Nowe codzienne gry LinkedIn są zaskakująco przyjemne w graniu


Żartuję! Ale muszę się do czegoś przyznać: ostatnio codziennie wchodzę na LinkedIn i świetnie się bawię. W zeszłym tygodniu firma ogłosiła, że ​​tak dodanie trzech gier do swojej aplikacji, zarówno na komputerze, jak i na urządzeniu mobilnym, jako nagi chwyt zaręczynowy mający na celu nakłonienie Cię do codziennego otwierania aplikacji. Przykro mi to mówić, ale to działa.

Nazywa się trzy gry Sprecyzować, Wspinaczka przełajowaI Królowe. Sprecyzować jest w zasadzie New York TimesaKategorie gra, ale na odwrót: gra daje ci przedmioty i musisz odgadnąć kategorię. Wspinaczka przełajowa jest jak Czasy‘ mini krzyżówka z tą niespodzianką, że musisz następnie ułożyć odpowiedzi w drabince słów. I Królowemoja ulubiona z trzech gier – i prawdopodobnie najtrudniejsza – to w pewnym sensie a Saper-y grają w sudoku, w którym musisz umieścić hetmana w każdym rzędzie, kolumnie i kolorze, tak aby nie nachodziły na siebie. (To niezwykłe i niemal bezwstydne, jak uważnie LinkedIn śledzi Czasyformuła. Daj mi kilka tygodni, a jestem pewien, że coś się zmieni Wordle i pełna krzyżówka gdzieś tutaj.)

Trzy gry LinkedIn — Królowew środku jest najtrudniej.
Zdjęcie: David Pierce / The Verge

Możesz zagrać we wszystkie trzy gry w mniej więcej 10 minut, a swędzą one dokładnie tak samo codziennie, jak… Czasycykl gry tak. Tak naprawdę żadne z nich nie jest trudne, chociaż zdarzały się dni, w których Sprecyzować kategorie wydają się szczególnie ezoteryczne lub mój mózg przed kawą po prostu nie jest w stanie sobie z nimi poradzić Królowe. Ale zanim się zorientowałem, codziennie wracałem do wszystkich trzech meczów.

Nie podoba mi się to, że moja poranna rutyna obejmuje teraz otwieranie LinkedIn — jest bezpośredni link to prowadzi cię bezpośrednio do gier, co pomaga — ale jest to całkiem sprytne posunięcie dla firmy. The Czasy„postawienie na gry opłaciło się w ogromnym stopniu”: dyrektor ds. produktu firmy, Alex Hardiman, powiedział Targowisko próżności w zeszłym roku, że „wiele osób faktycznie kupuje ten pakiet za pośrednictwem naszego produktu Games”. (To Targowisko próżności historia nawiązuje również do dowcipu, który obecnie często słyszy się w kręgach medialnych: że Czasy to firma specjalizująca się w gotowaniu i rozwiązywaniu krzyżówek, ale zajmująca się aktualnościami.) The Czasy Tylko otworzył Wordle archiwum, dając ludziom jeszcze więcej możliwości grania, i stwierdził, że w tę grę nadal grają „dziesiątki milionów graczy tygodniowo”. Daj ludziom zabawną, powtarzalną grę z tabelą wyników i funkcją śledzenia serii, a wrócą.

Daj ludziom zabawną, powtarzalną grę z tabelą wyników i funkcją śledzenia serii, a wrócą

Reklama

Zachęcanie ludzi do powrotu ma kluczowe znaczenie dla LinkedIn, który stara się stać się czymś więcej niż tylko „miejscem, do którego udajesz się w poszukiwaniu pracy”. Firma należąca do Microsoftu bardzo chce być w pełni dostępną siecią społecznościową: i tak się stało próbował być bardziej podobny do TikTokadostał duży wpływ na dźwięk na żywo w tym krótkim momencie, kiedy wszyscy byli zainteresowani dźwiękiem na żywo, próbowałem Spraw, aby historie LinkedIn stały się czymś wyjątkowymi nadal przesuwa produkt wokół postów i kanałów informacyjnych, a nie tylko nudnych, starych ofert pracy.

To wszystko jest trochę żenujące, ale działa. Microsoftu zgłoszono w kwietniu że przychody LinkedIn wzrosły o 10 procent rok do roku, a dyrektor generalny Satya Nadella powiedział, że zaangażowanie na LinkedIn było w zeszłym kwartale rekordowo wysokie. Jeśli zachęcanie ludzi do grania w gry i nawiązywania kontaktów za pomocą półlosowych połączeń na temat ich wyników zatrzyma ludzi na LinkedIn dłużej, możesz się założyć, że będzie ich więcej. A wtedy prawdopodobnie pojawią się dziwne rzeczy na temat rekruterów wykluczających ludzi na podstawie ich Wspinaczka przełajowa wynik. Nie wiem, to będzie dziwne. To LinkedIn.

Tak więc, niechętnie, dziękuję LinkedIn za to, że mnie wciągnął. Mam jednak tylko jedną prośbę: czy nie moglibyśmy wszyscy zrobić czegoś takiego, dzieląc się naszymi wynikami? Te kolorowe klocki odegrały w tym ogromną rolę Wordle stało się wirusowe, ale nikomu to nie jest potrzebne. Zwłaszcza nie na LinkedIn. Mam braterstwo czytać.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Dwóch studentów znajduje błąd w zabezpieczeniach, który może pozwolić milionom ludzi na darmowe pranie

Luka w zabezpieczeniach może pozwolić milionom studentów na darmowe pranie dzięki jednej firmie. Dzieje się tak z powodu luki, którą dwóch studentów...

Mac Pro i Studio otrzymają ukłon w stronę M4 dopiero w połowie 2025 roku

Jednak przez cały 2024 rok wszystkie laptopy Apple (z wyjątkiem MacBooka Air) będą wyposażone w chip M4, który firma właśnie dałem iPada Pro,...

Mówi się, że AirTag 2 ponownie zostanie ogłoszony w 2025 roku

Minęły trzy lata od premiery Apple AirTag, moduł do śledzenia przedmiotów, który integruje się z urządzeniami Apple. Niewiele jednak słyszano o planach...
Advertisment