Apple nie zgłasza żadnych danych dotyczących abonentów dla Apple TV+, chociaż firma to zrobiła wczoraj to potwierdź ten premiera Ted Lasso Sezon 2 ustanowił nowy rekord oglądalności. Ale już, Aksjos ma dodatkowe dane na temat liczb stojących za debiutem Ted Lasso Sezon 2.
Według danych Parrot Analytics dostarczane wyłącznie do Aksjos, pierwszy odcinek Ted Lasso sezon 2 był drugim najbardziej rozchwytywanym cyfrowym oryginałem w Stanach Zjednoczonych, po serii Disney+ trail Loki. Jak wyjaśnia raport, popyt jest „zastrzeżonym miernikiem używanym przez firmę Parrot do pomiaru apetytu widzów na treści telewizyjne” i często jest „głównym wskaźnikiem wzrostu liczby abonentów”.
Kiedy Ted Lasso zadebiutował w zeszłym roku, zdobywając 3,5% udziału w globalnym popycie wśród usług przesyłania strumieniowego, ale sezon 2 w tym roku zwiększył ten udział do 54%.
Inne ciekawostki w Aksjos raport zawiera:
- Ted Lasso był ósmym najbardziej rozchwytywanym programem w ten weekend, z 40-krotnie większym popytem niż przeciętny program w USA.
- Ted Lasso był 18. najbardziej rozchwytywanym programem i siódmym najbardziej rozchwytywanym programem cyfrowym na świecie.
- Sezon 2 zadebiutował 39 razy większym popytem niż przeciętny program w USA, ponad 20 razy większym niż w sezonie 1.
- Sezon 2 zadebiutował z 41-krotnym popytem na przeciętny program na całym świecie, ponad 80 razy większym niż w sezonie 1.
Apple poinformuje dziś o swoich zarobkach za trzeci kwartał i chociaż spodziewamy się, że firma będzie reklamować sukces Ted Lasso i innych oryginałów Apple TV+, nie oczekujemy żadnych twardych danych. Sprawdzić pełny raport na Aksjos po więcej ciekawostek Parrot Analytics.
Ted Lasso sezon 2 jest dostępne do przesyłania strumieniowego na Apple TV+ nowe odcinki pojawiają się co tydzień.
FTC: Używamy automatycznych linków partnerskich do zarabiania. Więcej.
Sprawdź 9to5Mac na YouTube, aby uzyskać więcej informacji o Apple: