Słyszeliśmy sporo o tym, jak modele iPhone’a 14 Pro sprzedają się lepiej niż reszta linii iPhone’a 14. Teraz pokaż konsultantów ds. łańcucha dostaw analityk Ross Young ma dodatkowe dane, tym razem skupione na dostawach iPhone’a 14 i iPhone’a 14 Pro w porównaniu do zeszłorocznej linii iPhone’a 13.
Najnowsze dane Younga opierają się na informacjach o łańcuchu dostaw dla zamówień paneli do końca listopada, co zasadniczo odnosi się do liczby paneli wyświetlaczy, które Apple zamówił u swoich dostawców, ponieważ wciąż dostosowuje i reorientuje produkcję iPhone’a 14. Może to służyć jako wskazówka, które modele Apple produkuje w odpowiedzi na dane dotyczące wczesnego zapotrzebowania.
Według danych zamówienia na panele do iPhone’a 14 Pro Max są o 18% wyższe niż zamówienia na iPhone’a 13 Pro Max w tym samym okresie ubiegłego roku. Tymczasem zamówienia na panele iPhone’a 14 spadły o 38% w porównaniu do iPhone’a 13 w tym momencie zeszłego roku.
Dane Younga pokazują również, jak popularny jest iPhone 14 Pro Max w tym roku, biorąc pod uwagę większość zamówień na panele wyświetlacza iPhone’a 14. W sumie łączne zamówienia paneli iPhone’a 14 w tym roku są nieco wyższe niż iPhone’a 13 w tym samym czasie w zeszłym roku, głównie ze względu na zwiększony popyt na iPhone’a 14 Pro Max.
Wreszcie dane pokazują, że zamówienia paneli iPhone 14 Plus są zauważalnie wyższe niż iPhone 13 mini. iPhone 14 Plus zostanie oficjalnie wprowadzony na rynek w przyszłym tygodniu 7 października, a zapasy w dniu premiery są nadal obfite.
Bloomberg ostatnio zgłoszone że Apple planował zwiększyć produkcję iPhone’a 14, gdy zbliżał się sezon świąteczny. Jednak ze względu na niższy niż oczekiwano popyt, Apple podobno wycofało się z tego pomysłu. Ming-Chi Kuo również wielokrotnie wskazał, że iPhone 14 Pro Max jest najpopularniejszym iPhonem Apple w tym roku.
FTC: Używamy automatycznych linków partnerskich do zarabiania. Więcej.
Sprawdź 9to5Mac na YouTube, aby uzyskać więcej informacji o Apple: