Apple może wkrótce wprowadzić więcej reklam na Twój iPhone


Apple może w końcu wprowadzić reklamy do większej liczby aplikacji, które są fabrycznie zainstalowane na Twoim iPhonie i innych urządzeniach Apple, w tym Mapy, Książki i Podcasty. Według raport z Bloomberg‘s Mark Gurmanfirma Apple wewnętrznie przetestowała reklamy w wyszukiwarce w Mapach, które mogą wyświetlać rekomendacje podczas wyszukiwania restauracji, sklepów lub innych pobliskich firm.

Apple już wdraża podobny model reklamowy w App Store, ponieważ programiści mogą zapłacić za promowanie swojej aplikacji na stronie wyszukiwania dla konkretnego zapytania, takiego jak „gry logiczne” lub „edytor zdjęć”. Jak zauważył Gurman, reklamy w Mapach mogą działać w ten sam sposób, a firmy płacą za wyświetlanie się na górze wyników wyszukiwania, gdy użytkownicy wprowadzają określone wyszukiwane hasła.

Gurman uważa, że ​​Apple może również wprowadzić reklamy do swoich rodzimych aplikacji Podcasty i Książki. Może to potencjalnie umożliwić wydawcom umieszczanie reklam w obszarach każdej aplikacji lub płacenie za umieszczenie ich treści wyżej w wynikach wyszukiwania. Podobnie jak Mapy, Podcasty i Książki są obecnie wolne od reklam.

I chociaż App Store ma już reklamy na karcie Szukaj, Gurman oczekuje, że Apple rozszerzy reklamy na kartę Dzisiaj i strony pobierania aplikacji, które ślady z poprzednimi raportami z 9to5Mac, Apple Insideroraz MacPlotki. Według 9do5Googlereklamy na karcie Dzisiaj będą wyświetlane jako większe karty ze słowem „Reklama” umieszczonym pod nazwą aplikacji, a reklamy na poszczególnych stronach aplikacji będą podświetlone na niebiesko w sekcji „Możesz też polubić”.

Gurman wspomina również o potencjale reklamy w Apple TV Plus i mówi, że firma mogłaby zdecydować się na stworzenie tańszego poziomu reklam z reklamami. Netflix oraz Disney Plus planuję zrobić do końca tego roku. Obecnie Apple TV Plus oferuje tylko 4,99 USD miesięcznie abonamentu bez reklam (chociaż zaczął wyświetlać reklamy w trakcie Transmisje na żywo w Friday Night Baseball).

Apple po raz pierwszy wprowadził reklamy w App Store w 2016 roku, a także wyświetla aplikacje w swoich aplikacjach Giełda i Wiadomości. We wrześniu ubiegłego roku firma zacząłem pytać użytkowników, czy chcą włączyć reklamy spersonalizowane które pojawiają się w tych aplikacjach, zgodnie z jego własne zasady dotyczące przejrzystości śledzenia aplikacji (ATT) że kosztują platformy społecznościowe miliardy dolarów.

Reklama

ATT daje użytkownikom możliwość wyłączenia narzędzi śledzenia używanych przez reklamodawców do wyświetlania reklam kierowanych. Być może przyczynił się do ogólnego wzrostu sektora reklamowego Apple, ponieważ odszedł firmy starają się przemyśleć swoje strategie reklamowe. Według danych, które Wtajemniczony uzyskany z firma badawcza Omniadziałalność reklamowa Apple wzrosła o 238 procent do 3,7 miliarda dolarów w 2021 roku.

Posunięcie Apple, aby otworzyć więcej boksów reklamowych w swoim App Store – i potencjalnie w Mapach, Podcastach i Książkach – może sygnalizować, że Apple chce jeszcze bardziej rozwinąć swoją działalność reklamową. W maju raport z Wtajemniczony ujawnił, że Eddy Cue, starszy wiceprezes Apple ds. usług, jest podobno planuje restrukturyzację działalności usługowej Apple skierować większą uwagę na streaming i reklamę. Ramię usług Apple, które obejmuje reklamy i różne subskrypcje, odnotował 12-procentowy wzrost przychodów w ostatnim kwartale.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

YMTC twierdzi, że 3D QLC NAND oferuje wytrzymałość porównywalną z 3D TLC NAND

Jak podaje ITHome, firma twierdzi, że chipy flash YMTC X3-6070 3D QLC NAND oferują wytrzymałość porównywalną z chipami flash 3D TLC NAND oferowanych...

Praktyczne: jak korzystać z SharePlay w CarPlay z Apple Music

Jedna z dużych zmian w iOS 17 dla CarPlay użytkowników jest dodanie obsługi SharePlay dla Apple Music. Dzięki tej funkcji każda osoba...

Rozdanie TechPowerUp-Arctic: nie przegap szansy na wygranie kombinacji Coolers+Fan+TIM

Jeśli przegapiłeś, rozdanie TechPowerUp x Arctic trwa od 22 marca. Aż sześciu szczęśliwych zwycięzców może otrzymać kombinacje chłodnic procesora Arctic, wentylatorów obudowych i...
Advertisment