Netflix potwierdza, że ​​warstwa z reklamami naprawdę się dzieje


Współdyrektor generalny Netflix, Ted Sarandos, potwierdził w wywiadzie na festiwalu reklamowym Cannes Lions, że firma planuje wprowadzić poziom reklam do swojej usługi przesyłania strumieniowego. raporty Hollywoodzki reporter. The New York Times zgłoszony w zeszłym miesiącu że firma zamierza wprowadzić nowy poziom do końca 2022 roku.

„Porzuciliśmy duży segment klientów, czyli ludzi, którzy mówią:„ Hej, Netflix jest dla mnie za drogi i nie mam nic przeciwko reklamie” – powiedział Sarandos. “My [are] dodanie warstwy reklamowej; nie dodajemy reklam do Netflix, jakie znasz dzisiaj. Dodajemy poziom reklamy dla osób, które mówią: „Hej, chcę niższą cenę i będę oglądać reklamy”.

Powszechnie oczekuje się, że usługa przesyłania strumieniowego uruchomi warstwę subskrypcji z reklamami dla swojej usługi od samego początku inny współdyrektor generalny Reed Hastings powiedział, że będzie otwarty na pomysł w kwietniu.

Plany Netfliksa dotyczące uruchomienia nowego, tańszego poziomu wynikają z informacji, że po raz pierwszy od ponad dekady stracił on subskrybentów Ostatni kwartał. Spółka odnotowała stratę 200 tys. abonentów w I kwartale 2022 r. w porównaniu do IV kwartału roku poprzedniego. Pozostaje największą usługą przesyłania strumieniowego z około 222 milionami subskrybentów, ale strata zmusiła Netflix do ponownego przemyślenia swojego historycznie twardego stanowiska wobec reklam.

Teraz pytanie brzmi, z którą firmą zajmującą się sprzedażą reklam Netflix nawiąże współpracę, aby pomóc jej wejść w branżę reklamową. Wcześniej w tym miesiącu dziennik “Wall Street zgłoszone że NBCUniversal i Google to dwaj najlepsi rywale. Zapytany podczas wywiadu w Cannes Sarandos nie zwróciłby uwagi na to, z kim Netflix może współpracować („Rozmawiamy teraz z nimi wszystkimi”, powiedział), ale zasugerował, że firma może użyć partnerstwa jako środka tymczasowego, podczas gdy buduje własny biznes reklamowy, według WSJ.

Sarandos został również zapytany, czy spadająca cena akcji Netflix może sprawić, że firma stanie się celem przejęcia. W odpowiedzi dyrektor powiedział, że to „zawsze jest rzeczywistością”, ale stwierdził, że firma ma wszystko, czego potrzebuje, aby powrócić do wzrostu o własnych siłach. On również oddalił ostatnie plotki że Netflix może chcieć kupić firmę produkującą sprzęt do przesyłania strumieniowego, taką jak Roku. „Nie potrzebujemy tego”, powiedział Sarandos, zgodnie z WSJ.

Reklama

plany Netflix na tańszy poziom z reklamami, odzwierciedlać te z konkurencyjnego Disney Plus, który również ma nadzieję, że do końca roku uruchomi podobną ofertę. Poziom reklam Disneya pojawi się najpierw w Stanach Zjednoczonych, a następnie w 2023 r. rozszerzy się na arenę międzynarodową, a firma planuje ograniczyć reklamy do cztery minuty na godzinę. Ceny nowych poziomów Netflix i Disneya nie zostały jeszcze ogłoszone.

Ujawnienie: Pogranicze obecnie produkuje serial z Netflix.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Kii Audio zaprezentuje nowy głośnik bezprzewodowy Kii Seven w High End w Monachium

Kii Audio zaprezentuje swój nowy, kompaktowy bezprzewodowy system muzyczny Kii Seven podczas wystawy High End Show 2024 w Monachium. Będzie to w...

Jak usunąć tło dowolnego obrazu w systemie iOS

Czy wiesz, że iOS sprawia, że ​​bardzo, bardzo łatwo jest natychmiastowo usunąć tło z dowolnego obrazu? Ta funkcja została wprowadzona po raz...

iPhone 16 Pro staje się jeszcze większy, ale czy to dobrze?

Jedna z największych zmian w iPhone'a 16 Pro i iPhone'a 16 Pro Max jest to, że oba modele będą wyposażone w większe wyświetlacze....
Advertisment