Samochody byłyby zobowiązane do utrzymywania radia AM na mocy nowej ponadpartyjnej ustawy


Producenci samochodów byliby zobowiązani do utrzymywania radia AM w swoich pojazdach na mocy nowego, ponadpartyjnego, dwuizbowego projektu ustawy wprowadzonego dzisiaj. Ustawa została wprowadzona w odpowiedzi na m.in coraz większa liczba pojazdów bez technologii transmisji radiowej pierwszej generacji.

Ustawa, zatytułowana Ustawa AM dla każdego pojazdu, nakazywałaby Narodowej Administracji Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (NHTSA) wydanie przepisu, który „wymaga od producentów samochodów utrzymywania radia AM w swoich pojazdach bez oddzielnej lub dodatkowej opłaty, opłaty lub dopłaty. ” Przed nową zasadą NHTSA producenci samochodów sprzedający pojazdy bez radia AM musieliby ujawnić ten fakt potencjalnym klientom. A Government Accountability Office miałoby za zadanie zidentyfikować alternatywne metody komunikacji, które mogłyby dorównać skuteczności radia AM w przypadku alarmów awaryjnych.

Ustawa ma ponadpartyjną grupę sponsorów, na czele której stoi niewiarygodnie dziwna para Sens. Ed Markey (D-MA) i Teda Cruz (R-TX). Obaj senatorowie mówią, że martwią się, że powolny upadek radia AM może utrudnić nadawanie informacji alarmowych podczas klęski żywiołowej lub innych powiązanych wydarzeń.

„Producenci samochodów nie powinni wyłączać radia AM w nowych pojazdach ani umieszczać go za kosztowną cyfrową zaporą” – powiedział Markey w oświadczeniu. Cruz nazwał radio AM „krytycznym bastionem demokracji”.

Producenci samochodów rezygnują w szczególności z radia AM w swoich pojazdach elektrycznych, powołując się na możliwe zakłócenia elektromagnetyczne w układzie napędowym pojazdu elektrycznego. Markey zauważa, że ​​8 na 20 producentów samochodów, którzy odpowiedzieli na prośbę o udzielenie informacji, stwierdziło, że produkuje pojazdy elektryczne bez możliwości korzystania z radia AM.

Najnowszym modelem, który trafił do salonów bez technologii transmisji radiowej pierwszej generacji, jest Ford Mustang 2024. Rzeczywiście, Ford był jedną z ośmiu firm, które zasadniczo uznały radio AM za przestarzałą technologię w odpowiedzi na reklamację Markeya. Wniosek o udzielenie informacji.

Reklama

Producenci samochodów rezygnują w szczególności z radia AM w swoich pojazdach elektrycznych, powołując się na możliwe zakłócenia elektromagnetyczne

Inne to BMW, Mazda, Polestar, Rivian, Tesla, Volkswagen i Volvo, z których wszystkie twierdzą, że radio AM jest niekompatybilne z pojazdami elektrycznymi, powołując się na zakłócenia elektromagnetyczne z układu napędowego. Rzeczywiście, Tesla przedstawiła ten sam argument, kiedy usunęła radio AM ze swoich pojazdów w 2018 roku.

AM, co oznacza modulację amplitudy, różni się od FM, czyli modulacji częstotliwości, w oparciu o sposób modulacji lub zmiany fali nośnej. W przeciwieństwie do częstotliwości, na amplitudę może wpływać hałas emitowany przez urządzenia elektryczne, w tym smartfony, telewizory, komputery i tak, pojazdy elektryczne. Problem polega na tym, że zakłócenia są odbierane przez radio, co może prowadzić do zniekształceń i trzasków.

Producenci samochodów na ogół postrzegają radio AM jako przestarzałą technologię, argumentując, że istnieją inne technologie, takie jak strumieniowanie w Internecie, radio HD dostarczane na pasmach FM lub niektóre aplikacje, które dostarczają treści AM, które zrekompensują brak radia AM w pojazdach.

Ale Markey, Cruz i ich kohorta twierdzą, że radio AM jest niezastąpione. Radio AM działa na niższych częstotliwościach i dłuższych falach, umożliwiając mu przechodzenie przez obiekty stałe i przemieszczanie się dalej niż inne fale radiowe, co jest cechą niedostępną dla transmisji FM. W rezultacie krajowy zintegrowany system ostrzegania i ostrzegania publicznego FEMA, za pośrednictwem którego FEMA przekazuje społeczeństwu krytyczne ostrzeżenia dotyczące bezpieczeństwa, działa za pośrednictwem stacji radiowych AM.

„Myślę, że jeśli Elon Musk ma wystarczająco dużo pieniędzy, aby kupić Twittera i wysłać rakiety w kosmos, może sobie pozwolić na włączenie radia AM do swoich Tesli” – powiedział kongresman Josh Gottheimer (D-NJ). „Zamiast tego Elon Musk i Tesla oraz inni producenci samochodów narażają bezpieczeństwo publiczne i reagowanie kryzysowe”.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

How to prepare for Destiny 2: The Final Shape

Preparing for The Final Shape, Destiny 2’s upcoming expansion that will serve as the finale of the Light and Darkness saga,...

Light Phone 2, retrospektywa jednego roku

Pierwszy raz użyłem tzw Lekki telefon 2GPS, pojechałem do Los Angeles na randkę. Skończyło się na tym, że zaparkowałem w czerwonej strefie...

Native Union wprowadza na rynek najcieńszy magnetyczny power bank o pojemności 5000 mAh dla iPhone’a

Firma Native Union wypuściła dziś na rynek swoje najnowsze akcesorium do iPhone'a (Re)Klasyczny Power Bank. Firma chce wyróżnić się na tle konkurencji...
Advertisment