Twitter podobno chce 1000 $ miesięcznie za weryfikację marek


Twitter chce zarobić na firmach na platformie, pobierając od nich 1000 USD miesięcznie za utrzymanie ich złotych znaczników wyboru, zgodnie z raport z Informacja. Jak zauważył o Informacjamarki, które nie zapłacą 1000 USD miesięcznie, stracą swoje złote odznaki, chociaż nie jest jasne, kiedy to się stanie.

Wewnętrzne wiadomości oglądane przez outlet ujawniają również, że Twitter chce pobrać dodatkową opłatę w wysokości 50 USD miesięcznie za dodanie odznak do każdego konta powiązanego z firmą. Jest to zgodne ze zrzutem ekranu opublikowane przez konsultanta ds. mediów społecznościowych Matta Navarręktóry pokazuje coś, co wydaje się być e-mailem między menedżerem produktu na Twitterze, Evanem Jonesem, a nienazwaną firmą.

„Jako subskrybent wczesnego dostępu otrzymasz złoty znacznik wyboru dla swojej organizacji i odznaki afiliacyjne dla jej współpracowników” – czytamy w e-mailu. „Jeśli chcesz subskrybować, Verified for Organizations kosztuje 1000 USD miesięcznie i 50 USD za dodatkowy uchwyt stowarzyszony miesięcznie z jednym miesiącem bezpłatnych powiązań”.

Twitter wyprzedził swoje złote odznaki Weryfikacja dla organizacji program (dawniej Blue for Business), który pozwala firmom „sprawdzić i wyróżnić się na Twitterze”. Pozwala także firmom dodawać odznaki przedstawiające miniaturowe wersje ich zdjęć profilowych na Twitterze do kont należących do pracowników, kadry kierowniczej i wszystkich innych osób związanych z marką, podobnie jak małe logo Twittera na Twitterze Menedżer produktu Profil Esther Crawford.

Navarra później kontynuował kolejny zrzut ekranu bezpośredniej wiadomości między inną firmą a menedżerem produktu na Twitterze, który po raz kolejny potwierdza stawkę 1000 USD miesięcznie. Twitter nadal oficjalnie nie ujawnił żadnych informacji o cenach subskrypcji Verification for Organization i zaczął oferować wczesny dostęp do programu w zeszłym miesiącu. Firma nie odpowiedziała od razu Krawędźprośba o komentarz, ponieważ firma nie ma już zespołu ds. komunikacji.





Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Nowe przepisy UE skupiają się na problemie podróbek mody Shein

Firma z branży szybkiej mody zgłosiła, że ​​ma w UE średnio miesięcznych użytkowników ponad 45 milionów, dzięki czemu zyskała miano „bardzo dużej platformy...

Jak uprawiać ziemię w Manor Lords

Rolnictwo W Panowie dworscy Zrozumienie tego wymaga dużo pracy i trudno jest sprawić, by działało poprawnie. Jest wiele do...

Program dla Poczty był „farsą”, która nigdy nie przewidywała wypłat dużych odszkodowań

Poczta nigdy nie zamierzała wypłacać dużych sum pieniędzy w ramach zadośćuczynienia finansowego byłym kierownikom poczty dotkniętym problemami z oprogramowaniem księgowym. Podczas ostatniego Skandal na...
Advertisment