TikTok dodaje etykietę „wygenerowaną przez sztuczną inteligencję” do treści stron trzecich ze znakiem wodnym


TikTok już automatycznie stosuje tag „wygenerowany przez sztuczną inteligencję” do treści na swojej platformie utworzonych przy użyciu narzędzi AI TikTok, a ta sama etykieta będzie teraz stosowana do treści tworzonych na innych platformach. Teraz TikTok wykryje, kiedy na jego platformę przesyłane są obrazy lub filmy zawierające znaczniki metadanych wskazujące na obecność treści generowanych przez sztuczną inteligencję, i twierdzi, że jest to pierwsza platforma mediów społecznościowych obsługująca nowe dane logowania do treści.

Obsługa opracowanego przez firmę Adobe systemu tagowania (który został dodany do narzędzi takich jak Photoshop i Firefly) jest dostępna w ramach współpracy TikTok z inicjatywą Adobe Content Authenticity Initiative (CAI) oraz Koalicją na rzecz pochodzenia i autentyczności treści (C2PA).

TikTok pisze, że obsługa poświadczeń treści przejdzie „wdrożenie wielofazowe” na platformie. Pierwszym krokiem firmy jest rozpoczęcie automatycznego oznaczania przesłanych plików wygenerowanych przez sztuczną inteligencję, które zawierają już dane uwierzytelniające treści. Następnym krokiem jest dodanie tagów do treści wygenerowanych przy użyciu efektów AI TikTok, które pozostają na miejscu, nawet jeśli treść zostanie pobrana w celu opublikowania w innym miejscu.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Upadek byłej księży i ​​szefowej poczty Pauli Vennells

Była dyrektor naczelna Poczty Paula Vennells odeszła z organizacji z ogromną wypłatą i tytułem CBE, ale straciła łaskę po ujawnieniu tuszowania jej zegarka. Od...

MSI rozpocznie certyfikację swoich zasilaczy w zakresie wydajności PPLP ATX 3.0

MSI, wiodąca na świecie marka sprzętu komputerowego do gier, ma przyjemność ogłosić, że MAG A1000GL PCIE5 i MAG A850GL PCIE5 to jedne z...

Jak wynika z dochodzenia, dyrektorzy urzędów pocztowych powrócili do Fujitsu, gdy projekt IBM stał się skomplikowany

IBM był o krok od przejęcia od Fujitsu roli głównego dostawcy systemów dla Urzędu Pocztowego, dopóki złożoności nie zmusiły „zaniepokojonego” Urzędu Pocztowego do...
Advertisment