NBA 2K23 to gra wideo, która powstaje od ponad 20 lat


W Visual Concepts studio 2K Sports odpowiedzialne za NBA 2K23, rozwój trwa zwykle tydzień lub dwa, a następnie zespół zajmuje cały dzień roboczy, aby zagrać w aktualną wersję gry i ocenić, co do tej pory zbudował. Dla producenta wykonawczego Ericka Boenischa oznaczało to również trochę czasu na refleksję. Nawet wspomnienia.

„Przeglądając wersje robocze, dosłownie jesteś jak, Mam tutaj szansę narysować Shawna Kempa– powiedział Boenisch z chichotem. “To szaleństwo! Lub, Nadchodzi Hersey Hawkins. I kocham ten facet w prawdziwym życiu”.

43-letni Boenisch rozmawiał z Visual Concepts’ transformacyjne podejście do tradycyjnego trybu franczyzowego sportowej gry wideo w NBA 2K23: MyNBA Eras, która pozwala fanom rozpocząć grę w NBA sprzed 40 lat (lub 30 lub 20) i stamtąd napisać na nowo historię profesjonalnej koszykówki. Po prostu nie ma nic podobnego w sportowych grach wideo, przed lub po. A dostarczanie tego doświadczenia, jak powiedział Boenisch, było tak samo satysfakcjonujące dla niego, i dla 475-osobowego zespołu programistów NBA 2K, jak dla milionów fanów, którzy teraz zajrzeli do tego trybu i przeszli dla siebie w króliczą dziurę podróży w czasie.

„Dino Radja” – powiedział Boenisch, przywołując chorwacką sensację Boston Celtics z 1994 roku u boku Hawkinsa. “I kocham ten facet. W dzieciństwie i młodości zajmują szczególne miejsce w moim sercu. Jak Dana Barros [also a Celtic from that time] — zawsze w mojej drużynie. W pewnym momencie był rekordzistą NBA w większości kolejnych meczów z [3-point basket] zrobiony. […] Za to zawsze miałem go w mojej drużynie.

Radja odeszła z NBA na długo przed tym, jak Boenisch dołączył do Visual Concepts 20 lat temu, świeżo po studiach na Uniwersytecie Stanowym Sonoma, który znajduje się 20 minut na północ od siedziby 2K Sports w Novato w Kalifornii. Ale Radja, Barros, Hawkins i wszyscy inni faceci, którzy nie trafili do najwcześniejszych wersji NBA 2K, ożywają w tym roku w trybie, który Boenisch i jego długoletni koledzy jeździli na niebie i spluwali niemal od dnia. jeden razem.

Reklama

Obraz: Koncepcje wizualne / sport 2K

„Jeśli byłeś uważny, pracowaliśmy nad tym od dłuższego czasu” – powiedział Boenisch. „Od lat dodajemy klasyczne drużyny i miasta – i zdobywamy graczy [likeness] prawa po drodze — [and] tworzenie historycznych mundurów, parkietów dworskich; tryb MyTeam ma więc wiele historycznych mundurów i zawodników. Rozbudowaliśmy naszą bibliotekę, aby to osiągnąć.

„Jeśli podejmiesz się wszystkiego, co jest MyNBA Eras w ciągu jednego roku, jest to fizycznie niemożliwe” – powiedział Boenisch. „Ale w tym roku byłem jak, Mamy dość. Możemy to zrobić”.

MyNBA Eras pozwala fanom rozpocząć grę we franczyzę z dowolnym zespołem NBA istniejącym w ciągu jednego z czterech lat — 1983, 1991, 2002 lub 2022 — i kontynuować od tego momentu. Dla facetów w wieku Boenischa, czy w moim, to bunt nostalgii. Widzenie Imię Davida Thompsona w początkowym składzie Golden State Warriors w dniu otwarcia w 1983 roku było emocjonalnym przeżyciem, jakiego nigdy nie doświadczyłem w innej sportowej grze wideo. Przejęcie Charlotte Hornets w 1988 roku i zdradę mojego ulubionego zawodnika z tej drużyny — Rex Chapman — zamiast tego, tworząc ośrodek Rony Seikaly, musiałem ukryć się w łazience na pięć minut i mieszkam sam.

Nie doszło do tego aż do 2022 roku, powiedział Boenisch, ponieważ wymaga się zbudowania dwóch oddzielnych wersji NBA 2K21 — na PlayStation 4 i Xbox One, a następnie na PlayStation 5 i Xbox Series X — opuścił Visual Concepts z jeszcze krótszym cyklem rozwoju w zeszłym roku dla NBA 2K22.

2K22 to dosłownie nasz najkrótszy cykl deweloperski w historii NBA 2K”, powiedział Boenisch, ponieważ wersja PS5/Series X została wydana w listopadzie 2020 roku. . Tylko tyle możesz prosić ludzi”.

