Osłabienia Dragon’s Dogma 2 Dragonsplague — czy Capcom uległ fanom?


Firma Capcom wydała aktualizację łatki dla Dogmat smoka 2 to łagodzi zagrożenie Smocza Plagachoroba wirusowa, którą mogą zarazić się — i przenieść z gry jednego gracza do gry — przez pionki, czyli członków drużyny kontrolowanej przez sztuczną inteligencję.

Zainfekowane pionki wykazują oznaki choroby, stają się agresywne i nieposłuszne, a ich oczy świecą na czerwono. Ostatecznie, gdy gracz odpoczywa w gospodzie, pionek przekształca się w cienistego smoka, który to potrafi wymazać całe miasta pełne kupców i zleceniodawców zadań. Ponieważ gracz właśnie zapisał stan gry w gospodzie, nie ma możliwości cofnięcia zapisu gry. (Jednak miasta najwyraźniej z czasem ponownie się zaludniają.)

Kiedy po marcowej premierze gry zaczęły na dobre uderzać fale Dragonsplague, niektórzy gracze byli zszokowani i zirytowani zniszczeniami, jakie dokonały się w ich zapisach gry — pomimo częstych ostrzeżeń gry o poważnym zagrożeniu ze strony tej choroby. To był kolejny przykład tzw najwyraźniej celowe odepchnięcie przeciwko graczom w Dogmat smoka 2projekt gry, taki jak brak możliwości szybkiej podróżyoraz sposób oszczędzania, który sprawia, że ​​trudno jest po prostu cofnąć pecha.

Wygląda jednak na to, że Capcom przyznaje teraz, że w tym jednym przypadku gracze mogli mieć rację. w Opis zmian w przypadku nowej aktualizacji twórca zauważa, że ​​zmniejszyła ona częstotliwość infekcji Dragonsplague i ułatwiła dostrzeżenie oznak infekcji — na przykład sprawiając, że świecące oczy pionków są bardziej zauważalne.

Czy to przypadek, że twórcy kapitulują przed głośnymi skargami części swoich fanów i narażają na szwank swoją pierwotną wizję, jak w przypadku niesławnej porażki Efekt Masowy 3‘wysyłanie? Być może po części o to chodzi, ale jest też możliwe, że Capcom naprawdę nie zamierzał zniszczeń na taką skalę, jak Dogmat smoka 2 społeczność widziała.

Gra odniosła sukces sprzedażowy – stwierdził Capcom sprzedał się w 2,5 milionach egzemplarzy w ciągu pierwszych dwóch tygodni — i być może wskaźnik infekcji Dragonsplague nie był odpowiednio dostosowany do odbiorców tej wielkości. Ponadto, chociaż Capcom twierdzi, że ułatwiło to wykrywanie oznak choroby, nie wspomina o łagodzeniu konsekwencji pozostawienia jej bez kontroli, tak aby nieuważni gracze nadal mogli stawić czoła masakrze NPC w swoich grach. Zespół programistów nie zrezygnował jeszcze z innych systemów, które przyprawiały graczy o smutek, takich jak koszt i niedobór przedmiotów szybkiej podróży. Znaki wskazują, że jest to zamierzona zmiana równowagi.

Reklama

W innym miejscu łatki Capcom podjął szereg kroków, aby pionki, mówiąc wprost, były mniej irytujące. Pionki będą teraz spadać z klifów i rzadziej się powtarzać, będą utrzymywać rozmowę na temat, faktycznie prowadzić gracza, gdy mu to zaoferuje, i szybciej reagować na polecenia pomocy, gdy gracz jest trzymany przez wroga.

Aha, i zdobyte już skrzynie ze skarbami nie będą już wyświetlane na minimapie.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Warren Buffett wyprzedaje 115 milionów akcji AAPL

Konglomerat ujawnił w ten weekend, że należąca do Warrena Buffetta Berkshire Hathaway sprzedała około 13% swoich udziałów w Apple w pierwszym kwartale 2024...

Czy Apple TV+ przeżywa kryzys jakości?

Kiedy Apple po raz pierwszy wkroczyło na rynek transmisji strumieniowej telewizji, zaprezentowało wyjątkowe podejście. Nie skupiano się na tworzeniu jak największej ilości...

Najnowszy zwiastun Star Wars Acolyte zdaje się ujawniać największe zło serialu

Najnowsza wersja Disneya Gwiezdne Wojny pokazywać, Akolitapojawi się już za miesiąc w Disney Plus, a najnowszy zwiastun sugeruje, że serial będzie nawiązywał do...
Advertisment