TikTok podobno rezygnuje z planów zakupów na żywo w USA i Europie


TikTok może wydawać się niepowstrzymaną globalną machiną rozrywkową, ale przynajmniej jedna część oferty firmy nie przejmuje: TikTok ogranicza swoje plany handlowe na żywo w Europie i Stanach Zjednoczonych, Financial Times zgłoszonepo wczesnych uruchomieniach po prostu nie były udane.

TikTok testuje zakupy na żywo w Wielkiej Brytanii od końca zeszłego roku, zaczynając od wydarzenia dla wielu marek o nazwie „W modzie” W zeszłym roku w grudniu. Ale kradzież poinformował, że te transmisje zakupów na żywo nie przyciągnęły dużej publiczności i nie wywołały dużej sprzedaży, a niektórzy twórcy zaangażowani we wczesne projekty TikTok Shop całkowicie zrezygnowali. TikTok planował już wprowadzić Shop w Niemczech, Francji, Włoszech i Hiszpanii i miał nadzieję, że jeszcze w tym roku pojawi się w USA, ale teraz powiedział kradzież że obecnie koncentruje się wyłącznie na tym, aby produkt odniósł sukces w Wielkiej Brytanii. Występuje również w kilku krajach Azji, gdzie koncepcja jest bardziej dojrzała.

Zakupy online na żywo, prowadzone przez twórców i influencerów, to ogromny biznes dla właściciela TikTok, ByteDance. Douyin, chińska wersja TikTok, która jest również własnością ByteDance, widziała, jak te sprzedaże na żywo zamieniają się w ogromne wydarzenia kulturalne, które przynoszą wielki biznes sprzedawcom, twórcom i platformom.

Ale jak dotąd nie ma zbyt wielu dowodów na to, że model e-commerce na żywo sprawdzi się wszędzie. Jasne, QVC i Home Shopping Network odniosły kiedyś ogromne sukcesy w Stanach Zjednoczonych, a coraz więcej użytkowników kupuje produkty za pośrednictwem Instagrama, TikTok i YouTube, ale wiele platform próbowało sprawić, by zakupy na żywo działały i jak dotąd żadna nie odniosła sukcesu. Dodatkowo, w miarę rozwoju zakupów społecznościowych, konkurencja o to, aby być domem dla tych zakupów, będzie zacięta. Nawet Amazon jest duże inwestycje w strumienie zakupów!

Mimo to nie powinieneś wykluczać TikTok. Aplikacja nadal jest ośrodkiem kultury, w którym wiele osób spędza czas i coraz więcej pieniędzy. Nie można również kwestionować zaangażowania TikTok w ten pomysł: firma została budowanie i testowanie dedykowane doświadczenia zakupowe od ponad rokui jest obecnie testowanie zakładki TikTok Shop w aplikacji w Indonezji. Jeśli jakakolwiek firma może zrobić zakupy społecznościowe na żywo poza Azją, prawdopodobnie jest to TikTok. Ale to bardzo duże.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Sztuczna inteligencja Microsoftu to bot skonfigurowany do przetwarzania ściśle tajnych informacji

Dyrektor ds. technicznych ds. misji strategicznych i technologii firmy Microsoft, William Chappell, ogłosił, że wdrożył model wielkojęzykowy GPT-4 w odizolowanym, pozbawionym powietrza środowisku...

Microsoft twierdzi, że potrzebuje gier takich jak Hi-Fi Rush następnego dnia po zabiciu swojego studia

Dziś, dzień po ogłoszeniu przez Microsoft że zamknie cztery studia gierMatt Booty, szef Xbox Game Studios, spotkał się w ratuszu, aby omówić przyszłe...

Pierwsze bezprzewodowe słuchawki Sonos konkurujące z AirPods Max

Minęło dużo czasu od pierwsze plotki na temat Sonosafirma znana z głośnikipracując na słuchawkach. W ciągu ostatnich kilku miesięcy pogłoski te stały się...
Advertisment