Dla twórców treści strach przed włamaniem i utratą dostępu do konta jest prawdziwym problemem. Cóż, izraelski startup Karb ma na to rozwiązanie dzięki polisom ubezpieczeniowym na Instagramie, według TechCrunch.
Z polisami zaczynającymi się od 8 USD miesięcznie, Notch zapewni Instagram ubezpieczenie konta dla twórców. Dla osób posiadających ubezpieczenie, jeśli twoje konto zostanie zhakowane i utracisz dostęp, Notch zapłaci ci stypendium i pomoże odzyskać kontrolę nad kontem.
TechCrunch przetestował przykładową polisę ubezpieczeniową Instagram, która jest wyceniana na 459 USD rocznej opłaty. Ubezpieczenie wypłaci twórcy 244 USD za każdy dzień, w którym nie będzie mógł wejść na swoje konto po włamaniu. Ponadto należy pamiętać, że zwrot kosztów rozpoczyna się dopiero po 48-godzinnym okresie oczekiwania. Zwroty mogą wynieść maksymalnie 22 000 USD rocznie. Notch weźmie pod uwagę różne metryki przy opracowywaniu zasad dla twórcy.
Analytics pomaga określić Twoją politykę
Notch bierze pod uwagę liczbę obserwujących, zaangażowanie, geografię odbiorców, sponsorowane posty i nie tylko, określając odpowiednią politykę dla twórcy Instagrama. Firma wykorzystuje te informacje, aby oszacować, ile pieniędzy twórca zarabia na każdym poście. Dzięki temu Notch może obliczyć miesięczną opłatę za ubezpieczenie na Instagramie.
Ubezpieczenie na Instagramie obejmuje tylko hacki
Kluczową cechą tej polityki jest to, że obejmuje ona tylko włamania. Niektórzy twórcy, zwłaszcza ci z marginalizowanych społeczności, stają w obliczu ukierunkowanego nękania na Instagramie, co czasami oznacza, że źli aktorzy będą masowo zgłaszać swoje konto bez powodu, powodując ich zbanowanie lub zawieszenie. W takich przypadkach, niezależnie od tego, czy zakaz jest zasłużony, czy nie, Notch nie pokryje utraty dochodów twórcy.
Twórcy treści kwalifikujący się do ubezpieczenia na Instagramie będą musieli mieć włączone uwierzytelnianie wieloskładnikowe (MFA).
Notch nie jest powiązany z Instagramem i dopiero w tym miesiącu wystartował. Nie było jeszcze żadnych przykładów z prawdziwego świata. Jednak dla tych, których konto na Instagramie opłaca rachunki, posiadanie zasięgu może być dla Ciebie opłacalne.
FTC: Używamy automatycznych linków partnerskich do zarabiania. Więcej.
Sprawdź 9to5Mac na YouTube, aby uzyskać więcej informacji o Apple: