Twórcy Cities: Skylines 2 przepraszają za słabą wydajność komputera


Kilka miesięcy po wydaniu, Miasta: Skylines 2 deweloperzy Colossal Order i wydawca Paradox Interactive przeprosili za zły stan gry i jej niedawnego DLC, Właściwości plażya także brak aktualizacji rozwiewających obawy graczy dotyczące wydajności i braku zawartości.

„Widzimy i rozumiemy rozczarowanie, które wielu z Was wyraziło po wydaniu albumu Miasta: Skylines II oraz niedawne wydanie Beach Properties. Prosiliśmy o waszą cierpliwość i wsparcie, i okazaliście je. W zamian cię zawiedliśmy. Pomyśleliśmy, że możemy nadrobić niedociągnięcia gry w nierealistycznym terminie i pospiesznie wypuściliśmy DLC, które nie powinno było zostać opublikowane w obecnej formie. Bardzo nam za to wszystko przykro” – napisali we wspólnym oświadczeniu dyrektor generalna Colossal Order Mariina Hallikainen i zastępca dyrektora generalnego Paradox Mattias Lilja. opublikował go na forum Paradoxu w czwartek.

W odpowiedzi deweloperzy zwrócą pieniądze osobom, które kupiły Właściwości plażyi zmieni pakiet na darmowe DLC. Gracze w wersji Ultimate Edition nie otrzymają zwrotu pieniędzy, ale otrzymają trzy dodatkowe pakiety twórców i trzy stacje radiowe.

Miasta: Skylines 2 został wydany w październiku 2023 r. i w chwili pisania tego tekstu ma ponad 2300 „w większości negatywnych” recenzji na Steamie, przy czym większość krytycznych uwag dotyczy słabej wydajności komputera. Raporty IGN że zaraz po premierze gracze zauważyli, jak trudno było grać w grę na komputerach PC, nawet z mocnymi specyfikacjami, takimi jak te z najnowszymi kartami graficznymi Nvidia. Kiedy przed premierą ujawniono zalecane specyfikacje, pojawiło się również wiele pytań ze strony graczy. Chwila Miasta: Skylines zawsze była grą energochłonną, a zachęcanie graczy, aby grali w nią wyłącznie na komputerach PC z nowszymi częściami, wymagało wiele.

Pomimo opinii graczy, Colossal Order i Paradox posunęły się naprzód wraz z wydaniem. „Nadal myślimy o długoterminowym projekcie, wydanie teraz jest najlepszym rozwiązaniem. Jesteśmy dumni z wyjątkowej rozgrywki i funkcji w Miasta: Skylines IIi naprawdę wierzymy, że oferuje wspaniałe wrażenia, które sprawią ci przyjemność” wpis na forum przeczytany na krótko przed premierą gry.

Reklama

Zdjęcie: Colossal Order/Paradox Interactive

Podczas gdy Colossal Order wypuszczało cotygodniowe łatki aż do listopada, ogłoszono to wówczas że studio nadal będzie pracować nad ulepszeniami wydajności i poprawkami błędów, ale skupi się na DLC. The Właściwości plaży płatne DLC wydane w marcu, wprowadzające do gry strefy nabrzeża, co spotkało się z ostrymi reakcjami ze strony graczy. Ma obecnie „w przeważającej mierze negatywną” ocenę na Steamie, a gracze zauważają brak znaczących dodatków i komentują, że programiści powinni byli skupić się na naprawieniu głównej gry, zanim zaczną pracować nad płatnymi dodatkami. Nowe oświadczenie wydaje się rozwiać te obawy.

„Patrząc w przyszłość, chcemy również dokonać natychmiastowych i znaczących zmian w sposobie, w jaki podchodzimy do tworzenia gry i naszej komunikacji z wami” – czytamy w oświadczeniu. „W nadchodzących miesiącach skoncentrujemy się na dodatkowych bezpłatnych łatkach i aktualizacjach gier, zanim Colossal Order poświęci czas na nową płatną zawartość”, dodając, że Most i porty ekspansję przesunięto na rok 2025.

Problemy rozwojowe doprowadziły również do przesunięcia wydań konsolowych na PlayStation 5 i Xbox Series X na wiosnę 2024 r., a w nowym oświadczeniu ogłoszono, że opóźnienie zostało przedłużone do października 2024 r.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

T-Mobile jest właścicielem Mint Mobile – The Verge

T-Mobile sfinalizował przejęcie Mint Mobile, operatora będącego częściowo własnością Ryana Reynoldsa. W aktualizacja w środęT-Mobile twierdzi, że Mint Mobile będzie w dalszym...

Sins of a Solar Empire II ukaże się na platformie Steam latem tego roku

Walka o galaktyczną dominację trwa, a Stardock i Ironclad Games wydadzą Sins of a Solar Empire II na Steam tego lata. Sins...

Stanowisko testowe: nowy, ultrakompaktowy 1-calowy przetwornik kompresyjny DE350-8 firmy B&C Speakers

To stanowisko testowe charakteryzuje się ultrakompaktowym przetwornikiem kompresyjnym (o średnicy poniżej 60 mm) wraz z tubą pokrywającą głośniki B&C Speakers ME10v2 90°x60°. ...
Advertisment