Firma Standard Life Assurance zakończyła projekt wirtualizacji komputerów stacjonarnych o nazwie Office in a Box, który zapewnia dostęp do aplikacji dla 4500 pracowników w Szkocji.
Standard Life jest częścią Grupy Phoenix i ma centralę operacyjną w Edynburgu. Większość zespołów operacyjnych obsługujących klientów działa w biurach i używa komputerów stacjonarnych z dwoma monitorami do zarządzania emeryturami, inwestycjami i kontami. W odpowiedzi na pandemię firma musiała szybko skonfigurować swoje zespoły w Edynburgu do efektywnej pracy z domu.
Kevin McVitie, technik w dziale usług IT w Phoenix Group, powiedział: „Kiedy zaczęliśmy zastanawiać się, jak dostarczyć WFH [work from home]rozważaliśmy zakup większej liczby laptopów. Firma liczyła około 1200 pracowników, ale aby obsłużyć 4500 pracowników, z trudem kupowaliśmy więcej, biorąc pod uwagę zwiększone zapotrzebowanie na laptopy ze strony organizacji na całym świecie. A ponieważ wielu pracowników nie miało odpowiednich punktów końcowych w domu, skłoniło nas to do przyjrzenia się, w jaki sposób moglibyśmy zmienić przeznaczenie naszej istniejącej linii komputerów, które teraz bezczynnie leżały w biurze”.
Zamiast kupować nowy laptop lub sprzęt komputerowy, aby zapewnić komputery dla personelu pracującego w domu, Standard Life Assurance zdecydowało się wdrożyć pakiet technologii komputerowych użytkowników końcowych firmy IGEL, aby przekształcić komputery stacjonarne w centrali firmy w urządzenia dla pracowników domowych. Umożliwiło to szybką zmianę przeznaczenia istniejących komputerów biurowych.
IGEL OS skutecznie przekształciło komputery biurowe w „zamknięte” punkty końcowe, które następnie łączą się z Citrix Workspace. Pracownicy centrali zostali wyposażeni w komputer stacjonarny z systemem IGEL OS, dwa monitory, klawiaturę, mysz, kabel Ethernet i zestaw słuchawkowy. Do niektórych pracowników zostały również wysłane punkty końcowe IGEL multimedia UD3 z wbudowanym Wi-Fi.
John Kerr, starszy kierownik ds. dostaw w dziale usług IT w Phoenix Group, powiedział: „W przypadku normalnych projektów informatycznych na dużą skalę możemy potrzebować kilku miesięcy na uzgodnienie wymagań, przegląd rynku, zbudowanie rozwiązania oraz przeprowadzenie testów operacyjnych i testów dla użytkowników końcowych. Odpowiadając na koronawirusa, wiedzieliśmy, że mamy tylko tygodnie, aby być gotowym do uruchomienia, dlatego wpadliśmy na pomysł Office in a Box”.
Aby ułatwić wdrożenie WFH, powiedział Kerr, Brama chmury IGEL służył do łączenia i zarządzania wszystkimi urządzeniami domowymi, które nie są podłączone bezpośrednio do sieci firmowej. McVitie dodał: „Wcześniej korzystaliśmy z Cloud Gateway, więc wiedzieliśmy, że platforma działa dobrze i w połączeniu z systemem IGEL OS byliśmy pewni, że możemy tak szybko i niezawodnie wdrożyć pakiet Office in a Box dla firmy”.
Standardowe ubezpieczenie na życie wykorzystał pakiet IGEL Universal Management Suite do zarządzania i zapewniania widoczności, na których użytkownicy są zalogowani oraz do wprowadzania zmian w systemie. Dzięki obsłudze przez system IGEL protokołu Citrix HDX, który umożliwia przesyłanie strumieniowe wideo w jakości HD do zdalnych pulpitów, firma była również w stanie zapewnić współpracę wideo zespołowi zdalnemu.