Minął niecały rok, odkąd NBA Top Shot służyło wielu fanom sportu jako wprowadzenie do świata NFT, a teraz NFL przygotowuje podobny układ. We wrześniu liga ogłosił partnerstwo z firmą, która prowadzi Top Shot, Dapper Labs, a teraz znamy nazwę usługi, która będzie dystrybuować klipy wideo, które składają się na „Moments”, które stają się NFT: NFL All Day.
Ten wysiłek jest niezależny od NFT opartych na Ticketmaster, które NFL wiąże z wybranymi grami w tym sezonie (np. coroczny występ Lwów w Święto Dziękczynienia w ogólnokrajowej telewizji), ale wprowadzenie brandingu teraz nie wydaje się przypadkiem. W czwartek odbędzie się wiele dyskusji na temat blockchain i NFT wśród członków rodziny, między tymi promocjami NFL, a nawet paradą Macy’s.
NFL All Day będzie korzystać z łańcucha bloków Dapper Labs Flow, podobnie jak Top Shot, z handlem i prezentacją Moments na platformie All Day.
NFL All Day nie jest jeszcze gotowe do uruchomienia, ale strona internetowa, na której znajduje się lista oczekujących, została zaktualizowana, obiecując odwiedzającym, że będą mogli doświadczyć „przyszłości fandomu” za pośrednictwem cyfrowych kolekcji wideo. Z tego, co widzimy w wątku opublikowanym na Twitterze, wygląda na to, że będzie bardzo podobnie do NBA Top Shot. Możesz kupić losowe pakiety Moments, z których każda ma określony poziom rzadkości. Reklamują również „Topnie”, które łączą więcej niż jedną sztukę w jedną chwilę.
Wybuchowa początkowa popularność Top Shot sugeruje, że istnieje dla niej publiczność wśród setek milionów fanów NFL. Dopóki jednak nie pojawi się więcej funkcji, nie jest jasne, co dokładnie zrobią z tymi przedmiotami kolekcjonerskimi, gdy już je zdobędą, lub czy rynek może utrzymać popularność w miarę wzrostu, aby pomieścić większą liczbę użytkowników, którzy wszyscy spodziewają się odkryć w swoich paczkach rzadkie znaleziska.