Ocena jest dostarczana przez Mosyle, lider w nowoczesnym zarządzaniu urządzeniami mobilnymi (MDM) i zabezpieczeniach dla klientów korporacyjnych i edukacyjnych Apple. Ponad 28 000 organizacji wykorzystuje rozwiązania Mosyle do automatyzacji wdrażania, zarządzania i bezpieczeństwa milionów urządzeń Apple każdego dnia. Zamów DARMOWE konto już dziś i odkryj, jak możesz włączyć autopilot swojej floty Apple w cenie, w którą trudno uwierzyć.
Kiedy zbliżamy się do nowego roku, dużo myślałem o tym, gdzie siedzi Apple ze swoją strategią K-12. Dyskusja wokół technologii w edukacji rozwijała się przed COVID-19 i nadal ewoluuje po COVID-19. Kiedy myślę o tym, gdzie Apple siedzi w K-12, widzę rażącą słabość: firma potrzebuje taniego 12,9-calowy iPad pakiet z Etui w stylu Magic Keyboard.
O dokonywaniu oceny: Dzięki swojemu doświadczeniu we wdrażaniu i zarządzaniu setkami komputerów Mac i setkami iPadów, Bradley przedstawi sposoby, w jakie produkty Apple działają na dużą skalę, historie z okopów zarządzania IT w edukacji oraz sposoby, w jakie Apple może ulepszyć swoje produkty dla studentów.
Kiedy myślę o uczniach korzystających z urządzeń dzień po dniu, widzę rażące słabości w niskich kosztach Apple iPada Dziś. Wada nie ma nic wspólnego z mocą wewnątrz iPada, ale raczej z wielkością ekranu. Ekran o przekątnej poniżej 10 cali będzie trudny w użyciu przez dłuższy czas przy wielozadaniowości (używając go jako tradycyjnego laptopa).
Tworzenie edukacyjnego pakietu iPada
Strategia Apple dotycząca większych iPadów polegała na wykorzystaniu ich do zwiększania mocy iPada i w ten sposób stworzyła linię iPadów Pro. Dla większości ludzi to nie moc jest powodem, dla którego otrzymują 12,9-calowego iPada Pro, ale raczej rozmiar ekranu. Chciałbym zobaczyć, jak Apple tworzy nową strategię łączenia dla swojego iPada zorientowanego na K-12.
Chciałbym zobaczyć pakiet iPada za 499 USD z 12,9-calowym iPadem i Magic Keyboard dołączonymi do każdego urządzenia. Moc i technologia tego iPada będą musiały zostać zmniejszone, aby Apple mogło wysłać produkt w tym przedziale cenowym, ale wierzę, że byłoby to potężne urządzenie K-12.
Obecnie wdrożenie iPada Pro 12,9” i klawiatury Magic Keyboard w klasie jest po prostu zbyt kosztowne. Apple nie ma ceny porównywalnej z 13-calowym Chromebookiem, ale musi znaleźć się na polu walki z urządzeniem o porównywalnym sprzęcie.
iPadOS w klasie
Nadal uważam, że iPadOS to jedna z najpotężniejszych opcji, ale ChromeOS nadal jest godnym konkurentem. Im więcej myślę o środowisku edukacyjnym, w którym chcę, aby moje dzieci dorastały, tym bardziej podoba mi się iPadOS. Nie chcę, żeby moje dzieci wpatrywały się w komputer przez osiem godzin dziennie – mają na to resztę życia. iPad to urządzenie towarzyszące w klasie. Laptop jest centralnym punktem w klasie.
iPad o przekątnej 12,9 cala z przystawką w stylu Magic Keyboard w cenie 499 USD byłby doskonałym urządzeniem dla szkół do budowania strategii technologicznej. Zyskaliby to, co najlepsze w iPadzie z większym ekranem za cenę, którą zatwierdzi dyrektor finansowy.
FTC: Używamy automatycznych linków partnerskich do zarabiania pieniędzy. Jeszcze.
Sprawdź 9to5Mac na YouTube, aby uzyskać więcej informacji o Apple: