Podobno ambitna nowa gra Kena Levine’a znajduje się w piekle rozwoju


BioShock twórczy lider Ken Levine podobno ma kłopoty. Według Bloomberga Jason Schreier, studio Levine’s Ghost Story Games i jego długo oczekiwany debiut był nękany przez zmieniające się cele projektowe i zbyt ambitną wizję. Nie jest to nowa krytyka Levine’a, ale sugeruje, że prawie ośmioletni okres oczekiwania na grę może niedługo się skończyć i wskazuje na pewne szczegóły dotyczące tego, co faktycznie robi Ghost Story.

Historia Schreiera wskazuje, że Ghost Story, oddział Take-Two Interactive, w którym pracują byli członkowie dawnego studia Irrational, firmy Levine, miał pierwotnie wydać małą grę w 2017 roku. strzelanka sci-fi osadzony na „tajemniczej stacji kosmicznej”, gdzie trzy frakcje odpowiadałyby na poczynania gracza. (Dopóki Bloomberg porównuje to do BioShock, ustawienie brzmi podobnie do wcześniejszej kosmicznej horroru Levine’a Wstrząs systemowy 2.) Ale zakres projektu był pozornie większy niż 30-osobowy zespół mógł sobie poradzić, w tym „skomplikowany system dialogów, który zmieniałby się w zależności od wyborów graczy”. Od 2022 roku projekt był wielokrotnie uruchamiany ponownie i nadal nie ma nazwy ani daty wydania.

Według Bloomberg, część opóźnienia wynika ze stylu zarządzania rtęcią i perfekcjonizmu Levine’a. Lubić poprzednie relacje z jego czasu w Iracjonalnym, opisuje miejsce, w którym projekty zostałyby nagle przerobione lub złomowane po miesiącach pracy. Jedna z anegdot opisuje członków studia żartujących o przekonaniu Levine’a do przyjęcia ich pomysłów za pomocą „Kencepcji”, nawiązania do sztucznie zasianych myśli w książce Christophera Nolana. Początek. Otwarta oś czasu premiery najwyraźniej była mieczem obosiecznym, a Levine podobno powiedział, że bieżący budżet studia jest „błędem zaokrąglenia” w operacji Take-Two, co może spowodować, że proces rozwoju gry będzie trwał w nieskończoność.

Ale główna misja Ghost Story zawiera również pewne wbudowane napięcie. Studio rosła obok Levine’a fascynacja „narracyjnymi Legos”, jego określenie na rodzaj generowanego proceduralnie dramatu wyprodukowanego przez Śródziemie: Cień Mordoru System Nemezis lub kilka ostatnich gier niezależnych. (Ten Bloomberg raport wspomina również o grach generowanych proceduralnie Martwe komórki oraz Dranie Pustki jako potencjalne inspiracje).

ten BioShock tymczasem franczyza przebiegała bez Levine’a — chociaż pojawiła się również nowa rata był w fazie rozwoju przez jakiś czas bez żadnego wydania w zasięgu wzroku. Niepowiązany Wstrząs systemu następna kontynuacja i jeszcze bardziej torturowany plan rozwoju.

Wstrząs systemowy 2 pomógł zdefiniować wciągająca symulacja, gatunek, który dawał graczom poczucie wolnego wyboru dzięki wszechstronnym, ale często starannie wykonanym systemom. Jest to styl, który wydaje się gotowy do eksperymentu z nieskończenie generowanym konfliktem, zwłaszcza w połączeniu z miłością Levine’a wzniosłych, ścierających się ruchów filozoficznych. Ale na razie te starcia najwyraźniej mają miejsce również w studiu.

Reklama



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

26 kwietnia 2024 r. — Najnowsze informacje na temat możliwego zakazu TikTok w USA

Posłuchaj podsumowania najważniejszych artykułów dnia z 9 do 5Mac. Dostępny jest 9to5Mac Daily w iTunes i aplikacji Podcasty firmy Apple, Zszywacz, Dostroić,...

A multi-cam home studio powered by MacBook Pro & Thunderbolt

After years of waffling, I decided that it was time to update my workspace to be more friendly to on-camera work, reviews, tutorials,...

Sprzedałem MacBooka i teraz przesiadłem się na komputer stacjonarny

Kiedy MacBooki Air M3 ukazał się w zeszłym miesiącu, zrobiłem stary, dobry podwójny facepalm, z którego kapitan Picard byłby dumny. The kształt...
Advertisment