MyNBA Eras to nie tylko aplikacja kosmetyczna na niektóre zmienione spisy. Zasady profesjonalnej koszykówki ewoluowały znacznie – być może bardziej niż te obowiązujące w futbolu amerykańskim – w ciągu ostatnich 40 lat, na przemian zezwalając i zabraniając takich rzeczy, jak obrona strefowa, sprawdzanie rąk i kontakt o wiele bardziej brutalny niż w dzisiejszym sporcie. Boenisch i dyrektor rozgrywki Mike Wang wiedzieli, że obietnica podróży w czasie w MyNBA Eras byłaby pusta, gdyby dostarczała tylko klasyczne mundury i filtr CRT.

Ekran przedstawiający początkowe składy pojedynku Lakers-Celtics z lat 80. w grafice z epoki

Każdy, kto ma ponad 40 lat, słyszy teraz intro CBS, a Pat O’Brien przedstawia początkowy skład dzisiejszego wieczoru.
Obraz: Koncepcje wizualne / sport 2K

„Mike jest taki jak ja – jest fanem gry i, co ważniejsze, fanem historii gry” – powiedział Boenisch. „The gra musi szanować te rzeczy, a właściwie nic nie masz. Reguły 2022 grane w 1985 roku — myślę, że możesz, ale to po prostu nie na takim poziomie, abym mógł dobrze spać w nocy”. Boenisch powiedział, że wystarczyła krótka rozmowa z Wangiem i jego porucznikami, aby zmusić ich do całkowitego zanurzenia się, jakie Boenisch wyobraził sobie w epokach MyNBA.

„Jego zespół był jak, To jest coś nowego i innego; kochamy to— powiedział Boenisch. „Jesteśmy starymi głowami, większość ludzi w tym zespole – jesteśmy w fazie życia taty, prawda? Więc byli po prostu bardzo podekscytowani zrobieniem tego. Drużyna Mike’a była w 100% napalona, ​​bez względu na to, co jest potrzebne, aby stworzyć najlepszą grę w koszykówkę, i udało się.”

Trudniejszą sprzedażą było uzyskanie wpisowego od wszystkich osób trzecich, które przyczyniły się do NBA 2K23, bez względu na to, czy chodziło o oporne instytucje, takie jak alma mater Michaela Jordana, University of North Carolina, czy właścicielka Los Angeles Lakers, Jeanie Buss, czy nawet wszech czasów wielkiego Dominique’a Wilkinsa z Atlanta Hawks, który nie boi się kamery, ale nigdy nie siedziałem na wywiad o Jordanii, dopóki nie zadzwoniło 2K Sports. Wszystkie te momenty są prezentowane w trybie pełnoekranowym w Wyzwaniu Jordana, trybie pokazowym, w którym gracze odtwarzają 15 największych osiągnięć His Airness, od studiów do ostatnich dni jako Chicago Bull.

W ten sam sposób, w jaki NBA 2K23 jest produktem lat iteracji i ambicji, pełny udział osobistości sportowych, takich jak Mike Fratello, Phil Jackson i Patrick Ewing, można również przypisać latom gruntownej pracy, budując coś, co zaczęło się jako tytuł sportowy dla Dreamcast w główny nurt popkultury. „Druga połowa to wydawanie produktu na tak długi czas, który jest tak wysokiej jakości, że ludzie zrozumieją, że jeśli do nich dotrzesz, wykonujesz pracę wysokiej jakości” – powiedział Boenisch. „Wtedy nie muszą się martwić, Jak będę się prezentował w tej grze?

Boenisch przyznaje, że koncepcje Jordan Challenge i MyNBA Era niekoniecznie są rewolucyjne. Ale Visual Concepts jest nadal pierwszym studiem, które ożywiło je na konsolach do gier wideo. Stało się tak, ponieważ on i Wang zebrali prawie 500 osób, aby wiosłować w tym samym wyidealizowanym kierunku, i wszyscy się kupili.

– Pozwól, że przedstawię ci statystyki – powiedział Boensich. „W Visual Concepts, tutaj w Novato, mamy ponad 65 osób, które pracują w firmie od ponad 10 lat. A jest ich 40, którzy są tu od ponad 20 lat. To duża liczba na szczycie dużej liczby. Ludzie, którzy tu pracują, pasjonują się naszą grą. Tak więc zebranie oddziałów nigdy nie jest wyzwaniem. Spotykamy się, mówimy: „To są rzeczy, które chcemy robić”. Prowadzimy szczere dyskusje na temat tego, czy są one możliwe, czy nie.

„A potem w przypadku tych, które uznamy za niemożliwe, zwykle i tak je wykonujemy”.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Recenzja MSI Claw: wstyd

Nikt nie powinien kupować MSI Claw. Technicznie nie jest uszkodzony: pierwszy 7-calowy przenośny komputer do gier z procesorem Intel Core Ultra nie...

Zobacz wyrafinowane podejście Ayaneo do Game Boya i Game Boya Micro

The Kieszonka analogowa to najbardziej zaawansowany Game Boy, jaki kiedykolwiek obsługiwał wózki, ale firma Ayaneo właśnie zaprezentowała parę emulator-centryczne komputery kieszonkowe, które mogłyby...

AGGRO DR1FT oferuje niechlujne, żywe powitanie w incelowym życiu

Ta recenzja AGGRO DR1FT został pierwotnie opublikowany po pokazie na Festiwalu Filmowym w Nowym Jorku w 2023 roku. Został...
Advertisment