosił już, że klienci zaczną oglądać więcej reklam w App Store. Nowe jednostki reklamowe w iOS 16 umożliwi reklamodawcom umieszczanie reklam na karcie Dzisiaj w App Store oraz na dole stron produktów w przypadku innych aplikacji.

Ponieważ wzrost sprzedaży sprzętu Apple zwolnił w ciągu ostatnich pięciu lat, Apple kontynuuje ekspansję w zakresie możliwości zarabiania pieniędzy przez swoje działy usług, w tym reklamy. Apple po raz pierwszy weszło do branży reklamowej pod kierownictwem dyrektora generalnego Steve’a Jobsa wraz z ogłoszeniem iAd w 2010 roku, w ramach którego programiści umieszczali banery reklamowe Apple — zamiast ofert z Google AdMob i innych — w swoich aplikacjach. iAd był w większości porażką i został wycofany kilka lat później.

Firma Apple została skrytykowana za rozszerzanie własnej działalności reklamowej przy jednoczesnym ograniczaniu rynku reklam stron trzecich dzięki funkcjom prywatności, takim jak Przejrzystość śledzenia aplikacji. Na poziomie klienta Apple ryzykuje reputację swojej marki premium, jeśli posunie się za daleko, umieszczając reklamy w interfejsie użytkownika swoich urządzeń premium.

Reklama

FTC: Używamy automatycznych linków partnerskich do zarabiania. Więcej.


Sprawdź 9to5Mac na YouTube, aby uzyskać więcej informacji o Apple:



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Microsoft zwiększa plany wychwytywania dwutlenku węgla ze spalania drewna

Microsoft podwaja wysiłki w ramach kontrowersyjnego planu wychwytywania emisji dwutlenku węgla z elektrowni opalanych drewnem. Ogłosiła zawarcie kontraktu z firmą energetyczną Stockholm...

Oto nadchodzące słuchawki bezprzewodowe Sonos Ace

Wiele zależy od pierwszej pary bezprzewodowych słuchawek Sonos; Dyrektor generalny Patrick Spence powiedział, że spodziewa się, że kategoria produktów będzie ogromnym czynnikiem...

Karta Rare Magic: The Gathering bije rekordy, osiągając sprzedaż o wartości 3 milionów dolarów

Rzadkość Magia: Zgromadzenie Karta została sprzedana za 3 miliony dolarów, co czyni ją najdroższą magia karta kiedykolwiek sprzedana. I zanim zapytasz, magia frajerzy,...
Advertisment