Naprawiono losowe awarie w DirectML.dll z Adobe Photoshopem. Naprawiono problemy z wydajnością monitorów VRR w Fusion 360. Naprawiono migotanie cieni przy „Jurassic World Evolution 2”. Niektóre aplikacje platformy UWP w systemie Windows 11 wykazują opóźnienia w G-SYNC, co zostało naprawione. Naprawiono błędy językowe w Panelu sterowania NVIDIA. Naprawiono nieprawidłowe wykrywanie zewnętrznych wyświetlaczy podłączonych przez klucze sprzętowe USB-C lub Thunderbolt w notebookach Razer. Symulator lotu MS wykazujący uszkodzenie tekstury po dłuższej rozgrywce, został naprawiony.
ŚCIĄGNIJ: NVIDIA GeForce 517,48 WHQL
Gra gotowa na Overwatch 2
Ten nowy sterownik Game Ready zapewnia najlepsze wrażenia z gry w dniu 0 dla Overwatch 2. Ponadto ten nowy sterownik Game Ready oferuje obsługę najnowszych wydań i aktualizacji, w tym dodanie technologii NVIDIA DLSS do Microsoft Flight Simulator.
Naprawiono problemy
- [Advanced Optimus] Ustawienie jasności nie jest poprawnie stosowane w niektórych notebookach Lenovo w dedykowanym trybie GPU [3795453]
- [Windows 10][Advanced Optimus]: W niektórych konfiguracjach notebooków opcja „Tylko GPU NVIDIA” nie jest zachowywana po ponownym uruchomieniu systemu [3794921]
- [Adobe Illustrator] Korzystanie z funkcji Redukcja szumów z ray tracingiem jest wyświetlane w pikselach [3709309]
- [Windows 11] Chaos Vantage nie uruchamia się po włączeniu NVLink [3652930]
- [Adobe Photoshop] Rozwiązuje losowe awarie w DirectML.dll [3749935]
- [Fusion 360] Rozwiązuje problemy z wydajnością podczas korzystania z monitorów o zmiennej częstotliwości odświeżania [3724711]
- W rzadkich przypadkach odtwarzanie wideo w przeglądarce może spowodować wyświetlenie kodu błędu: 0x116 [3508109]
- [Jurassic World Evolution 2] Gra może wyświetlać migotanie cieni [3682201]
- Natywna rozdzielczość nie jest dostępna w monitorach Samsung U28R55/ ASUS VG249Q1A [3703073] [3768670]
- [Windows 11] Niektóre aplikacje platformy UWP mogą wyświetlać opóźnienie, gdy G-SYNC jest ustawione na „Włącz G-SYNC dla trybu okienkowego i pełnoekranowego”, a „Synchronizacja pionowa” jest zmieniona z wartości domyślnej [3753141]
- Rozwiązuje nieprawidłowe sformułowania w Panelu sterowania NVIDIA -> Zarządzaj ustawieniami 3D -> Rozmiar pamięci podręcznej shaderów w języku niemieckim [3766571]
- Zewnętrzne wyświetlacze podłączone do niektórych notebooków Razer przez stacje dokujące/klucze sprzętowe USB-C/Thunderbolt nie są wykrywane [3690673]
- [Reallusion Hub] Aplikacja ulegnie awarii po uruchomieniu na komputerze PC przy użyciu procesora z ponad 32 procesorami logicznymi [3738397]
- [DirectX 12] Microsoft Flight Simulator może wyświetlać uszkodzone tekstury po dłuższej rozgrywce [3762763]
Znane problemy
- Włączanie i wyłączanie HDR w grze powoduje problemy ze stabilnością gry, gdy używana jest nienatywna rozdzielczość. [3624030]
- Filmy odtwarzane w Microsoft Edge mogą być wyświetlane na zielono, jeśli funkcja skalowania obrazu NVIDIA jest włączona po wznowieniu ze stanu hibernacji lub uruchomieniu przy użyciu funkcji fastboot. [3624218]
- [DirectX 12] Nagrania w trybie Shadowplay mogą być prześwietlone, gdy w ustawieniach wyświetlania systemu Windows włączono opcję Użyj HDR. [200742937]
- Monitor może chwilowo migotać po wybudzeniu z trybu uśpienia, jeśli włączone jest DSR/DLDSR. [3592260]
- [RTX 30 series] Niższa wydajność w Minecraft Java Edition. [3702953]
- [Forza Horizon 5] Tęczowe artefakty w grze po aktualizacji sterownika. [3685123]
- [Marvel Spider-Man Remastered] Krawędzie przerywników mogą być rozmyte, gdy włączony jest tryb DLSS na ultraszerokim monitorze [3734989]
- Dell XPS 9560 może ulec awarii i ponownie uruchomić się podczas korzystania z aplikacji komputerowych [3737715]